طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

رخدادهای روزگار

اینجا ایران خرداد یک هزار و سیصد و هشتاد و هشت :

شاید همان اندازه که سال 2009 میلادی با خوشی آغاز شد و همگان هر روز که بیشتر از اون می گذشت چشم به راه رخدادهای خوب بودند (که همین گونه هم شد..) و سال 1388 خورشیدی برای خود من آزمونی نو برای نو نفس کشیدن بود! این روزها.. این ساعت ها.. و مهمتر این لحظه ها به سنگینی هر چه تمام تر در اوج روزهای زندگی ما سپری میشود.

بیست و هشت.. بیست و دو.. و حالا هم بیست و دو !! این سه شماره و ماه های آنها و رخداد های آن در ذهن تمامی ایرانی های آزاده انگاشته می شود. یادمان نخواهد رفت که بر ما چه کردند و چه خواستیم ولی چه بر ما شد. این ماه های واپسین که با یادآوری گذشته و رخداد های پیشین و درس گرفتن از اون همه (هتا خود من) خواستدار دگرگونی و گریز از واپسگرایی شدیم ناگهان به ما گفتند شما چنین حقی ندارید! باید سر جای خود بمانید..  

پاینده ایران و ایرانی. ایرانی آزاد برای هر آزاده ای.

سبزسفیدقرمز    


یادمان نخواهد رفت که چگونه برای سر دادن "حق خود" چه بر سر ما می آوردند..

برای من از همان هفته پیش و رخدادی نه چندان نو! آغاز شد و همان آدینه (جمعه) نگران چنین لحظه هایی بودم به دوستی هم گفتم : چندان که تو می گویی ساده نیست، به همان صندلی که در یادداشت پیشین از آن گفتم پروانه دگرگونی نمی دهند! چه برسه به من.. تو.. ما و ایران.

امروز در اینجا باران بارید، همان گونه که از چشمان ده ها خانواده ایرانی این روزها باران می بارد، برای چه ؟؟ برای سر دادن ندای آزادی. هیچ چیزی جز درود فرستادن به پیکر آزادگان و ده ها ایرانی که از نام های آنها خبر نداریم آرامش دهنده پدران و مادران ایران زمین نیست.

این روزها همان گونه که رخدادهای زندگی من در حال انگاشته شدن است در حافظه تاریخ هم انگاشته می شود و از یاد تاریخ نمی رود که بر ما چه شد، چه خواستیم و چه بر ما کردند.موج امیدواری در خیل بزرگی از مردم جای خود را به موج نا امیدی و سیاه داده است ولی باید بگویم که دارم می بینم و باید ببینیم که هنوز موج امیدواری در ذهن ایرانی های آزاده مانده و زنده هست و در این روزهای بزرگ و تاریخی باید این موج را نگه داشت تا بتوان زندگی کرد وگرنه به همان گودالی که هدایت شصت سال پیش از آن سخن گفت می رویم.    

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ShahYad Mohammadi جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.shahabsystem.tk

سلام
صفحه وب زیبایی دارید و حاوی مطالب جالبیست حیف است که دیگران هم نتوانند این مطالب راببینند برای افزایش آمار شما پیشنهادی داشتم
این باکس بسیار سبک و کم حجم میباشد.
ظاهری ساده و در عین حال کامل از دیگر ویژهگیهای این باکس است.
نداشتن تبلیغات گرافیکی و ثبت لینک در سریعترین زمان ممکن نیز از دیگر قابلیتهای این باکس می باشد
دوست من : اگر به دنبال افزایش آمار بازدید سایت خود هستید ، پیشنهاد میکنم که حداقل برای مدت
یک هفته به این لینک باکس اعتماد کنید
در ضمن شما هر تعدادی لینک که بخواهید می توانید ثبت کنید فقط این لینک ها را با فاصله زمانی ارسال کنید
کد لینک باکس را از آدرس زیر دریافت کنید
http://clupshs.blogspot.com/
سپس کد این لینک باکس را در وب خود قرار داده و سپس اقدام به ارسال لینک کنید
از این که در این لحظات با ارزش ، ما را پذیرا بودید ، بینهایت سپاسگذارم.
بدروووووووووووود.
www.onlyshs.blogspot.com
http://freelinkbox.danagig.ir

:-/

یه دوست! جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

:-/

بهار جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.sinlesssangel.blogsky.com

با کلی تاخیر سلام.تقصیر کنکور بود.
دل بستن آری یا خیر؟!به روزم و منتظر حضورت.فعلا تا بعد...

درود.
موفق باشی. حتمن.

سلی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام روزبه جان خوبی؟؟!

تو خونه ی ما یکی از داستانامو گذاشتم وقت کردی برو بخون !
مرسی !

درود. خوبی ؟؟
دوستت چی شد ؟؟
باشه.. می یام..

..... دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://lindaset.blogfa.com

سلام خیلی وقت بوود نبوودم گفتم یه سری بزنم ولی شما هم کم ژیداییینفعلا خدا نگهدارت

درود.
شما مهر دارید. خواهش :)
حتمن.. این روزها همه گونه ای درگیر هستند.. ما هم به همچنین!

فروغ ف چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.naerika.blogfa.com

درود :
درودی از پس روزها سکوت ! سکوت تلخ و سنگین ...
روزهاست سکوت کرده ام و سخنی نگفته ام در دنیای راستین و مجازی!

نوشته ای زاده شده اما بهنام سروده ای گذاشته و من به حرمت "بدن پر تیرش" خواستم چند روزی سکوت کنم تا پس از این ببینیم چه می شود...

من نیز زنده ام!!!
این زوها رفتن شادمانی دارد و ماندن ننگ و دشواری...

فروغ ف

درود.
خوشحالم که هستی :)
سکوت رو در این برهه از زمان شایسته نمی بینم! هر چند که با وجود این همه انرژی منفی و افسوس ها و رخدادهای ناگوار چاره ای دیگر این نیست..
هتا خیلی از زمانها واژه ها هم نمی تونند یاری این انرژی منفی و رخدادها بشن چه برسه به کردار..

بدون شک این روزها من هم به سخن می آیم!

مراقب باش.. . .

محسن پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://after23.blogsky.com/

سبزته.

خبرگذاری روسیه از زندانی شدن ده ساله "سبز" خبر داده!
بخندیم نه ؟؟

من زیادی به ندا مشکوکم!
اون قربانی شد! دام.. . . طعمه.. . .
مانند ملوان ها !!
؟؟

شب خوش!

فروغ ف جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.naerika.blogfa.com

درود روزبه جان:
سخن همیشه بسیار است هتا در این روزها لیک هنگامی که سخن در نطفه می میرد ، در دل انباشته ناگه ذهن ادمی را به انفجار وا می دارد!هدفم بازی با واژه ها نیست بماند که همیسشه درگیرم!
من نیز نوشته شده ی آن انفجار را تا چند روز دیگر به روز خواهم کرد.
پایدار و ایرانی باشی

فروغ ف

درود فروغ.
من زیادی نگران این "انفجار" هستم! هنوز مردم ما آمادگی چنین انفجاری رو ندارند!
من تا حالا بیش از ده بار تصمیم به نوشتن کردم ولی..
می بینمت.

فروغ ف یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

سکوت شکسته شد

بدون شک!
چشم به را من هم باش!

می شناسی؟؟؟؟ دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

به نام خدا
سلام خوبی؟
خیلی دلم واست تنگ شده..
بی معرفت نیستم ولی از اینکه بیام واست نظر بزارم ترس داشتم...

درود.
بد نیستیم! ممنون. شما چطورید؟
ترس؟؟ ترس همیشه نشونه اجباری در چیزی هست. بدون شک اجباری بوده که ترس داشتی! وگرنه ما اجباری به کسی نکردیم و نخواهیم کرد!
شب خوش.

فروغ ف چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.naerika.blogfa.com

قمار بزرگی بود نوشتن...
تا زمانی که برسد از راه
سکوت می کنم...!

من نیز نگران انفجار واژه ها شدم .زدم اما به درخواست دوستانم برداشتم و تا زمانی که نشوتن ، قمار بر سر جان نباشد سکوت می کنم!

هیچ زمان برای باورهای خود جان نمی دهم! چون شاید اشتباه کرده باشم!

گاهی زمان ها به اندازه ای از این گفته "راسل" خندم می گیره که نگو فروغ! پیش خودم میگم چه آدم احمقی بوده که این رو گفته! ولی گاهی زمان ها هم بهش می اندیشم!

چشم به راه باش.. . .

فروغ ف یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.naerika.blogfa.com

خب شاید منم اون ادم احمقه باشم!!!

کسی چنین جسارتی نکرد بانو.
ولی خوب خودم توش موندم!
نه این وری میشه رفت نه اون وری!!

گاهای باید حق رو به راسل داد و گاهی هم اون رو احمق انگاشت ؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد