طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

آخرین یادداشت ۱۳۸۵...آغاز ۱۳۸۶...!

 ...

یک سال گذشت با تمام فراز و نشیب هاش گذشت به قولی هر چی بود گذشت !... روزهای بد با خاطره های آزار دهنده و روزهای خوش با خاطرات ماندگار....عجب سالی بود...

به هرحال امیدوارم که سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشین و مهمتر از اون اینکه ازش خوب درس گرفته باشین...پیشاشی سال نو باستانی ِ۱۳۸۶ رو به تمامی ِ هموطنانم تبریک می گم.

واینم از آخرین یادداشت ۱۳۸۵..


آری باز هم در کوچه پس کوچه های چشمانت غریبی می کنم

و سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودنت را به عالم می بخشد

و گل ها بستر آیات می کردند

به مهراب بهاران

سال نو رو پاک تر از شبنم گل ها برایت آرزو دارم...

فتح یه آرزو !

وقتی می یای صدای پات از همه جاده ها می یاد

انگار نه ازیه شهر دور که از همه دنیا می یاد

تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن می رسه

ای هر چی که جاده ست رو زمینبه سینه ی من می رسه

ای که تویی همه کسم بی تو می گیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم به هر چی می خوام می رسم

وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار کنم گل های خواب آلوده رو واسه کی بیدار کنم

دست کبوتر های عشق واسه کی دونه بپاشه مگه تن می تونه بدون تو زنده باشه

عزیز ترین سوغاتی ِ غبار پیراهن تو عمر دوباره منه دیدن و بوییدن تو

نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس می خوام

عمر دوباره ی منی تو رو واسه نفس می خوام