طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

س.گ.ل.ل

... 

ساعت سه شب.. گیلاس هفت هم تموم شده بود.. کمی سردرد خوشی.. من رو زمینم یا زیر زمین یا رو هوا!‌ کدوم ؟.. هوس یه چیز دارم که نمی دونم چی هست!.. به مغزم فشار می یارم.. نه اونم خیلی وقته از کار افتاده.. میز سنتور نزدیکه.. مضراب رو به دست می گیرم.. دینگ دینگ  سل دو بم دو سل زیر.. نه نه سنتور هم منو ارضا نکرد.. صدای کلید های سیاه پیانو؟ نه نه..
به صندلی میز کامپیوتر بر می گردم.. هنوز سرم درد می کنه.. فکر نمی کردم این بار این قدر گیلاس خون کبوتری! روم تاثیر بذاره.. آره دیگه جنبه اون رو هم نداری.. این حرفا رو ول کن! برو دنبال دوای دردت.. برنامه مورد علاقه خودم رو باز می کنم.. Winamp Pro.. اما کدوم آلبوم رو باز کنم.. حس کدومش رو دارم؟ کلاسیک؟ فالک؟.. اون طرفی؟ این طرفی؟.. یه چیز می خوام که بسوزونم تا نهایت خوشی!.. آره دارمش.. یادم اومد.. 

"مرا تا نهایت عشق به رقص آر..
تا به زیبایی خود با ویولنی سوزان به رقص آر مرا
به رقص آر مرا
تا از این وحشت آرام گیرم
مرا چون شاخه زیتون برگیر
و کبوتری خانه زاد باش و به خانه ام ببر
مرا تا نهایت عشق به رقص آر.. "

این ترانه.. "Dance Me To The End Of Love".. از لئونارد کوهن بزرگ.. صدای سوز پرده سوم و چهارم اون دیوانه کننده ست.. شش دقیقه و یازده ثانیه تمام شد.. دوست نداشتم تکرارش کنم.. یک بار کافی بود! (خرافات).. چی کار کنم؟ چه مرگته؟ می خوای چی کار کنی؟ یه کاری کن! 

سمت چپ یه اسم رو می بینم.. تحریکم می کنه.. مجموعه سایه روشن.. 

می دونم باید چه کنم!
دوای درد رو پیدا کردم! 
من تو رو می خوام.. پیدات کردم!.. تو تنها دوای درد منی..
س.گ.ل.ل (سرم گگن لیبس لایدن)
...
 

  به تاریخ 7 آذر 1387


پ.ن: و دیگر هیچ!

نظرات 34 + ارسال نظر
سلی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

خوشبخت کسانیکه عقلشان پاره سنگ میبرد ، چون ملکوت آسمان مال آنهاست
انجیل ماتئوس



اعتراف میکنم نمی فهممت...
دنیای تو با دنیای من خیلی متفاوته...

خوش باش ...
+ من یه کم فضولم.. به خاطر هین جوابی که به کامنت دوم مریم دادی رو خوندم..شاید ما هم تو دنیای واقعی از همون جنس ادم ها باشیم با همون دغدغه ها...خوشحالم که اینجا جزو دوستاتیم..
هیچ وقت بنزین تموم نکن...

فعلا!!

اوه اوه..
خوشم اومد خوشم اومد!
نه بدم اومد!
بد کردی..
چرا خط دوم رو ننوشتی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...
آسمان که معلوم نیست حداقل زمینش مال آنهاست.

~~~

چرا خانم بد اخلاق؟
اتفاقن می فهمی! خودتو به نفهمی می زنی‌:دی

نه دنیای من هم یکی هست مثل مال تو!

سعی می کنم :)

+ خواهش می کنم خانم تا دلت می خواد اینجا فضولی کن می خوای کل آرشیو نظرات رو برات بفرستم؟
من هم خوشحالم..

همه ما روزی بنزین تموم می کنیم!
اون وقته که.. یه سرمایه وجود داره و بس...
(بعدا تو داستان هایی که می خوانی مثل این س.گ.ل.ل این سرمایه رو متوجه میشی!)

جاوید ایران.

محسن جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://ketabamoon.blogsky.com

کلمه فقید رو که در مقابل نام لئونارد کوهن دیدم توی دلم خالی شد. مردم و زنده شدم. میدونی که فقید یعنی کسی که دیگر نیست. این کلمه را عوض کن. استغفار کن. لئو اگر بمیره خیلی ها می میرند.

اصلن نمی دونم چه جور این واژه اومد تو ذهنم!
شاید چون اون لحظه همه مرده بودن واسه من!
اما خوب امروز صبحی که رو گوشی تلفن متن رو خوندم متوجه شدم..

سپاس برای تذکر..

سلی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

من بد اخلاق نیستم :دی

میام میام کار دارم

:)

فاطمه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

..
درود !

نوش جان .. خوب تو عرش بودیا !!
خوبه پیداش کردی .. من معمولا پیداش نمی کنم
یه پست بلند بالا در شرف احداثه ..

دلم واسه سنتور تنگ شد .. شاید امروز اون منو ارضا کنه ( یادمه یه جایی بین کاغذهایی که به من تعلق داره .. یه دست خط کج و معوج ارضا رو ارضاع ! نوشته )

گازسوز کن خودتو .. این جوری تموم نمی کنی ..

..
درود بانو
دقیقن! چه حالی داد!
خوب اون لحظه ارضا کرد منو..
منتظریم ما!

اون ارضاع نوشتن هم عیب نداره مهم نفس قضیه است و بس!

گاز هم روزی تموم می کنه!
تازه یه چیز جدید اونم اینکه گاز سوزها تو سربالایی ها نمی کشن بالا !

ترانه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ http://taranehmb.blogsky.com

منم خیلی لئونارد کوهن گوش میدم.

..
پدر جان گرامی شما هم خیلی کوهن گوش می دهند :دی
احتمالن از اون راه به شما هم سرایت کرده!

جاوید ایران.

فاطمه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

اونقدر که می خواستم بلند بالا نشد !

جای دوری نمیره!
بلندش هم می یاد..

فاطمه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

خانم هیچکس خالیه .. می فهمی ؟!
جواب کامنتت رو دادم

راست میگی|!
چشم..

نیازی به گفتن نبود.. خودم می یومدم می دیدم..

سیما یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://stripped.blogsky.com

از سر زدن به این وب خوشم میاد و از خواندن نوشتهات ... چون خودتی و از چیزی که هستی واهمه نداری ...

:)
شوربختم که خوشحال می شوی بانو..
هیم نطور هم هست!
به قول یه بابایی من هیچ نیستم.. هیچ..

جاوید ایران.

فاطمه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

معذرت !

نه بابا !

شهرزاد دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

سلامم روبه جون:
خوبی؟؟؟؟فکر نکنم؟؟؟!!!!فکر کنم که تو هم مثل من که نه من کمی گاهی قاط میزنم ولی تو دیگه کلا قاطی کردی...
روزبه بابا این قدر سخت نگیر با مشروب خوردن چیزی حل نمیشه این کار ابلحانه رو نکن....
به خودت بیشتر از این آسیب نرسون....
پیر میشی به خدا....
فکر می کردم که قوی تر از این حرفا باشی....
ولی خوب باز خوبه که می تونی اون چیزی رو که در ان لحظه احتیاج داری پیدا کنی من معمولا نمی فههممم که چی می خوام....
راستی آقا روزبه ما دیگه جزو دوستات نیستیم دیگه نه!!!!
؟؟؟؟
من که نرفتم و هر چند وقت یک بار پیدام میشه...
آره منم تو این دنیا دوستای خوبی پیدا کردم ؛به قوب تو آدم ها تو این دنیا بهتر از دنیای واقعی اند....
به هر جهت مواظب خودت باش.....
و بدون که من یکی هیچ وقت نمیرمو گم و گور نمیشم...
به یادتم رفیق...!!!!!!۱
فدای تو..
فعلا...

روبه هم که شدیم!
درود.
خوبم اتفاقن!
کجام مثل قاط زده ها نشون میدم!؟

کار ابلحانه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اصلن از حرفت خوشم نیومد! فکر نمی کردم این طوری فکر کنی!
من همیشه می خورم و هیچ ابلحی هم در این نمی بینم.
تنها تمثیلی از اون شب گذاشتم اینجا..

آسیب؟ مگه من دارم آسیب می رسونم؟ به نظرت اینها آسیبه؟
تو که بهتر منو می شناسی چرا اینها رو میگی ؟؟؟؟

نه همیشه هستی تو..

لطف داری بانو..
خوشحال باش.

جاوید ایران.

شهرزاد سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

معذرت می خوام روزبه جان:
بابت این که اسمتو اشتباه نوشتم....
شرمندم..
عزیزم من منظورم از کار ابلحانه آسیب رسوندن به روحت بوده که اونم انگاری بهش اعتقادی نداری...
نه کار ابلحانه ایه و نه کار درستی...بین مرزه..گاهی لازمه...
اونم خیلی لازم...
فدای تو بشم...
به قول خودت:
جاوید ایران....

شوخی کردم خانم
:)

من هیچ احساسی نمی کنم که به روحم و روانم آسیب رسوندم؟
به این اصلن اعتقاد ندارم.
اتفاقن اون لحظه نهایت خوشی بود و آزادی!
تازه اون گیلاس شراب جز کوچی از اون شب بود که تنها شروع کننده بود..
چیز مهمتر آخر بود..

سپاس.

جاوید ایران.

سلی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://g

چرا حضرت عشق؟؟؟ خوب چیه سوال پیش اومده واسم؟

تو که همیشه سوالات جالبه!
یه روز به بنده خدایی بهم گفت تو که هیچ وقت از عشق و نمی دونم این جور چیزا نمی نویسی پس چرا حضرت عشق ؟؟

این حضرت جریانی دارد بس دراز و مفصل!

شاید تو یکی از یادداشت هام در موردش نوشتم.

اما اینو بدون اسم رو من انتخاب نکردم!

ماجرا برمیگرده به چهار سال قبل و اولین روزهای نوشتن من..

جاوید ایران.

فاطمه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

باز هم کلیشه ..

اگه حوصله ی حرفای تکراری داری .. به روزم
اگه نه .. گوشاتو بگیر .. با بغل دستیت بودم !

فعلن که مجبوریم!

حتما..
یه خورده زمان اما حتما..

:)

جاوید ایران.

فاطمه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

باز هم کلیشه ..

اگه حوصله ی حرفای تکراری داری .. به روزم
اگه نه .. گوشاتو بگیر .. با بغل دستیت بودم !

فاطمه جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

توهین ؟ به شب ؟ من ؟؟؟!

نه باور نمی کنم .. بگو تا سو تفاهم نشه

به تو هیچ ربطی نداره!

من اون لحظه تو نوشته ت توهین دیدم و بس!
شاید الان اگه بخونم حرفامو توهین نبینم!

به هر حال حرفای من رو جدی نگیر!
من بهت گفتم که تو لحظه ها هم حرف می زنم!

بی خیال!

سلی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ

پس منتظر پستت میمونم :دی

خوب خوبی تو؟
نگو که مثه همیشه که کلامون میره تو هم.!

حتمن!

بذار کلاه نداشته من بره تو تو کلاه داشته تو!
به درک! به درک اصفرص صافلین (درست نوشتم!؟)

بوق بوق! اصلن تو کی هستی!؟

من کی ام؟

+ مثل همیشه ام.. اما کمی بهتر از همیشه!

سلی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ

نه..مثه اینکه خوب نیستی..!

منو بگو اومدم احوالپرسی.

مزاح بود خانم :دی..

تو خیلی هم گنده ای (منظور همون بزرگ هست!)

دریا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ http://khaleghezy.blogfa

جالبه....هر آنچه که هستس بهترین باش به وبلاگ منم سر بزن پایه ای تبادل لینک کنیم؟

خواهش دارم.
حتمن یه سر می یام.
تبادل لینک رو هم بهتون اطلاع میدم.

مرجان دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست خوبم
امروز هم گذشت
بی آنکه بیابم دلیلی برای زندگی
بی آنکه بدانم چرا زنده ام
بی آنکه عقل مرا یاری دهد
امروز هم گذشت...


گل یخ هم به روز شد ....
جاویدان باشی

درود.
فردا هم میگذره !

حتمن.

فاطمه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

دلم اگه یه روز بری سفر اصلانی رو می خواد با صدای بلند !

من اون رو خوندم یه بار!
تارنمای دانلود اون هم تو قسمت لینک های برتر هست!

برو ببین!

فاطمه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

اتفاقا تارنما رو دیدم که هوس کردم !

چی هوس کردی ؟؟
شفاف سازی کن!

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

salam doost azizam.
vaghan nemidoonam chetor bayad in gheybate toolani ro jobran konam.vaghan sharmandam.
bezar be hesabe in konkoore lanati o gereftariash.
vali alan oomadam jobran.be monasebate shabe yalda ye mehmooni bozorgo MAKHSOOS gereftam.khoshhal misham to ham biay.
tanham nazar.montazeretam.
Ba Arezooye Behtarinha:BAHAR

درود
نیازی به این جور حرفا نیست.
درک خواهم کرد!
موفق باشین.

فاطمه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

می دونم .. !

خسته نباشی!

سورنا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

درود حضرت عشق

درود.

شهرزاد یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://se-pi-dar.blogsky.com

ترانه های کوهن رو خیلی دوست دارم خیلی و بیشتر از همه همینی رو که نوشتی و I'm your man رو. تموم ترانه های گوشیم میان و می رن جز کوهن که همیشه هست. محتوای دو تا از ترانه‌هاش رو که در مورد زنه گرفتم و ازشون شعر ساختم شاید یه روز گذاشتمشون تو وبلاگم.
با این که دیر شده ولی یلدات مبارک

...
کوهن مهمتر از همه چیز شاعر خیلی خوبی هست :)
به انتظار یه معجزه (Waiting For The Miracle) رو خیلی دوست می دارم.

" اگه تو یه عاشق رو می خوای..
من هیچ کاری برات انجام نمی دم وانگه تو سوالی کنی..
اگه تو یه عشق دیگه رو دوست داری.... "

شب چله شما هم مبارک :)

خوش باشی.

جاوید ایران.

پاییز برگ ریزان دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://azi.blogsky.com

کجایی ؟کم پیدایی!

همین جاها !!
همین اطراف !

سیما دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://stripped.blogsky.com

سلام مرسی که سر زدی ... راستی نمیخواهی بنویسی؟

خواهش.

نع!
فعلن حوصله نوشتن رو ندارم!
مغزم خالیه از حرف!

سیما دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

ممنون که به من سر میزنی ... من به روزم ...

خواهش..
حتمن.

ایمان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام روزبه جان
باز هم مثل همیشه خیلی قشنگ نوشته بودی
من هم آپم
بهم سری بزن

درود دوست گرامی.
خواهش می کنم لطف داری :)
حتمن.

شهرزاد سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ

سلامم عزیزم:
خوبی؟؟؟؟
خوش میگذره؟؟؟روزگار بر وفق مراد هست؟؟
ممنونم که به من سر زدی و بیشتر از همه ممنونم به خاطر تبریک شب چله یا شب اهورایی ما ایرانی ها....
با این که خیلی دیره ولی امیدوارم که زمستون خیلی خوبی را پشت سر بگذاری....
فدای تو بشممم.
شاد باشی....

درود.
خوبی؟
میگذره..

خواهش می کنم وظیفه بود خانم :)

من بدم از زمستون می یاد!
اما خوب امیدوارم :)

شاد باشی.

جاوید ایران.

M_P چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.amaghejahanam.blogfa.com

من برگشتم . سلام و درود به دوست عزیز . وقت کردی به ما هم یه سر بزن . پاینده باد سرزمین هزار ملت

:)
حتمن.
چرا که نه..

سلی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام..
خوبی؟
اول اینکه چرا پوزش؟؟؟؟
هیچ پوزشی نباید در کار باشه !
این وظیفه ی تو نیس که بیای و بهم سر بزنی...
دوم اینکه ممنون به خاطر کامنتت ...
من اسممو بهت گفته بودم؟؟؟؟:)
هر چی فکر کردم یادم نیومد:)
این جاوید ایرانت منو کشته..


جاوید ایران :دی

درود.
ممنون نه خوب نیستم!

تو این رو وظیفه نمی دونی اما من می دونم!
خواهش وظیفه بود.

آره گفته بودی.

حتمن.. . .

ندا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

دیگه هیچی ادمو اروم نمیکنه
هیچیییییییییییییییییییی

پاسخت قابل احترامه :)

فروغ ف پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.naerika.blogfa.com

با نام یاد اهورا و با درود غریبه ی آشنا!
ازینکه می بینم هنوز گاهی برای سرزدن به شما هست خرسندم.
پایدار و پیروز باشی.
فروغ ف

درود.
سپاس بانو :)
خوشحال شدم :)

جاوید ایران.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد