طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

نا امیدی..؟!

...

من هم مثل همه خیال می کردم نا امیدی بیماری روح است!

اما نه! بدن زجر می کشد. پوست تنم درد می کند، سینه ام، دست و پایم..

سرم خالی است و دلم به هم می خورد و از همه بدتر این طعمی است که در دهنم است!

نه خون است ، نه مرگ است، نه تب ، اما همه این ها با هم..

کافی است که زبانم را تکان بدهم تا دنیا سیاه شود و از همه ی موجودات نفرت کنم!

چه سخت است، چه تلخ است انسان بودن!

(کالیگولا اثر آلبر کامو)



پ.ن۱:

هیج وقت الانت رو با فکر کردن به آینده هدر نده!!

نظرات 59 + ارسال نظر
پ.ن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://ariai.blgosky.com

اولللللللل

:)

نگین دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

ناامیدی آدم رو بیچاره میکنه
مثل حسی که من همین الان دارم ..
کاملا اون نوشته رو درک کردم

پ.ن ۱ : همین کاری که من الان میکنم
دارم توی زمان حال زندگی میکنم

پ.ن ۲ : توی ترم جدید موفق باشی :دی !!

باهات موافقم ولی وقتی آدم چیزی رو حتی برای از دست دادن نداشته باشه نا امیدی براش فرقی نمی کنه...

خوبه.. خوشحالم :)

امیدوارم که موفق بشم :دی

محسن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ق.ظ http://after23.blogsky.com

امروز هم یک وقتی آینده بود.
امروزت را هم هدر نده در حسرت اینکه چرا در گذشته به آن فکر نکردی.

کاملا موافقم !
من چسبیدم به الان.. به همین لحظه..
هیمن الان برام مهمه..

نسترن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.nasami.blogfa.com

سلام
ممنونم به یادم بودین وخبرم کردین
نا امیدی بزرگترین گناه چون مانع رسیدن ما به آینده میشه کسی نا امید میشه که دیدش از دنیا بد و پوچ باشه

سلام
خواهش می کنم :)
متاسفانه باهاتون مخالفم..
آدم وقتی چیزی برای از دست دادن نداشته باشه اون وقت نا امیدی هم براش فرقی نمی کنه...
؟؟

نسترن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.nasami.blogfa.com

نوشتتون خیلی خوشم اومد شاید این چند روز همچین حسی بهم دست داده بود اما وقتی نوشتتونو خوندم به خودم گفتم چرا خودمو از بین ببرم
واقعا نوشتتون تاثیر گذار بود

خواهش می کنم
خوشحالم که رو شما حداقل تاثیر گذاشته..
همهء ما در طول دوران مختلف زندگی مون یه موقعی از این جور حس ها پیدا می کنیم !
مهم اینه که اون حس رو کجا و چطوری بدست بیاریم..
:)

نسترن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.nasami.blogfa.com

در مورد دانشگاها فکر نکنم به این زودی شروع بشه ما تازه از 16 شهریور انتخاب واحد داریم

ما هم تا ۱۶ وقت داریم :)
اما خوب کلاس ها ۲۳ شروع میشه..

نسترن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.nasami.blogfa.com

نیلوفری باشین

شما هم همین طور..

صدای تنهایی دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

گذشته و آینده دست در دست هم داده اند تا حالمو بگیرند ...
سلام عزیز
همیشه موفق باشی مخصوصا ترم جدید و درسات ...
نامید نباش که سرمنشاء همه خطاها نامیدی می تونه باشه ...
وممنون از اینکه جواب سوالمو دادی خوشحالم کردی ...

ما خودمون حال خودمون رو می گیریم..
!
سلام
ممنون عزیز :)
من نا امید نیستم چون دلیلی واسه امید دادن به خودم نمی بینم !!
خواهش می کنم وظیفه بود..

دهکده رویا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

یه بار نشد من بیام اینجا تو شاد و شنگول باشی بعد هم که بهت میگم نا امیدی میگی : نا امید؟من؟!!!
دانشگاه ما که از بعد عید فطر باز میشه! خوش به حالمون

خوب من اینم دیگه !! خواهی نخواهی..
دروغ نیستم همینم..
من نا امید نیستم !! ولی امیدی هم ندارم !!

خوش به حالتون :(

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://kaghazesefiid.blogfa.com/

سلام
دعوتت می کنم برای اولین پستم ...
دعوتم رو می پذیری؟

سلام
چرا که نه ؟
حتما..

اشک های مسیح دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

ناامیدی..می گن اگه امید نباشه مردیم..پس چرا من هنوز زنده ام؟!
به غیر انسان ها کاری ندارم..طرف حسابم انسان هاست که سعی کردن انسان باشن..چقد آدم بودن سخته!!..چه برسه به انسان خلق شدن!!!

به آینده زیاد فکر نمی کنم..اما گذشته دست از سرم بر نمی داره..سعی می کنم تو حال باشم..سعی می کنم..

ما دانشگاه آزادی ها که آزادیم..۱۵مهر می ریم بعد از ماه مبارک!

خوبی روزبه؟؟؟

اوه اوه نمی دونم تو از کجا مغز من رو می خونی !!
الیاس شدی جوزف ؟؟
من و تو اساسی مشترکیم !! نظرت چیه ازدواج کنیم با هم ؟؟
یوسف جدا دختر بودی یه فکر می کردم به حالت !!
البته که جفتمون گیر کردیم تا خرخره..
پوچ :|
..............
گذشته دست از سر من هم بر نمی داره.. انگار شده جزیی از خون و پوست و فکر و ذکر و قلب و هزار کوفت و زهرمار دیگه !!
گاهی اوقات دلم می خواد زرتی خودم رو از جا بکنم پرت کنم تو رودخونه تا رها بشم !!
اما اینم نمی تونم..

می بینی جوزف ؟ حتی مرگم پذیرای من نیست.. . .
:|

~~~
خوش به حالتون ما رو که گفتن ۲۳ باید سر کلاسا باشین :(((((

بد نیستم خوب هم نیستم.. مثل همیشه.. تو که خودت می دونی..

تو چطوری ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

پیام نور زود شروع شدن کلاساش

خنده خنده خنده..
همون دوست ندارم حدس بزنم کی هستی مگه نه؟؟ از چویل سیستم!

از این جور نظرات بی ارزش من زیاد دارم! اثبات شده دیگه برام این جور آدما..

آره خوب پارسال کانون فرهنگی حسابی روی ما رو شرمنده کرد رفت!

وحید مرتضویان با رتبهء ۲۳ تربیت معلم تهران رو براش نوشتن٬ ارژنگ با رتبه ۳۸ تربیت مدرس تهران رو نوشتن٬ پوزش رو غیر انتفاعیی و تقریبا کل قبولی ها رو اشتباه نوشته بود..این وسط من رو هم پیام نور نوشتن..

موسسه علوی هم که از این کارها کرده بود واسه خودش..

جالب اینجاس که پیام نور یاسوج اصلا مهندسی پتروشیمی نداره
(خنده خنده خنده)

این قدر دیگه مغز خر نخورده بودم که نتونم دولتی رو سال اول نیارم.. و مثلا برم ادبیات زبان انگلیسی بخونم که حتی تهرانشم می یاوردم

اینم ببین تا چشم و دلت روشن بشه!
(فقط شرمنده اخلاقت که از دوربین این عکس رو گرفتم و خیلی جاهاش تارو تیره در اومده! پول نداریم گوشی جدید با مگا پیکسل بالاتر بگیریم عکس ها بد در می یاد اما خوب همه چیز رو نشون میده)

+ البته اون جاهایی که مهم بود رو نوشتم برات اگه می خوای تا بقیه جاها رو هم بنویسم(خنده خنده) شرمنده شماره شناسنامه رو روش خط کشیدم!

++ پدر حسادت بسوزه

ببین:
http://i38.tinypic.com/2uhwd9s.jpg

مرجان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست خوبم مرسی زیبا بود انتخاب خوبی بود .........
گل یخ هم اپیده ... منتظرم ....
تا بعد جاویدان باشی

سلام
خواهش می کنم :)
منتظرم باشین..

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

خوبی ؟
...
..
.

...
نمی دونم امیر !!

مهدی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ http://mmkhanizadeh.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری با کلی مطلب قابل استفاده موفق و سربلند باشی بمنهم سر بزن

سلام
تشکر
:)
شاد باشی

صدای تنهایی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام عزیز
من آپ کردم تونستی یه سر بزن

سلام
حتما...

adeleh پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://adeleh-f.persianblog.ir

سلام
مسافرت بودم شمال به همین دلیل کم پیدام می شد و دیگه فکر کنم خیلی کمتر از اینا بتونم بیام چون می خوام بشینم واسه کنکور ارشد بخونم البته فکر می کردم امسال قبول می شم ولی از شانس بد ما قسمت نشد انشا الله امسال می خوام تمام تلاشمو بکنم که قبول شم برام دعا کن . دم افطار هم مارو فراموش نکن [گل][گل]

سلام
خواهش می کنم گلایه ای نیست..
امیدوارم که کنکور قبول شین :)
ما ظهر افطار می کنیم...
حتما :)‌!

کلمات لابلای انگشتان پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.kaghazesefiid.blogfa.com

سکوت نعمتی جاودانه است برای من ...



تو را دعوت می کنم تا مرا بخوانی ....[گل]

شاید واسه من هم همین طور !!
سکوت جزئی از من شده دیگه !!...

س خ ت ه !!

منتظر باشین :)

دلخون جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ق.ظ http://delnevshth.blogfa.com/

سلام
سلام به حضرت عشق....
خواندم دلنوشته ی تامل برانگیزتان را ....
استفاده بردم ....
کنون با دلنوشته ی میخانه سحری چشم برهتان می مانم

درود
ممنون عزیز :)
شما لطف دارین
چرا که نه ؟؟‌منتظر باشین ...

ترکان-توکا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://angelsisland.blogfa.com

وقتی دست به سوی آسمانها دراز میکنی شاید ستاره نصیب تو نشود ولی اجر تو خار و خاشاک هم نیست
..............
منتظر حضور سبزت هستیم

جالب بود !!
منتظر..

نسترن جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.nasami.blogfa.com

سلام دوست مهربونم
با 1 نوشته کوچیک آپم
خوشحال میشم بیایین

سلام :)
حتما..

سورنا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام حضرت عشق

سلام!
چه عجب از این طرفا !!

نسترن شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.nasami.blogfa.com

سلام
ممنونم که اومدین
اما واسه من مسلمان بودن و نبودن کسی مهم نیست
اما به اعتقاداتش احترام میزارم

نیلوفری باشین

سلام
خواهش
واسه منم همین طور!

پاینده باشین..

سلی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام روزیه
ممنون ممنون واسه اومدنت ممنون !

ایشالله رودی پیدام میشه

سلام..
کم پیدا...
خواهش وظیفه بود...
ایشاالله...

مرجان شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

همین حرفهای کالیگو مالیگو میخونی دیگه که ناامید میشی بی تربیت

شما جغله ها فکر کردین امید یعنی چی ؟ امید یعنی همین که چشمت به یه آینده بهتر باشه و واسه بهتر شدنه وضع الانت تلاش کنی ( درس بخونی کار بکنی) یعنی امید ! دو تا لقمه نون بخوری که زنده بمونی یعنی امید به زندگی !

انقده فیگور نگیر فسقلی !

الفراررررررررر

بیا باز تو سالی یه بار می یای و اون وقت قصد دعوا و شاخ شدن واسه منو می کنی ؟؟‌هااا ؟؟

تو که بهتر منو می شناسی (ارواح شکمت!) چرا این جور می حرفی هااا ؟؟

آقا نه ببخشید خانم! من نه امید دارم نه نا امیدم :((((
چی کار کنم هااا ؟؟

مرجان یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست من
گل یخ منتظر حضورته ....
تا بعد ... جاویدان باشی

سلام
حتما..

سیما یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://stripped.blogsky.com

سلام، ممنون که سر زدی و از اینکه پیام گذاشتی. در سفر بودم و برای همین دیر شد. در یک ده... جایی که فقط خاک و اب بود و رنج و البته ارامش و ستاره.

تو خوب میبینی و زیبا ... از اینکه باز به من سر بزنی خوشحال میشم.

سلام
خواهش وظیفه بود :)
امیدوارم که خوش گذشته باشه :)
آرامش.. . . چیز خوبیه !!

فکر کنم من خیلی زشت می بینم !! همه چیزو.. . .

فاطمه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام . بیجا نبود حس نزدیکی ..
مثل یه سایه بدون منو که از خیلی چیزا خبر داره !
اما فکر نکن که ..
یه چیزی مثل تاریخ نگار .. مثل آهنربا
این خون و خاصیتش اینه
ای کاش می تونستم بهتر بگم ..
امشب دلم خیلی گرفت .. و باز اندازه ی تمام ساعت های شب زنده داریم دلم آهنگ وبلاگ تورو خواست
ساعت ۲ اوج خفگیه ..
و من نمی دونم چرا حس می کنم باید یه چیزی رو بگم تا دستم بره رو ارسال نظر .. اما نمی شه !!!!
نمی دونم حضرت عشق .. شبیه شدیم .. زیاد !

سلام!
من قاط زدم! توهم زدم! اشتباه دارم می کنم ! یا نه ؟!
...
سربسته ز این خاک.. می روم.. تا اوبودیتی.. از خودم.. از نگارهای.. از دست نوشته هایم جا بذارم..
آری آن را هیچ کس نمی خواند.. چون از دل نمی خوانند..
(ا.بامداد)

راحت بودن خیلی چیزا رو عوض می کنه !!
ر ا ح ت باشین.. این جوری بال پریدن هم زودتر سراغ آدم می یاد..

پاینده باشین.. . .

شیما دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام

تازه فهمیدم به جز اون حرف هیچکسی خوندنی نیست

حلا لم کنید و سبز باشین و عاشق

اگه بری تا ته ناامیدی هم رنگ خاک میشی

مراقب خودت باش

سلام
اون ؟؟ من موندم ما ایرانی ها چرا این قدر خودمون رو درگیر می کنیم.. محدود می کنیم..
؟؟
من می خوام تا ته خودم تنها برم.. . . :|

شیما دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

راستی بیا به جای ناامید بودن دیوانه خواسته دلت شو

نمی دونی چه حالی داره توهم عشق

دیوونه دل ؟؟
واسه من نامفهومه دیگه !
تنهایی رو ترجیح میدم !!
تا اینکه خودم رو محدود کنم و اسیر دلم بشم.. . .

مهسا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://butterfly.blogfa.com

سلام...
خیلی وقت بود نیومده بودم...
عالی...مثل همیشه


www.butterfly.blogfa.com

سلام
آره در جریان هستم :)
تشکر.. . .

قاتل دل خسته سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ق.ظ http://www.jazireyeashk.blogfa.com

آری فرق دارد:با یک نگاه دل باختن با به یک نگاه دل باختن و هیچکس باورش نکرد...

جانم ؟؟!!
چه معنی داره با یه نگاه ؟؟‌!!

رهگذر سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.rahesevom.blogfa.com

آقا بیخیال که ترم کی شروع میشه!! الان رو بچسب!

«هیچ وقت الانت رو با فکر به آینده هدر نده!! (من یه پوچ گرای آرمان‌گرا هستم؟؟!!)»

خوب محض اطلاع گفتم

:)

شهرزاد سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ

سلامم روزبه جان:
خوبی؟؟
یک مدتی نبودم ؛از این به بعد هم شاید کمتر بیام نت نه وقتشو دارم و نه حوصلشو ولی دلم خیلی تنگ شده بود.
باید ببخشید که نیومدم پیشت.
آره نا امیدی بد ترین دره.ادمو از خدا هم دور می کنه.
خیلی نوشته ی زیبایی رو انتخاب کردی حرفی توش نیست جز حقیقت
انسان بودن سخته اونم خیل سخت.
از این سازمان سنجش نگو که حالم بهم می خوره با این قوانین مسخرشون.
شما عقایدت همیشه محترمه و باید بهش احرتام بگذاری.
موفق باشی.
سعی می کنم در اولین فرصت آپ کنم بهت خبر می دم عزیزم
ممنونم ازت

سلام عزیز
تو خوبی ؟
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودی!
دیگه کم کم مشکوک شده بودم !!
به هر حال خیلی خوشحالم کردی از اینکه اومدی..
برات آرزوی موفقیت می کنم :)

فاطمه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

درست اومدی !
می دونم گنگه .. حق با توئه ..
این بار من امیدوارم .. امیدوارم منظورم رو بد نرسونده باشم ..
از جمله آخر پاسخت خوشم اومد .. داری نزدیک می شی
اینجوری نمی تونم ر ا ح ت بگم ..

خوب خدا رو شکر !!
:)
نه زیاد هم گنگ نی !!‌شاید یه جور حس آشنا !!
اما خوب برام بیشتر عجیب و جالبه !!
منتظر باش تو وب خودت !!

M_P چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.amaghejahanam.blogfa.com

salam be doste azizam man omadam. kheili ali bood vali mikham ye koochoolo naghdet konam omidvaram narahat nashi. webeto kheili shologh kardi digarano nemidonam vali mano yekhorde sardargom mikone fek nemikoni yekhorde sadetar bashe behtare? albate in nazar shakhsie mane momkene man eshteba konam

سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
من همیشه نقد رو هم دوست دارم
اما من تمام تلاشم رو کردم که ساده باشه قالب
اما خوب دارم دوباره روش کار می کنم بازم ساده تر میشه :)
ممنون از نظرت عزیز :)
خوشحالم کردی..
پاینده. . .

مرجان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست خوبم
گل یخ به روز شده منتظر شما هستم ....
تا بعد .... جاویدان باشی

درود
حتما..
منتظر باشین...

شهرزاد جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

سلامم عزیزم:
هزارتوی تنهایی آپ شد....

سلام
خوبی؟
چه عجب..
حتما..

سلی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

تو چرا آپ خونه ی ما رو نمیخونی ؟

اوهااا
چرا می زنی حالا ؟؟
باشه می یام.. حتما خودتی هاا ؟؟ :دی

سورنا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام می کنم!!!!

درود.. . .

ساناز یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://khise-khis.blogsky.com

سلام
دارم باران می ریزم

دست هایم خیس مانده اند.

به روزم .

سلام
!
باران !!
باران زمینی گاهی اوقات آدم رو سبک می کنه !!

حتما.. . .

دهکده رویا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

آپ

حتما.. اما شاید کمی دیر !!

سلی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ق.ظ

سلام روزبه جان.
خوبی ؟
بابا گفتی این همه آف میذاری این سیستم ما قازی داره یهو همه آقام می پره..من چیزی به اسم آف ندارم در حال حاضر :دی :دی
وینذوزم قاطی یه..باید عوضش کنم :دی

خوب ممنون که اومدی خونه ما ..

گفتم که تو خونه ی ما
ادبیات داستانی قلول شدم
حالا اومدی تو یاهو بیشتر صحبت میکنیم :دی

خوب خوبی تو ؟
احساس میکنم دلم برا همه بچه ها تنگ شده
نمیدونم چرا
امروز خیلی مهربونم نسبت به همه ی آدما :))

۲۳ شهریور ؟؟ ترم بالایی های ما که میگفتن بعد عید فطر بیان که..
منم شاید همون موقغ رفتم :دی

+++چه سخت است چه تلخ است انســـــــــــــــــــــــــــــــان بودن..

فعلا

سلام
خوبی ؟
خوب به هر حال آدم دلش هزار راه میره !!‌ :دی
حتما...

من که بد نیستم کمی خراب تر از همیشه اما خوب درست میشه بر می گیردم همون نه خوب نه بد میشم !!

آره تو که خیییییییییلیییییییییی خوبی !!

ما هم تو آیین نامه اومده ۲۳ شهریور وگرنه الان که من دارم این نظر رو برات جواب میدم من هنوز شیراز هستم و اصلا خونه نیستم همون ۱ مهر رسمی میشه :)

+ دقیقا..

موفق..

مریم پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام خوبی ؟ نماز روزه ها قبول
بالاخره بعد از یه مدت طولانی آپ کردم خوشحال میشم که بیای


Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\........
. _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______آپم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

التماس دعا
فعلآ

سلام
خوبین شما؟
نماز و روزه ؟؟!!
اونم من.. . .
حتما می یام..

هیچکس..! پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ http://mibinamet

سلام جنابه.....اسمتون چیه؟
باورتون میشه من ۱ساله باهاتم اما هنوز....
یاده یه چیزی افتادم....مدت ها با کسی هستی اما هنوز نفهمیدی که دوست داره
بی خیال.....
راستش یه جورای از وبلوگت خوشم امده
داشتم بالا میاوردماز بس هرجا میرفتی حرف از عشقو عاشقیو رمانتیک بازی بود . بدم که نمیاد....اما خوشمم نمیاد
برات ژیغام گذاشتم که ازت بخواب میزاری من شعرای خودمو....اگه بشنوی کف میکنی باور کن.... بزاری تو وبلوگت اگه این کارو بکنی خیلی خیلی خوشحالم میکنی منتظر جوابت میمونم
قربانت ...... > هیچکس<
البته دوستام بهم Fotros هم میگن( فطرس)......BY

سلام!
اسمم؟ شما همون غریبه بودن خوبه !!
یک سال! چه سال بدی !!
من هیچ وقت با کسی نبودم که اون بخواد بفهمه با نفهمه اشتپ زدین در سطح فیفا !!
بی خیال..
نظر لطفتون هست!! مشخصه !!
خوب بفرمایین جای دیگه لطفا اینجا جای بالا آوردن نیست !
تا یاد دارم من تو این سه سال از عشق و عاشقی هیچ وقت حرفی نزدم می تونین آرشیو رو نگاه کنین چون من اصن این جور آدمی نیستم..

خوب شما هم بدتون نمی یاد هم خشوتون نمی یاد اما من تنفرررررررر دارم از این جور حرفا..

من اینجا چیزهایی رو می ذارم که خودم بهشون اعتقاد دارم نه شما حضرت والا !!

من همیشه و به همه نظرات جواب میدم...

خوشحال شدیم !!

مرجان شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست من
گل یخ به روز شده ومنتظر حضور شماست ...
با بهترین ارزوها ... جاویدان باشی

سلام
حتما..

فطرس دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

بابا دمت گرم
چه پاسخ دندان شکنی بودش
اولاْ منم گفتم از این عشقبازیا بدم میاد
چرا درست نمیخونی؟؟؟
دوماْ اسمت چی شد ؟؟؟
نترس بابا نمیخوام اسمتو رو بچم بزارم
البته اگه کارم به اون جاها بکشه
سوماْ خسیس حالا یه وبلوگ داره خیال کرده همه دنیارو داره
اصلاْ نخواستی یکی شعرامو بشنوی
...
راستی یه چیزی چرا نمیزاری عکساتو سیو کنه کسی...؟؟؟
اما ازت خوشم داره میاد یه جورای....
اما هول برت نداره خواستگارت نیستم برا کسی...
اون بالا رو خوندم تو هم مثل خودمی.....
اما میبینم که.....هرکی برات پیغام میزاره دختره که.....دوروبرتو پر کردی از دختراااااا
خوش بگذره
اگه بشه یه روز عکسمو برات میفرستم
چرا تو عکستو نمیزاری ما فیض ببریم حضرت والا.........؟؟؟
منتظرم باش.....~~~ یخی~~~

خواهش !! نظر لطف حضرت عالی هست !!
من همیشه بنا به نیازها پاسخ میدم اگه نیازتون رو نگرفتین تا باز برم اون رو ویرایش کنم ؟؟

اسم من ؟؟ چه فرقی می کنه ؟؟ همه می دونن.. بگردی پیدا می کنی !!

وبلوگ ؟؟ جسارت شما رو جدی نمی گیرم !!‌ هر کس واسه چیزهایی که داره ارزش قائله..

عکسا ؟؟ اگه کسی اراده کنه خودش می تونه عکس پیدا کنه من این عکسا رو ساده گیر نیاوردم که بخوام به سادگی از دست بدم..

بازم نظر لطفتون هست..
من تو این چیزا سیر و سیاحت نمی کنم !! که بخوام حتی فکر بهشون کنم..

نه این طور نی !!‌شاید بیشتر دوستام دختر باشن اما خیلی از دوستام هم پسرن..

فرق نمی کنه !! هر جور که مایلین..

عکسم من به چه درد ملت می خوره..

حتما.. . .!!!!!!!!!!

زریبا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ق.ظ

ایناروتویه سایتی دیدم حیفم اومدشماازخنده روده بر نشوید همیشه خوش باشید:نظر به حضور ناگهانی و غیر مترقبه رییس محموتی در برنامه زنده تلویزیونی که همواره اینگونه حضورهای ایشان از بروز سونامی هم ناگهانی تر است و گفتگو با یکنفر که حتماً نماینده کل مردم ایران بوده ، اینک ضمن کف کردن فراوان از قدرت رویاروئی یک تنه رئیس محترم با ۷۵ میلیون موجود زنده که احتمالاً آدم نیز هستند در اینجا بدلیل اصرار بیش از حد رئیس محموتی محترم در اینکه تمام کارهای انجام شده توسط دولت نهم از الهامات بوده تعدادی از موارد الهام شده به ایشان را در زیر می آوریم باشد تا همگان به محموتی ایمان بیاورند !

بنام آنکه محموتی را این ریختی آفرید (۱) و در آن نشانه های فراوان است (۲) و ما به شما چشم ندادیم مگر برای دیدن نشانه های محموتی (۳) و دولت نهم (۴) نه آن خاتمی جامعه ی مدنی وتمدن باگفتگو (۵) و درحالیکه اسرائیل محو میشود (۶) همانا پس باید در ایران قحطی بیاید (۷) و برق هی برود (۸) و بنزین سهمیه ای باشد (۹) چونکه ثواب دارد بالاخره دولت محموتی بایدبه یک خزعبلاتی مشغول باشد (۱۰) ای کسانیکه هنوز به محموتی ایمان نیاورده اید (۱۱) همانا بروید زودتر ایمان بیاورید (۱۲) که ما او را آفریدیم (۱۳) تا شما اینقدر مصیبت بکشید که در آن دنیا بار گناهانتان کم بشود (۱۴) ژ گ پ چ (۱۵) همانا که این چهار حرف در عربی نمیباشد (۱۶) واین یعنی معجزه ی هزاره ی سوم (۱۷) و این اعجاز ماست (۱۸) همانطوریکه محموتی (۱۹) و ما به شما مسکن دادیم (۲۰) تا محمود مشکلش را حل بکند (۲۱) و نعمتهای فراوان دادیم (۲۲) تا محموتی برایتان جیره بندی بکند (۲۳) بلکه قدر نعمتهای ما را بیشتر بدانید (۲۴)محموتی مهجزه ی هزاره ی سوم (۲۵) و این حرف سرکاری بود (۲۶) همانطوریکه محموتی هست (۲۷) و ما به شما گاز دادیم (۲۸) تا ترکمنستان آنرا قطع بنماید (۲۹) و کی فکرش را میکرد که اینطوری بشود (۳۰) جز محموتی (۳۱) آیا نمی بینید (۳۲) که نفت سر سفره مردم است؟ (۳۳) و جزایر تنبان (!) مال امارات (۳۴) همانگونه که خزر مال روسیه (۳۵) و “مال روسیه” مال مردم ایران (۳۶) و محموتی برای آبرو حیثیت میجنگد (۳۷) چونکه ناپلئون گفته است هر کسی برای آنچه که ندارد میجنگد (۳۸) و نشانه های بسیار است (۳۹) پودر رختشوئی (۴۰) چای (۴۱) برنج (۴۲) روغن نباتی (۴۳) و کلاً هر آنچه که میشود خورد (۴۴) پس آیا شما نمی بینید (۴۵) که اینها سرطان زاست (۴۶) و باید نداشته باشید (۴۷) ولی زیمبابوه /مالی /موریتانی /بولیوی وان ملک ” هوگو چاوز “بایدداشته باشند (۴۸) و سومالی هم
(۴۹) چون این ارجمندان شرکای اقتصادی _ صنعتی “محموت آبات _ اعنی کشورشمایند (۵۰) ونظایراین (۵۱) که وقتی شما زیر بمب و موشک بودید (۵۲) پس اینها کدام گوری بودند که از شما حمایت نکردند (۵۳) ولی شما خودتان را برایشان جر میدهید (۵۴) چون شما _ عدالت ومهرورزی_ دارید ولی آنها ندارند (۵۵) همین محموتی را (۵۶) که همه چیز به او مربوط است (۵۸) جز تورم و گرانی (۵۹) ولی ناراحت نباشید (۶۰) بروید بمیرید چون شما قدراین عدالت ومهرورزی رانمیدانید(۶۱) (۶۲) محموتی قول داده که هرچی برسفره تان نباشدلااقل نان دیگرباشد (۶۳) وهاله ی نورهم دورسرتان (۶۴) پلک نزدن همگان هم (۶۵) وپای سفره درحالیکه فرزندتان به تلویزیون خیره مانده است بگوید بابا این محموته که داردنان خالی راهم ازسفره هامان برمی چیند (۶۶) آری بازهم نان /نان خالی (۶۷) و چسفیل فراوان (۶۸) که همان ذرت بو داده است (۶۹) که هرچی هست از محموتی بو داده خیلی بهتر است (۷۰) پیف پیف (۷۱) همانا ما فقط حرف راست میزنیم (72) همانطوریکه محموتی (73) دوباره پ ژ گ چ (88) دیگه راست راستی همین تا88یعنی تاخرداد88 ………………………………………………

درود
خیلی جالب بود عزیز
لذت بردم :)

شهرزاد دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

سلامم روزبه جان:
خوبی؟؟
اومدم ازت بپرسم چرا گفتی چه قدر دوستی ها کمرنگ شده؟؟
اگر من کوتاهی کردم شرمندتم و ازت عذر می خوام.
دوستی؟؟؟بد جوری دست رو دلم گذاشتی!!بگذریم حرفی ازش نزنیم بهتره.
مواظب خودت باش.
موفق باشی گلم.

سلام
خوبی عزیز ؟
منظورم با تو نبود.. خودت که گرفتی چی گفتم !!..
بی خیال صحبت نکنیم در این مورد بهتره..
تو هم همین طور :)

یوسف دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام گل پسر..احوالات..

جوزف ؟؟
تو
اینجا
بعیدهههههههههههههههههههههههههههه !!!

+ م ع ر ف ت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد