طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

روزگار غریبی ست نازنین..

...

        دهانت را می بویند!

                                     مبادا که گفته باشی دوستت دارم !!..

        دلت را می بویند!

                                     که شعله ای در آن نهان کرده باشی

      روزگار غریبی ست نازنین..

                                     و عشق را در کناره تیرک راه بند تازیانه می زنند..

احمد شاملو



پ.ن۱

گاه و بی گاه سر زدن های نیمه وقت (!) به خاطرات ِ گذشته خیلی از نقاط کور مغر رو شفاف سازی می کنه! نقاطی که هر چه جلوتر بریم کور و کورتر میشه٬ و سوسوی امید ادامه دادن رو هم از بین می بره! هنوز هم برام تازگی داره..حس قشنگ او از٬ نثار کردن وجود و روح و نفسش واسه آرمان هاش..آری دیشب برای ۴مین بار بوف کور هدایت را از بر خواندم!!خط به خط..خط به خط های مجهول روانش.. به هیچستان می رویم !!!


نظرات 126 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

salam
zinda bad...

سلام!
خوب بود اسمتون رو هم می نوشتین...
؟؟

ندا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

به به چشم و دلمون سیر یا روشن
خودت بگو ؟؟؟/
روزبه تو خجالت نمیکشی؟
دیگه کامنتی نمیذارم

دیگه دیگه !!
این یادداشت از هر لحاظ مجهول هست !!
یه خورده فکر کن متوجش میشی...
خوب ؟؟!!

hardcandy پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ

فکر نمی کنم عکسی که گذاشتی با شعری که نوشتی .. به هم ربط داشته باشند !!!
..........

در نگاه اول شاید همین جور به نظر برسه!!
اما اگر کمی فکر کنین متوجه میشین..
یه جور حس گمنام در درون زن !!
...

نرگس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

رفتم امضا کردم ولی فکر نمی کنم تاثیری داشته باشه ...

سلام نرگس..
آره منم همین طور فکر می کنم!!!
اما بالاخره باید یه جایی خودمون رو نشون بدیم یا نه‌!!

hardcandy پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

منم لینکت کردم ...

+ لطف !

عموتقی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://donedone.blogsky.com/



برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد

دیوانه هیچ نداشت و گریست

(گمان کردندچون هیچ ندارد می گرید.)

اما هیچکس ندانست

که قیمت عشق اشکست و قیمت اشک عشق

وچه زیباست شعری که تووبلاگتون گذاشتین دیگه کل پیام دله
وجزاین چه میتوان گفت ونوشت

زیبا بود..

خواهش می کنم شما هم زیبا نوشتین..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

درضمن ممنون من هم امضاء کردم
وممنون ازقدم سبزتون وبلاگتون محشره
موفق باشین وسبز

شما لطف کردی
ایشاالله که هر چه زودتر به ۱ میلیون می رسیم :)
خواهش می کنم !
:)

jesus tears پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام روزبه جان..
این سایت رو من خیلی وقت پیش کلی امضا کردم..و اتفاقا تبریکات اینو که نام خلیج فارس رو دوباره درست کردن رو هم تو یاهو دریافت کردم!! :)
بهرحال..ممنون

سلام یوسف جانم :)
خوبی تو ؟
منم خیلی وقته که امضا کردم ولی هر بار که می یومدم بذارم نمی شد !
هنوز که تو گوگل ارت خلیج عرب هست..
۱۰۰ البته که من احساس می کنم کار بیهوده ای هست با این اوضاع !!
اما خوب دیگه...

تنها پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام . گنگ شاید کامل نیست !! آشنا بهتر است ..
دهانت را می بویند ! و ما چه آسان مجازات می شویم .
این امضاها به گمانم کار خودش را کرده .. اینطور نیست ؟

سلام
ما از گنگ بودن به آشنا شدن می رسیم !!
هنوز که کاری نکرده امضاها...
تا بینیم چی میشه...

خانومی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام ممنونم که پیشم اومدی
و مرسیییییی بابت خلیج فارس لینکشو گذاشتم
پ ن ۳ که نوشتی رو میذارم تو وبلاگم تا بچه ها ببینن

سلام
خواهش!
وظیفمون بود..
شما لطف می کنین می ذارین :))

تازه نفسان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://tazwnafasane-ilia.blogfa.com

نمایی از پشت دیوار مخفی که عمریست
تیغ بر عشق می کشد
نشان می دهد
از دیک اندیشه های تصویری...

...
در درون من او را بجویید !

تازه نفسان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://tazenafasane-ilia.blogfa.com

خوب بود. مرسی

خواهش :)

شیما پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com



شعری با ارزش عکسی بی مفهوم ؟

باز هم هر جور خودت دوست داری دوست خوبم

خیلی ها جنبه ندارن و از این جور ...
می دونم که می دونی چی میگم

شاد و سلامت باشی

با سلام! امیدوارم که حالت خوب باشه شیما خانم
می دونم می دونم..همه تو نگاه اول این عکس رو این جور می بینن..
شیاد اگه پاسخ به دوستان دیگه رو بخونین متوجهء حرفام بشین..
شاید ه-و-س و ش-ه-و-ت در این عکس اوج بزنه!! که اتفاقا من هم همین و می خوام!! حرفم همین بوده..
ارزش زن...
به هر حال نظرت مهمه برام
:)
+ پاینده باشی...

سارا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام...

زیبا ست...

تشکر که خبر دادی داداشی...

و خیلی تشکر باسه کدی که باسم گذاشته بودی...

رای هم دادم ایکاش همه رای می دادن...

عاشق شاد و موفق باشی
************************سارا*****

سلام سارا خانم
خوهش می کنم! کد هم قابل شما رو نداشت
:)
موفق باشین

مرجان جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست من
اپ خوبی بود ...
منم اپیدم خوشحال میشم سری بزنی ...
تا بعد ... جاویدان باشی

سلام
نظر لطفتون هست..
!
چرا که نه؟ می یام خدمتتون...

نادیا ( نانا ) جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ق.ظ http://darentezare-marg.blogfa.com

سلا م ..
ممنون از اینکه مهمونم شدی..
جالب بود ..
موفق باشی..
یاعلی!!!

سلام
بر حسب وظیفه آمدیم
!
خوشحالم که جالب بوده
!!
موفق باشین...

سورنا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://pagah.blogfa.com


سلام پسر جاویدانه خوبی؟؟؟
من توانستم...نوشته جدیدت را حتا بخورم
درود........

سلام پسر خوب
:)
تو همیشه توانا هستی سورنای عزیز...
بدرود !

سورنا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام!!!
متاسفانه نتوانستم...
آن اعتراض نامه را در وبلاگ نسب کنم..
اگر زحمت نمیشه یکبار دیگر...
یک رهنمای کوچک بکنید..
تا درست بفهمم.....
اصلن سواد انترنیتی من یک کم ضعیف است.....

سلام
باشه چشم حتما می یام کامل برات توضیح می دم عزیز...
شکسته نفسی می کنی سورنا هاا ؟؟

توکا-ترکان جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://angelsisland.blogfa.com

سلام شعر خیلی قشنگی بود

لطف دارین شما...
اثر جاویدان استاد هست..

.... شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

دیگه.....ما ناشناس شدیم

در مشغولی های زمونه هر کسی رو آشفته می کنه!
مخصوصا منی که فکر زیاد می کنم !
خوب اسم نذاشته بویدن دیگه نشناختم..
:(

[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

نیازی به نوشتن نام نیست هرگز ..!!
این احساس است که مرا میشناساند به تو ...!!

+ این عکس چقدر آدم رو به مفهوم این شعر نزدیک میکنه ...!! انگار میشه لمسش کرد ..!!

++ خسته ام روزبه ... امروز با هزار بدبختی اومدم حتی وقت نکردم برم کامنتام رو چک کنم فقط اومدم اینجا ...!!
+ لعنت به این روزها که داره دیوونم میکنه ... میدونم که میفهمی منظورم رو ..!!

+ دیگه نمیتونم ادامه بدم شاید ..!!چقدر دلم میخواد بشینم و بوف کور رو ورق بزنم ... سگ ولگرد داره گوشه ی قفسه ی کتابخونه ام خاک میخوره ..!! کجایی ۹ خرداد ... روز رهایی من برای پرواز

+ خالی ...(بهترین احساس برای پر شدن ..!!)

هرگز هرگز...
احساس تنهایی !!

+ هر کی اومده اینجا..تو نگاه اول این عکس رو فقط یه هوس دیدو رفت !!..نتونست بفهمه که این اصن داره خود هوس رو میگه..تو را می بویند مبادا که گفتی باشی دوستت دارم.. (ارزش زن رو داشتی !)

++ من خسته تر از هر روزم! حال و حوصله ی خودمم ندارم چه برسه به نت ! این کشش همون خط دومت هست که به اینجا کشوندت (از خود شیفتگی و خوشحالیه نفس من !)

+ باید سر کرد.. طاقت آورد..نشکست..

+ فکر کتم الان گزینهء مناسب همون بن بست باشه !!
۹ خرداد هم می یاد ! مثل برق !!

+ خالی از تو !!!!

شهرزاد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

سلامم روزبه جان:
خوبی؟؟
آره؛گاهی سر زدن به خاطرات برای آدمی لازم..چون که این خاطرات و گذشتست که ما آدمارو میسازه
از بابت گذاشتن شعر زیبا از شاملو ازت ممنونم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همه ی لزرش دست و دل ام از آن بود
که عشق پناهی گردد ؛
پروازی نه گریزگاهی گردد.
آی عشق آی عشق
چهره ی آبی ات پیدا نیست....

سلام شهرزاد عزیز
در مورد شعر هم که نظرت رو قبلا بهم گفته بوید
بازم ممنونم
:)


~~~~

چهره ی آبی من در نیلگون ترانه های ذهن او نمایان می شود‌‌ !!

 یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ


   !

نا مفهوم !
چیزی رویت نشد !!

سلی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

دهان؟؟دل؟؟بو؟هوس ؟شهوت؟؟تازیانه !؟

واقعا دوست داشتن تو اینا خلاصه میشه؟؟؟

واقعا زمونه ی غریبی است ؟!
و بهتره بگیم اصن دوست داشتنی در کار نیس روزبه ی عزیز !

خیلی منتظر تو بودم که بیای و نظرت رو بدونم !!
اصن این یادداشت همه جوره همه رقم واسه من چیز دیگه ای بود !!
می خواستم خیلی چیزا توش در بیارم!! نظر بچه ها...نظر دوستام..نظر کسایی که منو خوب می شناختن !!
حتی خودم رو هم توش می خواستم در بیارم!!!
اما خوب متوجه شدم که..که هیچی !! و دیگر هیچ!!
آره سلی..منم دارم همینو میگم..وقتی ارزش دوست داشتم واسه ماها شده یه ه-و-س یا ش-ه-و-ت دیگه چه میشه کرد؟؟
سر تا پای عکس همین رو داره میگه..منم خواستم چنین عکسی رو بذارم که بفهمونم که آره...زن امروز...زن امروز رو به جایی رسوندیم که شده فقط یه ابزار واسه رفع همین عکسه !!!!
می خوام شعر رو زار بزنم !!
ا.بامداد کمکم کن !!
تو را می بویند مبادا که گفتی باشی دوستت دارم..
آره تو رو فقط واسه یه ه-و-س می خوان اما من تو رو واسه خودت می خوام... . . .
نمی دونم چی بگم دیگه بهت !!
یعنی می دونم چی بگم اما اصن تو شرایط جواب دادنش نیستم...
شاید روز و روزگار منو چرخوند تا باز سری به خونت بزنم و بیام برات حرف بزنم در مورد این یادداشت شبانه !!
به هر حال
واقعا خوشحالم کردی و روشن !!
+ پاینده باشی

سلی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ

مجهول نیس روزبه جان !
دو جنبه داره !!
هر کی به برداشت داره خوب !
به دل نگیر !
بدرود !

نه سلی عزیز
ناراحت نیستم!! فقط توقعات من از دوستام زیاد بود همین @@!!!
چون اصن قرار نی من ناراحت شم !!
آره همینه که تو میگی :)

کتایون دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدین و خبر دادین
شعرتون زیبا بود موفق باشین

سلام
خواهش می کنم...
خواهش می کنم :)

آه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ق.ظ http://2291359.blogfa.com

سلام عزیز
یه سلام بعد از مدتها دوری
یه آپ کوچولو گذاشتم
ممنونم که به من سر میزنی
منتظر قدم های سبزت هستم تا کلبه منو روشن کنی
بازم سر میزنم
یا حق

سلام
خوبین شما ؟!
چرا که نه ؟؟ حتما می یام خدمتتون
موفق باشین...
فعلناا...

سورنا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

جورش کردم.....
زنده باد....

معذرت سورنا جان
اصن وقت نکردم که بیام بگم برات
:((
خدا رو شکر خودت...

مرجان سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام
وچتر چه بی وقفه می گرید
چرا که تو ...
باکسی قسمتش نکردی
تا بعد جاویدان باشی

سلام..
خوبه گاهی اوقات کسی هم با ما هم صدا بشه و هم قدم!!
...
فعلا !

سورنا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

زنده صد سال تنهایی...
زنده باد حضرت عشق.....

درود بر تو سورنای عزیز...

صدای تنهایی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام عزیزم
این آدرس رو قبلا یکی از بچه ها واسم فرستاده بود و منم طبق وظیفه ای که دارم وارد شدم و (اینجارو آهسته میگم توام یواش بخون کسی نفهمه ) با ۴ تا آدرسی که داشتم و ایمیل های مختلفم وارد شدم و ۴ بار امضا کردم دیگه با اجازت آدرسی ندارم که وارد شم در ضمن این کتابی که گفتی حرف نداره عزیز باهات موافقم ۱۰۰۰بار هم بخونی کمه

سلام
اها اشتباهت همین جا بوده دیگه !!
گوگل دیگه با اون همه عظمتش باید امنیت و اطمینانش بالا باشه یا نه !!؟؟
تو با ۲۰۰ تا ایمیل مختلف هم رای بدی مهم نیست و این مهم هست که از یه سیستم باشه !!
:دی
پس اون ۴تا امضات اگه از یه سیستم بوده همون یه دونه حساب میشه :دی:دی
عجبااا...

صدای تنهایی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام مجدد
چرا من عکسی نمی بینم ؟
جای خاصی هست یا اینکه من مشکل دارم عزیز

سلام!
احتمالا لود نشده !
به یه اف ۵ !! یا همون رفرش یا همون دوباره لود شدن نیازمنده !!

شیما سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام مرسی از تبریک تولدم

من کاملا منظور شما رو از این اپ و تصویرش فهمیدم

می دونم که منظورتون چیه

میدونم همه حرفت این بود که زن اونقدر مقامش والا هست که نباید فقط برای هوس های لحظه ای خواهانش بود!!!!!!

هر چند امروز تا زمانی که دور خودمون حصار نبندیم عاشقانه همه دوستمون دارن اما


اما

وقتی که دایره ای برای وجودمون برای ذاتتمون برای زنییتمون بکشیم

کم کم همه ازمون دور میشن حتی اونایی که دوستمون داشتن

من ایمان دارم که تمام معنای مطلب ایندفعه شما همین بوده

کاش همه باور کنن

سلام
خوبین شما؟
وظیفه بود عزیز :)
من هم نگفتم که منظورم رو متوجه نشدین عزیز :(
با بقیه بودم بیشتر چون شما یه خورده جمعی گفتین :)
خوب خدا رو شکر...
آره..زن آره...
اما همهء زن ها هم نه !!
فیلم ؛عطر؛ رو اگه تونستین ببینید حتما !!
فکر کنم بعد از اما حرف من هم بود...
پس سکوت !

+
:))

مریم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

عددش از دستم در رفته
می دونی چرا؟
چون هر کاری تنهایش خیلی سخته؟!!!!!!!!!

ولی من خوب عدد رو از بر هستم !!
اگه توجه کنی می دونی که و می بینی که کی تنها گذاشت عدده رو !!

نگین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام روزبه جان
خوبی ؟
اومدم احوال پرسون
چه خبرااااا؟

سلام خانم
خوبین شما؟؟
شما لطف دارین
خوبه که شما احوالمون رو می پرسین !!
بی خبر و خطر !!

+ همه جا آروم.. . .
همه در خواب)!

مریم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سی و نه
سلام
می دونستی فروغ فرخزاد را خیلی دوست دارم. فروغ شبیه هیچکس نیست ولی شبیه همه کسی هم هست نمی دونم چطوری.

جوابیه اصلی رو اونجا می دن معمولا اما خوب..
ف.فرخزاد یه حس و حال خاصی داره!
شاید اگه الان باز کنم دفترم رو و اون رو بخونم ازش بدم بیاد و اصن حال نکنم با خط به خطش !!!
اما اگه یه وقت دیگه باشه...
ف.فرخزاد رو باید در یه لحظه..یه ثانیه ای که باید باشه اون رو حس کرد !

+ تو ضیح گنگی بود اما خوب همینه دیگه !

سلی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

امضا قبلا کردیم !!!
یه میلیون ؟؟!
می شه انشالله !

ما هم امیدواریم که بشه !!
اما تا آقایون نخوان کاری هم دست ما نیست..
!!

+ تلاش بی وقفه !

شهرزاد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

سلامم روزبه جون:
خوبی؟؟؟
کجایی؟؟؟کم پیدایی؟؟؟
نمی خوای آپ کنی؟؟؟؟
بدو بیا آپمممم؛بدو بدو....
فدای تو...
فعلا..

سلام عزیز
خوبین شما؟
این دفعه دیگه درس نمی ذاره من آفتابی شم !!
فکر نکنم این مدت بتونم آپ کنم :(
می رسم خدمتتون :)
فعلنااا...

ندا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

............
.................
.........................
.................................

...

به چشمانم آموختم چگونه بنگرند هر آندم که در مشغله ی نگاه ها سرگردانند. به چشمانم درس پاکی و صداقت را یاد آور شدم هر آندم که در دریای نگاه ها ناپاکی و دروغ موج می زند. به چشمانم آموختم در زاویه دید هیچکس جز تو نباشد هر آندم که ما بین هزاران چشم اند.


+ سکوت سرد باختن !

سلی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

منتظر آپم ها !
راستی به وبلاگ من سر میزنی ممنون !!
اون وبلاگ سوت و کور و تبدیلش میکنم به یه جایی که عاشقشم !!
هر وقت که تونستم !!
به هر حال ممنون !

کمی دارم فکر می کنم !!
دوست ندارم یه یادداشت جدید بر این یادداشت نقش ببنده..
دوست دارم خودم حضرت عشق خودم رو باز کنم..
و هر بار همین یادداشت رو بخونم..
برام حس و حال عجیبی داره..
حسی که شاید هیچ کس اون رو نفهمید..
یه جور حس فمنیستی..

(کارهام هم مثل خودم وارونه ست نه ؟؟!!)

+ من جاهای سوت و کور رو دوست می دارم ! واسه همینه که تنها نذاشتم اونجارو..

++ خالی تر از همیشه !!
(این داره زیادی تکرار میشه واسه من!!)

سارا خانم جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام رفیق
من خوبم
چی برات بگم
ولش کن
گذشته ها گذشته
تو بگو
راضی هستی
داری میخونی دیگه
حسابی

سلام !!
عجباا !!
چه عجب !!
هر طور که خودت راحتی !!
آره دقیقا گذشته ها گذشته..
اگه بگذره البته !!
نه معلومه که راضی نیستم !!
اما باید سوخت و سازش کرد !!

+ می سازیم ! می جنگیم !

[ بدون نام ] جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

drood...

درود !!

سورنا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ


خسته از چه؟؟؟

هنوز پیداش نکردم !!
؟؟!!

سورنا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

حرف های از پامبر خودم استاد پناهی.:


رفتم پام و محکم بستم به تخت
دخترم اومد گفت پات و چرا محکم بستی به تخت..
گفتم زمین داره سقوت میکنه
گفت که گفته
گفتم گالیله گفته...
ــــــــــــــــــــ

فارسی ایرانی زیاد بلد نیستم.....
اگر اشتباه شده باشد......ببخش....
حضرت عشق.......

استاد پناهی..
با اونم شب و روزهایی سر کردم
اتفاقا این جایی که الان من هستم بوی پناهی رو میده..
آخه به زادگاهش خیلی نزدیکه...
...
آدم عجیبی بود !
شباهت های زیادی به استاد هدایت داشت..
~~~
خواهش می کنم
همین شیرینی گفتن تو برام کافی بود !
ما هم که فارسی بلدیم گاه و بی گاه اشتباهاتی می کنیم...

در پناه اورمزد دادار پاینده باشی.. . .

hardcandy دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

ممنونم ..

خواهش :)

سورنا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://pagah.blogfa.com

ممنون حضرت بزرگ عشق..........

خواهش سورنای عزیز...

سورنا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

برای تو از استاد پناهی...
ــــــــــــــــــــــــ--
ما آبستنیم
در اندرون ِ ما
کودکی پیوسته زار می زند
در رستوران ها
در اجلاسیه ها
در تخت خواب ها.
گاهی که خیلی جدی می شویم
در بحث ها و مجادله ها
دستان کوچکی از درون
دل و روده ی ما را چنگ می زند
گلیم حرف باف شاعران
به پشیزی نمی ارزد
تلخ می شود دهان روح
به وقت بیان حرف های بی معنی
کتمان کنید چون عروسان ِ نو شکم ِ بی خدا
اما این یکی جز با مرگ زائو کورتاژ نمی شود

پناهی همیشه چیز دیگه ای هست !!
///

سورنا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://pagah.blogfa.com

از استاد خدمت شما تقدیم......
ـــــــــــــــ-
بی تو
نه بوی خاک نجاتم داد
نه شمارش ستاره ها تسکینم
چرا صدایم کردی
چرا ؟
سراسیمه و مشتاق
سی سال بیهوده در انتظار تو ماندم و نیامدی
نشان به آن نشان
که دو هزار سال از میلاد مسیح می گذشت
و عصر
عصر والیوم بود

ممنونم..
واقعا... . .
نیاز داشتم به ایناا...

بانو دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
خیلی وبلاگت قشنگه
موفق باشی

سلام!
خواهش می کنم !
شما لطف دارین.. چشاتون قشنگ می بینه..
شما هم همین طور..
بدرود!

آه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ق.ظ http://2291359.blogfa.com

کسی دیده زنی در نوجوانی
به آه و ناله و غم خو بگیرد؟!

کسی دیده که گاه راه رفتن
جوانی دست برپهلو بگیرد؟!
×××
آپم
یا حق
[گل]

زیبا بود :)
...
می یام اونجا می گم براتون :)
...
منتظر باشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد