طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

نهایت تاریکی!

...

                                                    من از نهایت شب حرف می زنم

         من از نهایت تاریکی

            و از نهایت شب حرف می زنم

                   اگر به خانهء من آمدی برای من

                                      ای مهربان چراغ بیاور

                                            و یک دریچه که از آن

                                                      به ازدحام کوچهء خوشبخت بنگرم !!

(ف.فرخزاد ٬ ۱۳۴۵)



پ.ن: 

این روزها برای همهء ما٬ درد بی درمان زیاد شده! باید کوشید تا این دردها در سینه امان رخنه نکند.. . .

نظرات 57 + ارسال نظر
مرد باران جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

سلام دوست عزیز:
انتخاب شایسته ای بود!
موفق باشی...
نمیدونم اینو دیدی یا نه، اما اگه ندیدی حتما ببین: http://tinyurl.com/3ljdeq

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

سلام
خواهش!
تشکر..
آره فکر کنم دانلود کردم دیدم٬ همون مجله بود دیگه ؟؟

توکا-ترکان جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://angelsisland.blogfa.com

هنگامی که خاطره ای خاکستری باز می گردد اندوهعشق از دست رفته رسوایی وننگ و... راه نفست را می بندد اما بدان که چون آسیب به گذشته تعلق دارد رنجش حاصل از آن نیز به زودی سرد می شود

زیبا!

مرجان جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مرسی خبرم کردی اپ قشنگی بود یاد ایامی ....
منتظر پستهای بعدیت هستم بی خبرم نگذار ....
تا بعد جاویدان باشی

سلام
خوبین شما؟
خواهش می کنم وظیفه بود !
لطف می کنین شما..

hardcandy جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://hardcandy.blogfa.com/

تعدادشون رو کمتر کردم و ممنونم که یاد آوری کردی .. آپت هم خیلی زیبا بود ..
به امید دیدار

خواهش می کنم !
بر حسب وظیفه بود!
نظر لطفته عزیز.. . .
به امید.. .

ندا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

چراغم کجا بود دلت خوشه روزبه
اصلا حس نظر دادن ندارم
برمیگردم
راستی عکس و متن خیلی وقته اونجا جا خشک کرده
شما انگاری تازه دیدی
فعلا

..
نظر لطفته عزیزم !!
منظور این چی بود دیگه !!؟؟
عکس و متن ؟؟

+ توضیحات ؟

شهرزاد جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام روزبه جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
شعر بسیار زیبایی رو انتخاب کردی...
باهات با درد بی درمان موافقم ولی خدا بزرگه...
فدای تو..
فهلا..

سلام خانم
خوبین شما؟
خواهش دارم :)
دقیقا.. . .
خوشحالم کردی :)

شهرازد جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

روزبه جان کامنتتو دیدم در وب دیگرم ولی متاسفانه دستم خورد و پاک شد..شما در این وب اولی ولی این وب دیروز آدرسش عوض شد نفر اول مونا بود...در آدرس قبلی ولی شما اینجا..
شما همیشه اولی...
ایشالا همیشه در زندگیت اول و پیشتاز باششی...
به هر جهت مرسی عزیزم که پیشم اومدی..خیلی خوشحال شدم.....
مرسی..
بوووووووس بوووووس

بابا این چه حرفیه که می زنی
من همین جوری اون رو گفتم :دی
نظر لطفه تو هست عزیز‌:)
منم همین طور
پاینده باشی.. . ..

کتایون جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

سلام
ممنون از لطفتون زیبا نوشتین
شاد باشین دوست عزیز

سلام
شما قشنگ دیدین خانم :)

اکبر جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
نمیدونم چی بگم؟‌شاید واسه اینه که دیگه تو این حس و حال نیستم.
ولی همیشه شعرهای فروغ رو یه جور دیگه دوس داشته ام.

سلام اکبر جانم
حالا بدون دیگه :دی
آره این رو که کاملا می دونم دیگه در این حس و حال نیستی...
ف.فرخزاد واسه منم یه چیز دیگست..

+ باید حسش کرد تا فهمیدش !

ندا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

قطره‌ دلش‌ دریا می‌خواست. خیلی‌ وقت‌ بود که‌ به‌ خدا گفته‌ بود.
هر بار خدا می‌گفت: از قطره‌ تا دریا راهی‌ست‌ طولانی.
راهی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری.
هر قطره‌ را لیاقت‌ دریا نیست.
قطره‌ عبور کرد و گذشت. قطره‌ پشت‌ سر گذاشت.

قطره‌ ایستاد و منجمد شد. قطره‌ روان‌ شد و راه‌ افتاد.
قطره‌ از دست‌ داد و به‌ آسمان‌ رفت.
و هر بار چیزی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری‌ آموخت.
تا روزی‌ که‌ خدا گفت: امروز روز توست. روز دریا شدن.
خدا قطره‌ را به‌ دریا رساند. قطره‌ طعم‌ دریا را چشید.
طعم‌ دریا شدن‌ را. اما...
روزی‌ قطره‌ به‌ خدا گفت: از دریا بزرگتر، آری‌ از دریا بزرگتر هم‌ هست؟
خدا گفت: هست.
قطره‌ گفت: پس‌ من‌ آن‌ را می‌خواهم. بزرگترین‌ را. بی‌نهایت‌ را.
خدا قطره‌ را برداشت‌ و در قلب‌ آدم‌ گذاشت‌ و گفت: اینجا بی‌نهایت‌ است.
آدم‌ عاشق‌ بود.
دنبال‌ کلمه‌ای‌ می‌گشت‌ تا عشق‌ را توی‌ آن‌ بریزد.
اما هیچ‌ کلمه‌ای‌ توان‌ سنگینی‌ عشق‌ را نداشت.
آدم‌ همه‌ عشقش‌ را توی‌ یک‌ قطره‌ ریخت.
قطره‌ از قلب‌ عاشق‌ عبور کرد.
و وقتی‌ که‌ قطره‌ از چشم‌ عاشق‌ چکید،
خدا گفت: حالا تو بی‌نهایتی،
چون که‌ عکس‌ من‌ در اشک‌ عاشق‌ است.
و چه لذتی دارد این عاشقی
___________
تااااااا دوباره[گل]

حرفی جز اونی که خودت می دونی رو ندارم !!!

:-*

سارا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام آقا روزبه

خوبی؟؟؟

کجایی دیگه به ما سر نمی زنی؟؟؟

زیبا بود... و عکس قشنگی بود...

واقعا باید تلاش کنیم تا دردها به مل مان رخنه نکنند...

عاشق شاد و موفق باشی
*************************سارا*****

سلام سارا خانم
آقاتون که خوبه ؟
کم سعادتی هست
خیلی گیر هستم به زور نظرات رو هم چک می کنم
شما ببخشین دیگه
وگرنه خوب می دونین که هر وقت بتونم سر می زنم :)
ارادتمند
خوشحالم کردین :)

نادیا ( نانا ) شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.darentezare-marg.blogfa.com

سلام
مرسی از اینکه مهمونم شدی و خبرم کردی..
موفق باشی و سبز...
یاعلی!!!

سلام
خواهش وظیفه بود !
اطلاع رسانیه دوستان برای ایده هاشون !

دهکده رویا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

سلااااااااااااااااام این جا رو ببین چه خبره!!! پر از شکلک!!!
میگم تو منو با این علامت + کشتی این یعنی چی؟
من از شعر هیچی نمی فهمم!!!
بای.

سلاممممممم بی معرفت !!!!
آره دیگه ما هم از تکنولوژی ها استفاده می کنیم !

(سال نو آوری و شکوفایی ا س ت ع د ا د هست)
{خنده٬ خنده٬ خنده !!!}

خوب دیگه اگه می خواستم بگم چیه که نمی ذاشتم !!
فکر کن می فهمی !
قربانت!

دهکده رویا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

یادم رفت بگم من آپم.

نمی گفتی هم فرقی نمی کرد /!

دریا(می خواهم عاشق بمانم!) شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام دوست من

یکی از بهترینهای فروغ و گذاشتی ازت ممنونم فروغ خیلی دوست دارم و بیشتر از همه وبلاگتو ببخش که دیر اومدم ولی به هر حال اومدم


خوشحال می شم با هم پیوند داشته باشیم
اگر دوست داشتی خبرم کن.
موف باشی و مانا دوست من برات همیشه ارزوی سرزندگی دارم .

یه چیزی آهنگ وبلاگت فوق العادست و اینکه اگر تصمیم به ترک اینجا رو براییه گرفتی خواهش می کنم که صرف نظر کن!
برام پی ام بذار
منتظرتم دوست من

سلام
خواهش می کنم٬ شما لطف دارین :)
فکر کنم دخترین؟! چون همهء دخترا ف.فرخزاد رو دوست دارن اما خیلی هاشون حتی نمی دونن ف.فرخزاد کیه و چرا دوستش دارند ؟!!!!

به قول خودم!:
دیر اومدن بهتر از هرگز نیومدن هست !

متاسفانه من خیلی کم نت می یام٬ و معمولا وقت هایی هستم که کسی نیست !!

آهنگ هم مخلوطی از ساخته ء استاد علیزاده (قسمت تارش) و قسمت پیانو اثر اسطورهء پیانو یانی هست..

اگه تونستم چشم حتما :)

پاینده باشین :)

س-ح-ر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

درورد ..!!

...
+ چه مرتبط بود به پسته من ..!! نمیدونم این هفته هرچی مرگه یا سراغه من میاد یا میخونم دربارش :)

+بد نیست گاهی حرفهای خودت رو بنویسی ...!!

+ let ur mail 4 me ..!! I wanna keep in tuch ..!!

...
+خالی

درود!
...

+ یه جور حس هم آوازی دیگه! آره اومدم سر زدم بهت خوندم اما نظر ندادم! (نتونستم)

+ من خیلی وقته که دیگه از خودم نمی نویسم! قبلناا بود این جوری اما تموم کردیم اون روزبه رو !!

گاه گداری هم می نویسیم !!؟؟

+ Let It Go Hangue !!!

...
+ پرش کن !

بابایی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

وبلاگ قشنگی داری... باز هم بیا پیش ما... خوشحال می شیم.

خوش اومدین :)
خوشحال میشمااا
قربان شما
حتما... .

دهکده رویا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

بله بی معرفت! نمیگفتم هم فرقی نمیکرد چون تو نمیایی سر بزنی

افسااااااااااااانه !!!!
چرا دیگه هی هیچی نمی گم این جوری می شی تو ؟؟؟ هااا ؟
من که همیشه هر وقت بتونم می یام :(
:(

صدای تنهایی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام عزیز
هرکه درد دهد درمان دهد عزیزم ...
خدا کنه تو دل هیچ کدوممون درد بی درمان نباشه
توام اینقدر حرف از ناامیدی نزن کشتی مارو ...
عزیزم واست دعا می کنم که تمام مشکلاتت حل بشه

سلام :)
منتظرت بودم !
فعا که درمان رو پیدا نکردیم!
در سردرگمی هستیم !!
اصولا به قول ندای عزیزم اینجا خودش نا امید هست !!
من مشکلی ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+...

.... دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

راستی گفتی کدوم دانشگاه

جانم ؟؟

دانشگاه ناکجا آباد !!

نگین سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاممممم روزبه
ببین باور کن خودمم میدونم باید زودتر آپ کنم
دیگه حالم داره از این پستم به هم میخوره
ولی روزبه جون نبودم که خوام آپ کنم
حالا اومدم
تا فردا آپ میکنم
چشم
حالا چرا دعوا ؟
مینشستیم با هم صحبت میکردیم :د

سلام
خوبی؟؟
بعللله چه عجب خانم تصمیم چنین بزرگی گرفتند هاا؟؟
سرافراز می کنین تو رو خدا !!
دعوایی نیست یه خدا :دی
می یام.. . .

پاییز برگ ریزان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
من از تنهایی شب امدم...فوق العاده بود

سلام خانمی
خوبی... . .
شما دخترها اصولا همتون با ف.فرخزاد این جوری خلوت می کنین...

+ احساساتی !!

دوست پاییزی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
مثل همیشه عالی بود..
پی نوشتتون هم خیلی خوب بود..
ممنونم که خبر دادی

سلام :)
خواهش خانومی..
تو بزرگی :دی

سورنا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام عزیزم!!!
درود بر تو..
خوب شد پیدا شدی....

سلام نازنین :)
...
منتظره یه چیز دیگه ای ام بودماااا !!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ

وا مگه داریم

آره جدیدا !!!
سال نو آوری و شکوفایی هست دیگه !!!!!!!

س-ح-ر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

عاشق پائلو کوئیلو و حرفهای عمیقشم ممنون ...!!

+ به نظر من حق همیشه با کامنت دهنده هس ...!! وقتی اون میخواد تایید نکنم پس منم تایید نمیکنم :)

منم همین طور ! (البته عاشقش که نیستم!)

+ آره دیگه٬ حق کپی رایت !!! (چه ربطی داشت؟؟ ربطش به بی ربطیش بود!!)

آرش سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

مردم هشیار ندانند
انکار کنان شیوه این کار ندانند
در صومعه سجاده نشینان مجازی
سوز دل آلوده خمار ندانند
آنان که بماندند پس پرده ی پندار
احوال سراپرده ی اسرار ندانند
یاران که شبی
فرقت یاران نکشیدند
اندوه شبان من بی یار ندانند...
________________________

سلام دوست من...
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی.

زیبا..

------
سلام آرش جان
خوب که اومدی !
می یام بینم امروزااچ ی داری تو چنته !

سورنا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ


سلام.....
حضرت عشق...
چرا ؟؟؟
نمی نویسی....؟؟؟؟
ما منتظر...

سلام :)
خوبی وحید جان؟
من که همین جمعه نوشتم :دی
فعلا چند تا میان ترم دارم دادم حتما.. . .
متفاوت تر !
:)

شیما چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام حضرت عشق خوبی مرسی به وبلاگم همیشه سر می زنی

انتخاب قشنگی بود
این روزها برای همه ما درد بی درمان زیاد شده !!

نه خدا کنه درمان داشته باشه چون ما نه صبر ایوب داریم نه ...

خدا به همه رحم کنه

سلام :)
خواهش می کنم
مهم همون درمون هست دیگه!!
نه صبر ایوب نه عمر نوح!
ایشاالله !

ندا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

چه استعداد درخشانی داری تو
حتما اسپندی چیزی دود کن واسه خودت
با اون شعر گفتنت جناب خواجه
رحمت به خط خطی های خودم
ـــــــــ
خوبی عزیزم ؟ چه خبرا
امیدوارم تو امتحانا موفق باشی
برای منم دعا کن محتاجیم شدید
فعلااااا

بیا! یه بار ما اومدی یه اختلات کنیم با تو زدی.. . .
اون که حتما !
مگه توام خط خطی می کنی هنوز ؟؟ (چشمک)
------
خسته نباشی؟؟ مگه اینم داشتیم :دی
آره بد نیستم
خوشیه تو !
(دروغه دروغه)
!
امتحانا که یکی دیگش بیشتر نمونده :)
تو باید بخونی...
حالا می یام پیشت عزیزم
:)

jesus tears پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

از این چراغا پیدا شد واسه تاریکی خانه من هم بیار...!

مشکل همون پیدا کردنش هست !!
تو هم همین طور عزیزم !

سلی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

فروغ !!
آخ که چقد من شعراشو دوس دارم !
ممنون !!
منم یه چراغ میخوام !

اینو که همه می دونن شما دخترا بدون اینکه بدونین ف.فرخزاد زن هست یا مرد عاشقشین !!!!

(تلنگور بود به بعضی ها !!!)

+ پیدا کردی به منو یوسف هم بده !

پاییز برگ ریزان جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام دوست عزیز
باور کنید کم لطفی در کار نیست فقط زیاذ نت نمیام

سلام عزیز
می دونم..
در جریان کارات هستم کم و بیش !!
هر ۵ ماه یه بار به روزی :دی
درک می کنم خودم :)

سلی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

به کی !!؟

مطمئن باش یه چراغ حتما برا هممون می یاد !!
مطمئن !

..

این جوری که من می بینم بعید می دونم !!
منم مطمئنم!!

سارا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام داداش روزبه

خوبی؟؟؟

شکر خدا خوبه... باسش خیلی دعا کن...

شرمنده اما من بی معرفت نیستم...

انشاالله موفق می شی توی درست و همه امور زندگیت داداشی...

خوشحالم کردی که به ما سر زدی...

بازم وقت کردی بیا پیشمون...

داداشی میان ترمام شروع شده کلی هم پروژه دارم باشم خیلی دعا کن...

عاشق شاد و موفق باشی
************************سارا*****

سلام عزیز
خوبین شما؟
منم ای می گذرونیم :)
من که نگفتم بی معرفت هیتسن شما :)
بلا به دور !
این رو که خوب می دونم توام بدجوری درگیری
برات دعا می کنم :)
موفق باشین :)
پاینده باشی.. . .

گیلاس جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

اینجا که جدی جدی چراغ میخواد!!
انقدر تاریکه من همش میترسم شصتت پام بره تو چشمم!!

دقیقا !!
منم دنبال همون چراغه می گردم خانم!
قراره همه بسیج بشن که یه چراغ برام پیدا کنن !!
آره مث خودم که ترسناکم !!
.. . .
+ خوش اومدی بعد از سالها دوری از اینجا !!

سورنا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

زند ه با د حضرت عشق...

درود بر تو عزیزم :)

س-ح-ر شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ

...
لوزبه خوب من :)
ممنون از کامنتهای قشنگت ...!!
خوشحالم که حالت خوبه:)
این تیلیفم بد ضده حالیه ها :دی
منم صوبونم مجردی بود ..!! البته من ۹ صب پاشدم (سحر باشی و سحر خیز نباشی :دی)
دیدم کسی خونه نیست رفتم یه دوش گرفتم اومدم میز چیدم !! صبونم با ماله تو ۲ تا فرق داشت اول اینکه من کلوچو خوردم ولی از نوع خرماییش که مخصوص اینجاس :دی دوم اینکه من در کنار شیر و قهوه یه آب پرتقالم داشتم :دی
چی کم داشت صبونت :دی؟؟
و حالا در باره ی کامنت دومت :دی

من از تو دیوانه ترم ..!! شعره فوق العاده بود .. با چشمایی پر از اشک خوندمش ..!!
چشمامم مثه قیافم رنگ عوض میکنه :دی :دی

(خیلی نامردی حقت بود منم سرتا پای این کامنت رو فرانسوی مینوشتم یه جاهاییش رو هم هندی اونوقت میومدی اسپنیش مینوشتی :دی:دی)

+ خالی ...
++ مواظبه خودت باش رفیق ۱۳ اردیبهشت من ...

...
پسر بد !!
داری بهم امید میدی !!
آره تیلیف که زد نابودم کرد از خواب خوش ۱۳ ای.. :دی
اتفاقا اون آب پرتقال هم می خواستم بزنم اما بی خی شدم
حالشو نبود :دی

چیزی کم نداشت !
...(می دونی که...)...

نه بابا!! بلا به دور من خودم آخره دیوانگی ام !!
شعر که آدم رو دیوونه می کنه
از بیژن مفید بود
عاشقانه آهنگ و شعر رو دوست می دالم !! :))
ترانه رو برات می ذارم بعداهاااا.. . .

چشاتم که.. . که !

خوب تلافیه ۱۳ رو کردم !!
یادته که اواسطش !! :دی

معنی جالبی هم می داد ! و خیلی آشنا.. . .
حالا بماند تا بعد !

+ منم خالی ام !! (چشمک)
++ تو هم همین طور ۱۳ ای.. . . . . .!!!!!!!!

پ.ن:
:)

سورنا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ

به هر سو رقص بسمل بو د شب جای که من بودم..........
نمیدانم چه منزل بود شب جای که من بودم...

دست دست دست !!
خوشم اومد :)

ندا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

من پست خدافظی زدم تو اومدی واسه کامنتی که خودم نوشتم نظر دادی

بیام یه بلایی سرت بیارم که این مدلی بشی
دست درد نکنه واقعا
هنوزم حالت بهتر نشده که این بالا نوشتی دروغه؟

می یام پیشت جواب می دم !!

س-ح-ر شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ

داشتم رد میشدم اومدم تنوعی ایجاد شه :دی
فردا مدرسه دودره ..!!! نمیرم :دی
ـ ...
+ خالی ..
- پر از خالی :دی
+ :دی :دی

(آدمه شادیم کلن ..!!)

همین طرفا !!؟؟
بفرما..

من که فردا کلا کلاس ترشیف دارم!!

+ من هنوز خالی ام !!‌:دی

++ ۱۳

(آدمه غمگینی ام کلن !!)

مرجان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
و انگا ه که تو را در اوج تنهایی هایم



پــــــــــــــــیـــــــــــدا کردم . . .



در اندیشه هایم نمی گنجید که تو را



دراوج بی کسی هایم از دست بدهم . . .


تا بعد جاویدان باشی

سلام!
جالب بود..
قشنگ بود..
خوشم اومد :)
شاد و پیروز باشی..
ممنون از اینکه اومدی.. . .

تنها یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.mahekhamush.blogfa.com

سلام . خیلی وقت بود این شعرش از زمزمه ام فرار کرده بود !
دوست ندارم مزاحم شم ا ..
فقط اینجا چه پر از سکوته

دوست داشتی و وقت کردی یه سر بیا اون طرفا

سلام!
آره این شعر واسه ء خیلی از ماها خاطرتی داره..
مثل خود من.. . .
مزاحم نیستی عزیز.. .
خوش اومدی !!
حتما..
منتظر باشین !

سلی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

چرا میخوای همیشه غمیگن باشی کلا؟؟؟!؟!
من آدم فضولی نیستم :دی :دی :دی

شاید همین طوره که تو میگی !!
غمگین بودم هم خودش عالمی داره
اما اگه آدم درد داشته باشه اون وقت چی کار کنه ؟؟!!
گفتم که درده بی درمان‌!!
...

س-ح-ر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام روزبه ..!!

زیاد خوب نیستم فقط اومدم تا زیاد نگران نباشی ...!! بهتر شدم باز میام ...

+ خالی تر از همیشه ...!!

س ل ا م
این فاصلهء بین حرف ها رو هنوز نتونستم کامل کنم برات !!
منظورم رو که متوجه میشی حتما.. . .

+ فقط یه چیز: اونم امیدوارم که خوب شده باشی و و و و...
(و های خالی !!)

س-ح-ر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

+ چقدر نزدیک ...!!

+ حالا نزدیک شد !!
حالا.. . . .

سورنا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ

ارادت وحید جان !

نسیم شمال سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.nasim-shomal.blogfa.com

سلام ... ممنون از حضورت
کاش خودت رو بیشتر معرفی می کردی؟

سلام
خواهش..
گذری اومدم اونجا !
موفق باشین :)

.... سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

یه چیزی میگم به هیچکی نگو...... ...دوسسسست دارم

!!!!!!!!!!

جانم !!!!
چی شد !!!!

این واژه ها اینجا نا مفهومه ناشناس ... ؟؟؟

شمااااااا؟؟؟؟

سورنا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

حضرت عشق بفرما که دلم خانه ی توست........................................................

سر عقل آمده هر بنده که دیوانهء توست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد