طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

پایان راهم؟!

...

                                              ترس ترسان در پی آن پاسخ مرموز؟!

                                سر نهادم در رهی تاریک و پیچاپیچ

                        سایه افکندی بر آن پایان و دانستم

            پای تا سر هیچ هستم٬ هسچ هستم٬ هیچ.

(ف.فرخزاد)



پ.ن1: 

تو جشن نوروز هر کسی هدفی رو دنبال می کنه٬ مهم اون آرامش خاطری بود که به من داد تا با مسائل اطرافم بهتر کنار بیام!!

پ.ن۲: 

سال نو آوری و شکوفایی ِ بدبختی های جدید برای مردم  ایران زمین شاد باد.. . . !!

نظرات 67 + ارسال نظر
Jesus Tears جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://JesusTears.persianblog.ir

سال نوآوری و شکوفایی بدبختی..موافقم!! =))

اوهممم.. . .
اولش این جور که بوده... خدا رحم کنه ملت رو که آخر سال چی میشه.. . .
حق مونه !! باید بدتر از اینها سرمون بیاد..

!!

مرد باران جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

سلام، راستشو بخوای بد نبود!
ممنون که به من سر زدی!
بهاری باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

سلام!
نظرتون محترمه عزیز :)
ممنون که اومدین :)
شما هم همین طور.. . .

سورنا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ

تسلیم چشمهایت ماه حمل شدی
بر سفره ی خدا چای وعسل شدی

چه زیبا بود آقا سورنای عزیز و دوست داشتنی :)

گیلاس جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

هیچ!!
چقدر زود یادت افتاد اسن سال خوش اسم رو تبریک بگی؟؟؟ میذاشتی چند سال دیگه! وقت بود حالا!!!
قربونت

اوهممم...
من که همون روز اول سال تبریک گفتم!
این فرق می کرد با اون یکی.. . .

لیلا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام به روزبه عزیز حضرت عشق که کلامی دارد پر از غم همیشه می آیم و می خوانم اما چون پر از غم است و من زاده ی غم کلامی ندارم تا بگویم چون وجودم در غم است سکوتم نشانگر تاییدیست بر غمت و نبودن کلاممم بر ان نیست که نیست وجودم هستم در لا بلای سکوت و تما شاگر اعتراضت!

سلام عزیز
خانم شکوفا کردی اون نوچه های شعرگونه تو !!!
تو خوبی ؟؟
خیلی خوشحالم کردی که اومدی :)
می بینمت!

توکا-ترکان جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://angelsisland.blogfa.com

سلام سال نو مبارک
وب جالبی داری خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی

سلام!
بر شما هم مبارک.. . .
خواهش می کنم
حتما می رسم خدمتتون :)

مرجان قشنگ :دی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

باز که تو ناله کردی روزبه ! بدبختی ها رو وللش .. سیزده بدر چندتا سبزه گره زدی ؟ :دیییییییی

اوهمم :(
۱۳ اصلا گره نزدم !!
چون آرزویی نداشتم خانمممم

[ بدون نام ] جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

آخی چه ناز!
عکسم خیلی با شعره میخورد..!
میسی روزبه
سال نو آوری بر تو هم مبارک باد :دی
ایشالله نو اور باشی :دی

دقیقا !!
حالا قضیه ء عکسم مفصله !!..
خواهش.. . .
حتمااا...
نو آور... !!

سلی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

بالایی من بودم
من عاشق فروووووووغم
وای قلبم :دی
ولی جدی خیلی قشنگه شعراش
من بیشتر شعراشو از حفظظم..ولی اینو نه !
ممنون روزبه ی عزیز

می دونم :دی
می دونستم که عاشق فروغ هستی :)
بهم گفته بودی
تو وبتم که آخرین پسس از فرغه
این شعر از کتاب عصیانش بود..
خوندیش ؟؟
خواهش عزیز :)

آل مجتبی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.farhangsara-mardani.blogfa.com



سلام ؛

سال نو مبارک ؛

با شر و توضیح غزل های (203 ) و (204) از خواجه ی ‌شیراز پذیرای دل بی ریای

شمائیم ، تشریف بیاورید ؛

مانا باشید و شادکام


سلام
سال نوی شما هم مبارک :)
خوش اومدین
می رسم به خدمتتون :)

اکبر جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم لطف داشتی. نه من خودم رو شاعر نمیدونم اگه چیزی هم هست فقط احساسم هست.
راستی مواظب باش که کله ات زیادی بوی قورمه سبزی نده با اینکه به این بو خیلی تعصب دارم اما دوست ندارم دوستانم بخاطرش به هچل بیفتند.
فعلا

سلام اکبر جان
امیدوارم که خوب باشی :)
آره منم دیگه شروع کردم به راه افتادن !!
چراغ به دست !!!
با فانوسه خاموش کم کم راه میریم که امیر شویم !!
می یام پیشت :)

دوست پاییزی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
ممنونم که از به روز شدنتون مطلعم کردید...
شعر زیبایی بود..
میگم چقده دلت پره =)) بی خیال دنیا ۲ روزه که البته ۱ روزشم تعطیله و یه روز دیگه اش هم روز تولدته پس غصه نخور و شاد باش..

سلام
وظیفه بود عزیز :)
ممنون
دل همه ء ما پره ولی کو توجه ؟؟
:(

سورنا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ

درود وسلام ای حضرت والا
از این که زردشتی استی خوشم آمد...
منم میخوام زردشتی شوم.
جدی میگم...

سلام عزیز
شما خوبین ؟؟
ممنون :)
می یام دست بوسی :)

شهزاد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام روزبه جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
شعر زیبایی بود..
مرسی..
گاهی تعطییلات فرصت خوبیه برای فکر کردن به پیرامونمان..
مخصوصا اگر تنها باشیم..
آپمممم
بدو بیا بدو بدو...عقب نمونی..
مرسی..
فدای تو...

سلام عزیز
دیشب که خوب قال گذاشتی ما رو... . . :/
دقیقا..
باشه حتما :)
چرات که نه ؟؟
قرار بود دیشب بآپی هاااا
:دی

سورنا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

چشم حضرت عشق...

ممنون سورنا جان :)

مریم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ق.ظ

سی و ششم
سلام
همیشه سلام

سلام :)

ندا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

کجایی که ببینی وبو به گند کشیدن
حالم بهم خورد از خوندن اون کامنت هایی ....
همشو پاک کردم
اگه این شکلی ادامه بدن من دیگه نیستم
فعلا

چی شده مگه ندا ؟؟
بگو بهم برام توضیح بده ؟؟
می یام
من نبودم دیروز اصن :(

مرجان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام دوست من



من دیر زمانی در او نگریستم چندان که چون



نظر از وی باز گرفتم در پیرامون من همه چیزی



به هیات او در امده بود انگاه دانستم که مرا



دیگر از او گریزی نیست ....



خوشحال میشم سری به گل یخ بزنی ...


جاویدان باشی

سلام
قشنگ بود عزیز :)
ممنون که اومیدن :)

هدیه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

:-؟؟

؟؟

تنها یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ

نمیری الهی

خوب بود این آرزو اسمم داشت !!؟؟

نادیا ( نانا ) یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ق.ظ http://darentezare-marg.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه مهمون من شدی..
سال خوبی داشته باشی..
یاعلی!!!

سلام عزیز
خوبین شما ؟
خواهش می کنم
لطف دارین شما :)
شما هم سال خوبی رو داشته باشین :)
فعلنااا ...

دهکده رویا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

روووووووووووووووووووووووووووووووووزبه تو خیلی بدی
من خیلی از دستت عصبانیمممممممممممممممممم

معذرت!!
این دفعه دیگه قبولت دارم :(

صدای تنهایی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام عزیز
سال شکوفایی بدبختی ؟؟؟
اگه بدبختیه تبریک نداره عزیزم تسلیت داره
ولی من کاملا موافق نیستم با بدبختی
البته هرسال بدتر از سال قبل میشه ولی خوب ببین خودتم توی سال جدید به خواست خودت به آرامش خاطر نسبی رسیدی این یعنی گوشه ای از خوشبختی . شاید باید دیدمون رو عوض کنیم ولی قول بدیم خودمون رو گول نزنیم .
کاش ما انسانها می تونستیم پیکره خودمون رو دوباره بتراشیم ...

سلام..
خیلی منتظرت موندم :(
منظور من این نبود عزیز..
کنایه ای بیش نبود !تلنگور به ح.کومت.. . .
این بود دیدگاه من :)
می یام پیشت

مهتابی خانوم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

بسلامتی شما هم دریافتین که امسال سال نو آوری و شکوفاییه؟!

محموت جون که حسابی شاهکار کرده و هممون رو از این شکوفاییه عقلانیش مستفیض کرده.

سال نوت مبارک.

دقیقا !!
خوبم دریافتم !!
آره به امید خدا بیشتر هم شگوفا می کنه...
بینم چی توش در می یاد آخر سر این محموت جون.. . .
می بینمت!

آرش دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

خوش حالم که به آرامشی که نیاز داشتی دست پیدا کردی
آنچنان بدبختی های مردم تووی همیت چند وقته شکوفا شده که واقعا بی نظیر

ممنون آرش جونم :)
به امید خدا !! بیشتر هم میشه.. .
حق مونه ~~ باید بدتر از اینها سرمون بیاد !!

کتایون دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

سلام خوب هستین ؟آپتون عالی بود
بعد مدتها آپ کردم خوشحال میشم سری بزنین
دوست عزیز من از تمام دوستان تقاضا کردم که در صورت تمایل در قسمت نظرات ایدی یاهوشونو همراه با نام قالبشون رو برام بذارن که در صورت آپ کردن جدید از طریق یاهو بهشون اطلاع بدم چون واقعا از طریق بلاگفا سخت و زمان بر هستش باز هم تاکید میکنم اگه شما هم مایل بودین ایدیتونو برام بذارین تا ادتون کنم در غیر اینصورت بگین که من از طریق همون بلاگفا خبرتون کنم ممنون میشم
شاد باشین و موفق

سلام عزیز
خوهاش می کنم
خوشحالم که بعد از دی ماه تا الان آپ کردین
باشه می رسم خدمتتون حتما :)

سورنا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ http://pagah.blogfa.com

سلام به حضرت عشق!
خوبی؟
همیشه میایم و ...یک احساس خوب از اینجا میبرم.
زنده باشی........حضرت عشق...

سلام عزیزم :)
ای میگذرد تیک تاک های زمان !!
منم می یام پیشت.. . .

سورنا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ

مرد درخت بود.
درخت که مرد بود..
درود حضرت عشق...

باید امشب بروم من که از بازترین
پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم حرفی از جنس زمان نشنیدم هچ چشمی،
عاشقانه به زمین خیره نبود کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد

رضا مشتاق چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

آقا من از این موسیقی وبلاگت خیلی خوشم اومده
هوای اطاقو معطر کرده
چه ترکیب نابی شده این تار و پیانو
.
.
.

چه عجب !
جالبه..
مخلوطی از عشق و احساس !! (حالا جفتش یکی هستااا)
پیانو رو بیشتر می پسندم !
هر چند که بیشتر با ساز تار نفسم خوو می گیره.. . .

رضا مشتاق چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

این آهنگو یه جور برام گیر بیار و لینکشو بفرست

فلش هست
برات تبدیل می کنم حتما می فرستم :)

رضا مشتاق چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ

مثلن دیگه تصمیم گرفتم وبلاگ ننویسم
اما نمیشه ...سه ماه دیگه روز از نو و روزی از نو
تا اون روز تا یه روز خوب آرزوی سلامتی و شادکامی برای روزبه

فیروز و پیروز
... تا بعد

والله جون آقا رضا دیگه خیلی وقته تو از ما و اینجا و خرداد ۸۵ جدا شدی
ماشاالله این قدر سرت شلوغه که..
بی خیال اما همین مدتی هم که داشتی چیزی نصیب مااا نمی شد !!
حتی فهمیدم که یه وبلاگ دیگه... .
(حالا)
اما نیومدم !!
چون من آدم فضولی نیستم که جایی برم که دعوتی ندارم !!
همین..
هر جا که باشی من آدم فراموش کاری نیستم!! همه چیز یادمه...
خرداد ۱۳۸۵
بدرود

سورنا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام!

تشناب رفته بودم

بردیوار نوشته بود

زنده باد

آزادی...

می آیم.. . .

+ درگیرم عزیزم :(

سورنا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

‌أئؤئیئیدئ۵۱دسی۱بدشیس۱بدشسی۲۱ردبشی۲۱برذشی۲۱برذیش۱۲رذ۲۱یبرذ۱ی۲برذ۲۱رذیس۲۱رذسی۲۱برذسب۲۱رذسیب۱۲رذسیب۱۲رذس۱۲برذسب۱۲یرذس۲۱یبرذسیب۲۱رذسیب۲۱ردسیب۲۱رسبی۲۱ردسیب۲۱ر۲۱ب

پ.ن:
به یک ویراستار یا مترجم خط آقا سورنا نیازمندیم !!
هر چه سریعتر خودتون رو معرفی کنین ای خطهای مبارک !!

ندا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ

چیزی شده ؟؟
این عکس فوق العاده و بسی متین و وزین رو برداشتی
روزبه متحول شدی ایا؟؟؟
اصلا اگه قراره اعتراضی نشون داده بشه چرا از عکس های دفرمه و عجیب غریب اقایون وام نمیگیری؟
اصلا کسی نیست بگه واسه کی مینویسی این که گوش نمیکنه.
اماااااااااااااااااااااااااا
روزبه یه بارم خودت قلم بزن از زندگی از حرف هایی که تو دلتو و نمیگی . دیگه برای گفتن حرفات از نویسنده ها و شاعرا کمک نگیر . خودت بنویس
منتظرمممممممممممممممممممممممممممم

نه قرار نیست که چیزی بشه..
تو که خوب می دونی یک سالی میشه که دیگه اون جوری نمی نویسم...
دیگه از سر ما گذشت !!
حرفای تو دلم دیگه باید گذاشت سطل زباله !!
وقتی اونی که باید بخونه نمی خونه دیگه چه فایده داره که تو خونش بنویسم ؟؟
تو فایده رو به من بگو تا من بنویسم.. . .
از مرد ها هم دارم در آینده می بینی..
زن ها مقدس هستند نه مرد ها !!
واسه همینه که این جور بیشتر به بازی قرار می گیرن.. . .
این نوشته هایی که من می نویسم همش از دلم می یاد
حرفای خودم هست..
فقط به کمک اینها به صدرت شعر در میان
می یام برات حرف می زنم..

+ دیشب با رضا کلی حرف زدم.. .

ندا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

آهان یعنی اگه بیاد و بخونه بازم مینویسی
مچ گیری به این میگن هااا روزبه خان

آی کیو حرف من چه ربطی به تقدس خانوم ها داشت ؟ که اگه گفتتو قبول داری هیچوقت از همچین نماد هایی نمیزدی تو وب
در ضمن خیلی ببخشید هااا اونایی که یه جو معرفت دارن کسی رو به بازی نمیگیرن . افتادددد
چی قراره بهم بگی ؟
سلام منم به رضا میرسوندی .یه وبی داشت که مینوشت و ما هم چند خطی براش مینوشتیم که اونم بایگانیش کرد و تموم. امیدوارم که حالش خوب باشه

آره.. شاید عزیزم.. .

ندا جان اصن حالم خوب نبود خودمم نمی دونم چی برات نوشتم..
حتی حاظر نیستم برم ببینم چی نوشتم!
آخه می ترسم تغییرش بدم !!
بی خیال هر چی گفتم همونه اصن !!
پس نمی تونم در مورد این حرفاتم نظری بدم ندای خوبه.. . .

آره می دونم..منم می دونستم اون وبه رو...اما نظر نمی دادم چون..(این چونم دلیل داره بعد می گم بهت اینجا نمیشه)
حالش خوبه.. . .

می یام پیشت حتما..کارت دارم!

ندا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

روزبه دیدی چی شد اصل کاری یادم رفت
خوبی؟؟؟

مهم هم نبود..
چون..
نه خوب نیستم!

شهرزاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام روزبه جون:
خوبی؟؟
کجایی؟؟کم پیدایی؟؟؟؟
پیش ما هم که نمیای ؟؟؟خونه ی ما هم که پیدات نیست چرا؟؟؟؟؟؟
تونستی آپ کن..
منم آپ کردنم یه مقدار سخته..باید مطالب هایی که میخوام بنویسم تا حدودی ترجمه؛خلاصه و سادش کنم و البته زیاده..به خاطر همین گاهی دیر میشه که آپ کنم..یه موقع هایی هم که گرفتارم دیگه نور الا نور میشه...
فدای تو..
فهلا..

سلام خانومی
تو خوبی؟
معذرت این روزها بدجوری درگیر خودم هستم! وقت نمی کنم..
می یام خدمتتون :)
خونهء ما هم فعلا این جوریه دیگه!! دیگه دیگه.. . .
قربانت فعلا.. .

سورنا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

زن ها مقدس اند..
درست گفتی..

سورنا جان فکر کنم تو پاسخ نظر ندا جون دادم نه ؟؟
برو پاسخ نظر جدیدش رو بخون می فهمی که چه جوری بودم :)
:دی.. . .
ببخشم که نمی یام پیشت..
بدجوری درگیر خودمم :(
می بینمت!

سورنا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

دذ ذد ذا ل

پ.ن:
به یک ویراستار یا مترجم خط آقا سورنا نیازمندیم !!
هر چه سریعتر خودتون رو معرفی کنین ای خط مبارک !!

سورنا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://http:/

سلام..
زنده باد...

سلام
من هنوز در شرمندگی به سر می برم.. . .
:(

سورنا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://pagah.blogfa.com

خاکم به خاک می روم
کاش باد میبودم
تا نسیمم
زلف مهروی را میشوراند...

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است!!!

آرین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://atiq2009.blogsky.com


اما اگر محشری بخندی

مردگان ابرو بلند می شوند

دشوارترین قدم، همان قدم اول است !!!

+ تشکر برای حضور !

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام..کم پیدایی!!

دوره و زمونه.. . .؟؟!!

ÐДЯK $cДЯЄਂ.•● شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلامی میگویم و میدانم که جایز نیست گفتنش...
من به اندازه ی شبهای سیاه عالم شرمسارم ...
(س-ح-ر)

+ سلام روزبه جان!!
وای خیلی شرمندم آره میدونم معرفت رو به کمال رسوندم ...!!
هیچ وقت نکردم به کسی سر بزنم !! و دیروز یادم بود بیام پیشت ولی کلن نت نیومدم :(
خلاصه ببخشید ...!!

و راجع به پستت بگم که فروغ رو خیلی دوس دارم ... خیلی بیشتر از خیلی ...!!!
قشنگ بود

فعلا

از خودت ؟؟ (جالبه)

+ سلام، امیدوارم که خوب باشی... نه عزیز این چیزا دیگه خونی از وبلاگ نویس هاست :) مشکلی نیست.. .
خوشحالم که خوشت اومده... صد سال به همین سالها !!
بدرود...

سلی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

من !
اتاقم !
اینترنت ‌!
کانکت !
وصل !
رو شبکه !
بعد چند روز !
دلت هوای وب یکی و کرده !
اینترنت اکسپلوور رو باز میکنی
میزنی!
و همون جمله ی مزخرف لعنتی !
وبلاگ مورد نظر درر بلاگ اسکای موجود نمی باشد !
به حد انفجار !!!؟؟! از این جمله بدم می یاد !اوووووووف !!
من دلم هوای وب جناب مشتاق و کرده !
من دلم هوای وب شهرام و کرده !
من دلم برای نیاز تنگ شده !
باید چی کار کنم؟؟
اصن دلم الان گرفته !
می خوام داد بزنم !
شاید گذره و بشه یه عادت !
عادت روز مرگی !
اه !

ما!
هر کی یه جا!
هر دو کانکت!
وصل!
رو ایر!
بعد از مدتی مدیدی!
یاهو مسنجر!
با هم روشن !
نزدیک های صبح جمعه!
وبلاگ مورد نظر در حال حاظر مخفی ست! بزودی بر می گردم!!!
منم دلم گرفته...
از همه چیزو همه کس!
حتی خودم!
اه!

سلی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

ایندفه که باهاش حرف زدی بگو که....!
هیچی نمی خواد بگی..
همون بدرود !

باشه نمی گم :!

کاوه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://aadam.blogsky.com

سلام حضرت عشق!
کارات که عالی است...
به ما هم سربزن...

سلام آًا..
خوبین شما؟
خوشحالم که خوشتون اومده
باشه حتما وقت کردم بهتون سر می زنم :)

ندا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

زمان می گذرد
عقل مستولی می شود بر غنچه های عاطفه و احساس .
آرام آرام تو بر جزر موج دقایق ها می نشینی
و دریای پر تلاطمت رفته رفته همنشین نمناکی چشمانم می شود .
فصل ؛ فصل باران است ! . بارانی که همیشه در انتظارش ؛ بارانی بودیم .
فصل ؛ فصل تازگیست . فصل چیدن شبنم از گوشه های عزلت .
فصل ؛ فصل شکفتن است . فصل قد برافراشتن به سوی آرزو ها شاید .
فصل ؛ فصل ماندن نیست ! . فصل روییدن است و تکاپو
فردا که می آییعزیز همراه :
سنگفرش نشسته بر روی سینه ام ؛ پر است از باران
باران و باران و باران . همین
____________
خانه دلت نه همیشه ولی هر از گاهی بارانی به خواهش یک دوست

...
تو ام فقط دست بذار دقیق رو دل من...
باشه٬ دارم واست.. . .

نگین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام روزبه جون
ببخشید
من نه تونستم واسه کنفرانس بیام نه تونستم زودتر بیام نت
نه تونستم تو خونه ما بیام
نه تونستم کامنتتو حداقل تو وب خودم جواب بدم

من فکر کنم پنجشنبه نیومدم نت
و فکر کنم کلا ساعتشو خبر نداشتم
واسه همین نیومدم
دیدم موشی یا گیلاسم خبر ندادن
نیومدم
من از خدام بود بیام
خیلی دلم میخواست
حالا باز یه قرار دیگه میذاریم

خوب روزبه جان من که وبت خیلی برام آشناست مطمئنم قبلنا توش میومدم

خوب فعلا خدافظ

سلام نگین خانم
خواهش می کنم
این چه حرفیه که می زنین
ایشاالله سری های بعدی (که بعید می دونم من باشم!) شما تشریف ببرین
اتفاق خاصی هم نیفتاد :)
آره قبلناا زیاد می یومدی
پارسال...
دو سال پیش..موفق باشی
می رسم خدمتت :)
فعلنااا...

ایمان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام
خوب هستین؟
من آپم
منتظرتونم

سلام آقا ایمان
از این طرفا ؟؟
باشه می رسم خدمتون :)
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد