طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

نوروز آمده٬ بهاران خواهند آمد٬ کام تلخ را شیرین کنیم! (09:18:19)

...

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر، روزگار چون شکر آید.

می خواهم بنویسم :یکی از بدترین سالهای زندگی مان را تجربه کردیم! مغزمان را هم تحریم کردند! آقایان سال ۸۶ را باید سال انسجام و وحدت عوام فریبی می نامیدند نه چیز دیگری..
  کامتان را در این بهار و نوروزی که در پیش است تلخ نگه ندارید٬ تنها به بهار و بهارمان فکر کنین..

۱۳۸۶ با تمام بدی هایت! خدانگهدار.. . تو هم به تاریخ پیوستی!

را به تمام هم وطنانم در جای جای دنیا تبریک می گم

به امید اینکه سال ۱۳۸۷ سالی پر از خوشی و میمنت برای ما ایرانی ها باشه...

سالی پر از آزادی.. خوشی.. خُرم.. شادی و عشق براتون آرزومندم

ارادتمند شما٬ حضرت عشق 




آغاز سال نو باستانی ۱۳۸۷ ایرانیان

نظرات 55 + ارسال نظر
دوست پاییزی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام

منم براتون سال خوبی رو سرشار از موفقیت و سلامتی آرزومندم..امیدوارم که به آرزوهاتون برسید.. و در کنار خانواده سال خوبی رو پیش رو داشته باشید

سلام
خیلی خوش اومدین :)
من هم از همین آرزوهای خوشگل براتون دارم :دی
سال خوبی رو داشته باشین.. . .

ندا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

من قبلا متن های تبریکمو فرستادم
فقط میمونه روبوسی و از این حرفا که به علت دوری
منویسم برات
میبوسمت عزیزم . سال خوبی داشته باشی هر چند برای تو شروع خوبی بوده چون با عروسی و جشن و سرور همراهه
اخر سال هم لابد میشه عروسیه خودت
ــــــــــــــ
تاااا دوباره

منم همین طور :)
آره دیگه اینا رو باید در مجامع عمومی سانسور کرد :دی
:-*
عروسی خودم نبوده که خوشحال باشم !!
آخر سال رو دیگه نمی دونم :دی
بستگی به نظر تو داره.. . .
:دی
می بینمت.

سحر(ÐДЯK $cДЯЄਂ.•●) پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلاااااام عزیزم ..!!
ممنون که اومدی (چشمک)
گفته بودی منتظره پاسخی تو وبم پاسخت رو دادم ولی چون آپ جدید کردم و گفتم شاید سختت باشه بری تو آرشیوم اینجام برات مینویسم :
...
آره حق با توئه ...!! و این تو بودی که سد رو شکستی ...
خوشحالم .. گاهی برای رسیدن به دوستی باید خیلی چیزها پشت سرمون شکسته شن
ممنونم عزیزم ...
سال ۸۷ تو هم مبارک ..
هه ... همچنین ... سال ۸۷ یخورده نافرمه ولی شاید دوسش داشته باشم ... فقط به خاطر فروردینش (چشمک)
....
آرهههههه من عاشقه فروردینم ...

+ پاسخ داده شد ...!!!


قربونت

بابای

سلام
وظیفه بود که اومدم :)
جواب رو از همون جا می خوندم حالا چه می رفت تو آرشیو چه جای دیگه ای !...
۸۷ بر تو هم مبارک
امیدوارم آغاز خوبی رو داشته باشی
+ ممنون

می بینمت :)

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام
این نوروز باستانی رو بهت تبریک میگم...امیدوارم سالی پر از شادی و خنده داشته باشی و همیشه عاشق باشی...
بهار با بهار به روز شده.منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــــار

سلام
من هم به نوبه ی خودم ۸۷ رو به تو تبریک می گم
از تعطیلات که برگشتم حتما می یام خدمتت :)

شهرزاد پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

سلامم روزبه جون:
خوبی عزیزم؟؟
عیدت مبارکک گلم...امیدوارم که سال خوبی داشته باشی توام با موفقیت؛پیشرفت و عشق...در کنار خانواده و زیر سایه ی حق!!!
فدای تو..
یا حق!!
بوووووس بوووووس

سلام خانم
خوبی تو ؟
منم سالی پر از گلهای رنگارنگ :دی آرزومندم :)
سال رنگی ای داشته باشی عزیز :))
خوشحالم کردی.. . .

[ بدون نام ] جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

ممنون از حضور گرمتون
سال نو مبارک امیدوارم که سالی پر از شادی و شادکامی رو پیش رو داشته باشین

وظیفه بود کتایون خانم :)
۸۷ بر شما هم مبارک :)
سال خوبی رو داشته باشین

کتایون جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

ممنون از حضور گرمتون
سال نو مبارک امیدوارم که سالی پر از شادی و شادکامی رو پیش رو داشته باشین

وظیفه بود کتایون خانم :)
۸۷ بر شما هم مبارک :)
سال خوبی رو داشته باشین

امیر جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

ای گور به گور بشی که من نفهمیدم بالاخره کی صاحب این بلاگ لامصبه ! تویی یا روزبه یا حضرت عشق ؟!! :(((((

تو مخ ۵ هستی و نمی دونی زن...
هر سه خودمم
من یه دوست دارم به اسم روزبه
هم اسم خودم هست
افتاااااااااااااددددددددددددد ؟؟؟

مریم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام ممنون که بهم سرزدی
امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشی.
باآروزی موفقیت سال نو مبارک.
بای.

سلام
خوبین شما؟
وظیفه بود عزیز :)
منم ۸۷ رو بهتون تبریک می گم :)

یوسف جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سال خوبی داشته باشی..همین! :)

منم همین یه خط :!

یوسف جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

راستی اون ملودی گیتارتونو گوش دادم! :)

این ملودی گیتار که تو وب لاگ هست دوستم روزبه زدش به همراه خواهر مرحومش :(
نوشته بودم که ؟!

مرد باران جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

دوست عزیز سلام:
فرا رسیدن سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک و شاد باش میگم، امیدوارم در کنار همدیگه سالی خوب و پر بار، همراه با سلامتی و سعادت و موفقیت و شادکامی داشته باشید...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

سلام عزیز

من هم به نوبه ی خودم ۸۷ رو پر از خوشی و خرم براتون آرزومندم :)
و از اینکه سرافرازم کردین سپاسگذارم :)
منت گذاشتین !..

افسانه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
عیدت مبارک
من آپم خوشحال میشم یه سر بزنی

بی کس ترین آدم کسی است که کسی را ندارد تا بر بی کسی اش اشک بریزد

فعلآ

سلام خوبین شما‌؟
عید شما هم مبارک :)
بعد از تعطیلات حتما می یام پیشتون
...
منتظرم باشین

غریبه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام بر حضرات عشق و معرفت !!
خیلی دوست داشتم که زودتر از این ها بیام پیشت روزبه جان ، اماااا... یک سر است و هزاران سودا !!
ممنونم از اینکه پیش دستی کردی و عید رو بهم تبریک گفتی داش روزبه ، ایشاءا... دامادیت جبران کنیم! :دی

احتمالا الان در مسافرت تشریفات دارید .. البته اگه اشتباه نکنم (!) پس صمیمانه آرزو میکنم که سفر خوب و بی خطری داشته باشی عزیزم ...
بازم عیدت مبارک ..
یا حق

سلام آقاااا
تو خوبی؟
آره تو رو که می دونم..
دیگه من پیش دستی کردم آخه الان که دارم پاسخ می دم خودمم نمی دونم که کمجا هستم !!!
خدا نکنه که تو دامادی...
بگو تحصیل !!!! نگو زن !!!!!....
الانم خونه نیستم همین ۳ روز پیش دیگه عروسی ها تموم شد اما هنوز نیومدم خونه :(
می یام پیشت برگشتم :)
بازم ۸۷ تو هم مبارک :)

سحر شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://sahar-n.blogfa.com

شلام
شطولی
شه خبلا













عیدت مبارک جیگمل


:)

















آپت هم قشنگ بود








مواظب خودت باش
موفق باشی
بای

عید شما هم مبارک
مرسی که این قدر خوب می یاین اینجا :)

شیما یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام سال نو مبارک

هر چی خوبیه با هم برات ارزو می کنم

منم همین دو خط رو برات دارم عزیزم :)

شازده خانوم یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

سلام استاد.
نوروزتان سبز.
سال نو بر شما مبارک.به امید ایرانی آباد و آزاد .
شازده خانوم

سلام حاج خانم !
نوروزت شاد :)
با امید.. . .

مریم دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سی و سه
سلام
سلامتی
سال نو مبارک
امیدوارم نوروز خوش بگذره

می یام.. .

اکبر دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
منم با تاخیر این عید رو بهت تبریک میگم.
خوبه که کمی طرز نوشتن فرق کرده و به چیزهای مهمتری از عشق هم می پردازی.
فعلا

سلام عزیزم
خوبی اکبر
اگه می یومدی می دیدی که کمترین چیز که اینجا بهش می رسم همون عشق :!
بیشتر می بینه حالا.. . .
۸۷ قشنگی برات آرزومندم مهندس :))

سپیده (اجق وجق) دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://kh0damokh0dam.blogfa.com

وای وای فک کنم اول شدم

عید تو هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی

و همیشه تو همه کارات موفق باشی

ممنون که خبرم کردی بازم اپ کردی خبرم کن

با کمال میل میام

نه فکر کنم ۲۰ به بالا شدین
خیلی خوشحالم کردین که اومدین :)
سال خوبی براتون آرزومندم :)

نگین دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام عزیزم
سال نو مبارک باشه
از اول عید فرصت نشد تا امروز که ۵ روز گذشته
ببخشید
ولی فقط امروز فرصت کردم به لینکام سر بزنم
هوارتا بوسسسس

پ.ن : سال خیلی خوبی رو برات ارزو دارم

سلام عزیز
تو خوبی خانم خانوماااا
این وبت که همش ق.یلتره :((
دیر اومدم بهتر از هرگز نیومدنه خانم :)
سال خوبی برات آرزومندم
ایشالله از خوبی بترکه چشمای حسودااا :دی
می بینمت :)

سلی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

بله آقا..مغزمان هم تحریم کردند.:دی واقعا!!!
سال ۱۳۸۷ بر شما هم به میمنت و مبارکی!

آره دیگه... !!!
۸۷ بر تو هم مبارک
ایشالله سال خوبی رو داشته باشی همراه با موفقیت در درست :)

مهدی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک
شرمنده که نبودم
بعد از مدتها ویرونه ما به روز شد
خوشحال میشم بیایی
فعلا

سلام عزیز
خوبی آقاااا
عید تو هم مبارک :))
حتما می یام پیشت.. .

صدای تنهایی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.3ot-delan.blogsky.com

سلام عزیز
سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی هرچند که هرسال بدتر از سال قبلش میشه ولی خوب چه میشه کرد ...

سلام عزیزم
تو خوبی‌؟؟
منم سال خوبی رو برات آرزومندم امیدوارم لااقل سال خوبی رو شروع کرده باشی :)
امیدوارم.. . .

دهکده رویا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام
خوبی؟
عیدت مبارک!
حالا دیگه من بی معرفتم؟
من آپم بدو بیا

سلام خانم!
حالا هم تشریف نمی یاوردی..
:(
حالیت می کنم من !!!
من الان تو وضعیت اورژانسی هستم !!
عیدت مبارک.
می یام.. . .

حضرت عشق (مدیر وبلاگ) شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://hazrat-eshgh.coo.ir

با سلام !
خوبین شماهااااا
آقایون و خانماااا من هنوز تو تعطیلات به سر می برم
خوشبختانه با بدبختانه! عروسی ها کلا تموم شدن ولی متاسفانه هنوز من خونه نیومدم :((
واسه همین نتونستم تمامی نظرات رو پاسخ بدم :(
انشاالله بعد از ۱۳ که اومدم یه حال اساسی به همتون می دم :))
از همتون ممنونم بابت تبریک سال تو :)

از همین جا از طرف خودم باز سال خوبی رو براتون آرزومندم :)

می بینمتون :)

همین که همین بالاست :!

مرجان شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام روزبه خان جان :)
عیدت مبارک دمبت هم سه چارک ((=

اتفاقا همین حرف رو امروز به شیوا خواهرم میگفتم که از همه اعیاد ایرونی که مختص ما ایرانی ها ما آریایی ها ما پرسی هاست فقط همین یه دونه جشن مونده و شب یلدا ! ایندو رو غنیمت بدونیم :)

دلم میخواد یه بار بیام وبلاگت اونوخ اون عکس بالای وبلاگتو عوض کرده باشی :| دلم میگیره :(

بابای فعلا

سلام خانم خان خان
خوبی تو ؟؟؟
همین الان که دارم پاسخت رو میدم رسیدم خونه :)
ایشالله با براندازیه این آقایون(..) بقیه ی جشن های ما ایرانی ها هم برگذار میشه خانمی
:) امیدوارم البته...

این عکس هم ماجراهایی داره دیگه.. . .
بماند !
می بینمت :)

آرش دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

امیدوارم سال جدید برای همه ایرانیها لبریز از شادی > مهر > محبت و از همه مهمتر آزادی باشه

سارا خانم سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام رفیق
چندین بار کامنت گذاشتم
سند نشد
امیدوارم این یکی برسه به دستت
سال نو مبارک
اوضات مرتبه

سلام خانوم
دیگه اینم از براکات اینجاست دیگه :دی
این یکی که رسید
قبلی هم رسیده بود فکر کنم :؟
سال نوی تو هم مبارک
اوضاع هم میگذره... . .
مهم نیست چجوری.. . .
بعد از ۱۵ روز اومدم خونه !!!
...
کلی دلتنگ اتاقم شده بودم :(
می بینمت!

سلی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ق.ظ

وا تو هنوز نیومدی؟
آها تا ۱۳؟؟
پس سبزه ها رو هم همون جا گره بزن..!:دی

اومدم :دی
۱۶.۱.۸۷
این عدد من رسیدم خونه :))
وای که چقدر دلتنگ خونه و اتاقم و شماها (ارواح اون شکمم) شده بودم
:((
می بینمت خانم :)

diana پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com

salam doste man khobi?sale noro tabrik migam omidvaram sale khobi hamrah ba movafaghiyat dashte bashi

سلام خانم خوب و با معرفت
تو خوبی؟
منم خوبم
منم سال خوبی رو برات آرزومندم
پر از خوبی و خوشی و خرم
:)

امیر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

دیگه بد تر !!! اصلا تو لیاقت وبلاگ داشتنو نداری! بگو به همون دوستت روزبه که هم اسمته بیاد و این وبلاگ رو دو دستی که خوبه هشت دستی بده بهش و برو دنبال یه کار دیگه !! D:

یه ۱۵ روز بالا سرت نبودم زن سرکش شدی واسه من ؟؟؟
هاااا ؟؟
مگه بازم کتک می خوای
اون دوستم الان آلمان ترشیف داره جگیررررررررررررر طلای خودم !!!

ندا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

بلاخره اومدی دیوونه
خوبی ؟ خوش گذشت؟

سلام عزیزم
تو خوبی؟
منم ای... مثل همیشه.. . .
نه بابا کجا خوش گذشتُ به من فقط تو اتاق خودم خوش می گذره !!...
می شناسیم دیگه که .. .

سلی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

رسیدن به خیر جناب روزبه..
خوش و خرم و سلاکمت باشی
ایشالله عروسی بعدی عروسی خودت باشه:دی

مخ۳۰ خانومی :)
تو هم همین طور :)
خدا نکنه عزیز.. از این آرزوهای نیلگون بشری واسه من نکن که اصلا حال و حوصله ی این مرغ بازی!!‌ها رو ندارم .. . .
ایشاالله ۱۰۰ سال به همین تنهایی هااااا :)

سلی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ

ایشالله صد سال به همین تنهایی ها..
چیه خودت خواستی..
به من چه ؟!؟!؟
میگم آپ کن دیگه..
اصن من مگه بیکارم هی بیام اینجا بعد تو آپ نداشته باشی:دی
نا سلامتی بچه کنکوریم..:دی
واااااااااااا کی گفته من همیشه نتم
من درس دارم.
!:دی!!!!!!!!!!!!!

دقیقا :)
آره خودم خواستم دیگه.. . .
آپم می کنم عزیز :)
اینو خودمم می دونم که شما کنکوری ها از همه بیکارترین !!!!
(مث پارسال خودم)

گیلاس جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

سخت نگیر داداش!
این نیز بگذرد!!
خدا به دادمون برسه با این بی پدر مادرا!!
قربونت

آسون می گیرم که این جوری میشه اگه سخت می گرفتم که الان اوین بودم :/
خودمون باید به داد خودمون برسیم...
می بینمت :)

elaheyetanhaiii شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

vaghtiii ke bahat ashna sho0dam dar oje ghorbat bo0dam hamishe madar bozorgam migoft age dar doorane sakhtiit kasiii betoore etefaghii omad tarafet az janebe kho0das.u ham hazrate eshgh az tarafe khodaiii{aztahe delam migam eghragh nist}vaghtii in melody giutaro shenidam ashkam nakhaste rikht va nemidonam chera........!elahii ke khandehat az tahe del va geryehat az sare sho0gh bashe.va hamishe paidar bashii va too roo too gholeye kohe movafaghiat bebinam boos bedro0d..

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر، روزگار چون شکر آید.

~~~
شادم کردی نکیسا خانم.. . .
این جوری ها هم که شما میگین من نیستم
منم یه بنده ی عادی خدا هستم٬ اما یه خورده زیادی وارونه!
بهت گفتم که زندگیم وارونه ی کارهام و خودمم دیگه وارونه میشم :)
بیشتر با هم حرف می زنیم.. . .
:))
اینجا بودنت خوشحالم کرد خانم :)
فعلنااا. . .

نگاه عشق(یک بدشانس) شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.negahe-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه.
قبل هر چیز به خاطر اینکه دیر سر زدم و غیبتم یک خورده طولانی شد معذرت می خوام. می دونم خیلی دیر شده ولی به رسم ادب هم باشه اومدم تا سال نو رو خدمت شما و خانواده محترمت تبریک می گم و امیدوارم سال موفقی داشته باشی. انشالله که توی سال جدید همراهانه خوبی برای هم باشیم. در ضمن اولین آپ سال جدید رو هم گذاشتم خوشحال می شنم سر بزنی.
یا حق

سلام عزیز
خوبین شما؟
خوشحالم کردین که اومدین
اشکالی نداره این چه حرفیه که شما می زنین هر موقع که بیاین خوشحالم می کین
منم سال خوب و سرشار از شادی براتون آرزومندم :)
می رسم خدمتتون
فعلنااا... . .

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سی و پنج
بودنت از همه چیز مهم تر است

می یام !
بودنم با یکی مثل تو مهمه.. . .

رضا شکوهی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام اقا روزبه.خوبی ستل نو مبارک .


تو محشری

سلام آقا رضا
خوبین شما؟؟
سال نوی شما هم مبارک :)
امیدوارم شسال خوبی رو داشته باشین :)
تو بهترینی :))

سورنا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://pagah.blogfa.com

سلام به حضرت عشق
ای عزیز زیبا تر از این نمیشه...
و ها
بخوای نخوای لینکت کردم...

سلام عزیز
خوبین شما؟
چشاتون زیبا می بینه :)
می یام دست بوسی !

Jesus یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://JesusTears.persianblog.ir

سلام روزبه جان..خوبی؟؟؟؟
ممنون از حضورت..هیچ وقت برای اومدن و سر زدن دیر نیس..اما موقعی که فراموش کردی دیگه دیره... :)

سلام عزیزم
تو خودتی ؟؟ یا یکی دیگه هستی ؟؟
:(
من گیج زدماااا :(
توضیح می خوام کافی نبود اون پستت تو وب قبلی :/
می بینمت!

مرجان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام روزبه جون :)
آپ کردن وبلاگ خونه ما نوبته توئه ! منتظریم :)

سلام عزیزم
حتما..
خودم یادم بود :)

Jesus دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ

چرا گیج شدی؟!

یه بار عاشقی..یه بار تنهایی..این طبیعیه!
خب من یه بار تنها بودم..حالا عاشقم!!!!!

توضیح؟!..........

نمی دونم.. . .
عاشق..تنها ؟؟
عاشق کی شیطون بلا ؟؟!!
می یام پیشت آق جونم :)

ندا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

جواب کامنتمو میدی پی ام میدم جواب نمیدی
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیام خفت کنم

کی؟؟ حالت خوبه ندا ؟؟
یا منی تو اصن ؟؟!!

دهکده رویا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بابا ساعت خواب!!!! کجایی تو؟
آخه عروسی دیگران به تو چه ربطی داره که خونه نیستی؟
ایشالا تو سال ۸۷ یه ذره بیشتر آپ کنیok
بای بای

سلام خانم!
تو خوبی ؟
خوشی؟
چه عجبی ؟؟
عروسی ی اقوام نزدیک..دختر خاله و دختر عمه و دایی بود :)
:دی
ایشاالله :دی

.... دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

ما همیشه به‌یادتونیم******

امیدوارم.. . .
من هم همینو می خوام.. . .
چند ساعت زیبا با هم.. . .
درسته که ؟؟
:)

elaheyetanhaii دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ

چه دسته گلهایی که در پی یافتن همدلی تنها گلدان نصیبشان میشود.gole man moragheb bash ke hamdel ba go0ldan tafavo0desh az zamine ta asemo0n.shad bashii bedro0d

موافقم فارسی ها رو.. . .
خوب بود اسمتون رو هم می نوشتین.. . .
:-؟

سروش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
هر وقت که کسی واسم آزادی آرزو میکنه دلم میگیره
من هم آرزومند آرزوهاتم.
راستی نوشته هات منو به فکر برد به قول مهران مدیری خیلی ممنونم

سلام!
خوبی؟
دقیقا.. . .
:)
مهران مدیری؟ می تونم به جرات بگم اسطوره ی ایران!
تنها کسی که تونسته با این همه زور و اجبار پشتش یه خورده تلنگوری چند به ما هم بزنه.. . .
مفصله.. . .

.... سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

ولی اینو بدون ما همیشه به یادتونیم*******

من که خیلی دوست دارم یک بار دیگه با هم حرف بزنی.. ؟؟
حرف برای گفتن زیاده..اما فرصتی نیست.. . .
نمی دونم..
دست خود شماست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد