طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

جا مانده است...

...

                                                              جا مانده است٬ 
                                             چیزی جایی
                      که هیچ گاه دیگر 
                      هیچ چیز!
                     جایش را پر نخواهد کرد٬ 
                     نه موهای سیاه و
                                                            ...نه دندانهای سفید

(ا حسین پناهی) 



پ.ن1:به عرضتون برسونم طبق معمول! من مدتی اینجا تشریف ندارم! به هر حال جشن هست، از ۱۸ اسفند تا ۱۴ فروردین درگیر عروسی ها هستیم، و خونه نیستم.
اما تمام سعی خودم رو می کنم که روز نوروز به روز باشم.


نظرات 61 + ارسال نظر
احمد-رایت الحب سکارا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام خیلی عالی بود وبلاگت
من هر وقت میام وبلاگت یاد البوم امید جون که همون حضرت عشق هست میفتم
هر وقت اپ کردی خبرم کن من هم اپم یه سری بزن

سلام
خوش اومدی عزیز
من هم واسه همین گذاشتم حضرت عشق
اگه منو بشناسین می دونین که
من عاشق امید هستم.. . . .
مرسی که اومدی
:)

سحر جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ق.ظ http://cold-hell.blogfa.com

منم میبری عروسی؟
دق کردم به خدا

کجاشو دیدی سحر خانم
دقیقا چهار تا عروسی داریم !!!!!!!

۲۲ و ۲۳ اسفند
۲۷ اسفند
۲و۳ فروردین
۵و۶ فروردین

:دی
حال کردی تو ؟؟

نادیا ( نانا ) جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.darentezare-marg.blogfa.com

سلام
با اومدن به خونه نیلوفری من ، خوشحالم کردی..
پاینده باشی..
یاعلی!!!

سلام
خوبین شما
وظیفه ای بود که انجوم داده شد
:)

علی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.omidmusicfans.blogfa.com

حضرت عشق بفرما که دلم خانه ی توست
سر عقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست
بگذارید بگذارید که بیمار بماند این دل
با تب عشق دلم حال قریبی دارد

... . . .

تب فریاد دلم را بر نیانداز عزیز شب های تاریک من !!

ندا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ

ما همیشه چیزی رو نه که خودمونو جا میذاریم
اونم تو آرزو های محال
ای کاش میشد به آرزو همامون برسیم
ـــــــــــــــــ
ببینم مگه چند تا عروسی قراره بری که تا ۱۴ نیستی؟
وایییی دیگه از دست رفتی کامل
روزبههه بد نگذره میون دخترا
عزیزم تو هم اون وسط یکی رو انتخاب کن تا ما هم مهمون افتخاری عروسیت بشیم . چطوره؟
منم بعد کنکور میرم سراغ سازم فعلا تعطیل
چون میری میون دخترا دیگه نمیبوسمت
فقط میگم تاااا دوباره

چه عجب افتخار دادی؟؟

~~~
۴تا عروسی هست
۲۲ و ۲۳ اسفند
۲۷ اسفند
۲ و ۳ فروردین
۵ و ۶ فروردین

در ضمن ندا تو که خوب منو می شناسی... . . .
از این حرفا... . .
نزن دیگه!!!
تو واسه من.. . . .

یوسف جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام روزبه جان..
این آهنگت اشک آدمو در میاره..

وجه اشتراک.....در حال حاضر نمی تونم چیزی بگم..اما امیدوارم درست حدس زده باشی..

سلام یوسف خوبم
جریان چیه امروز همه به این آهنگ گیر دادن؟؟

آره منم دنبال وجه اشتراکم دیگه. . . .!!!

بنفشه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام عزیزم
ممنونم که خبرم کردی

این جملات کوتاه، مقطع و نفس بر ... خیلی زیبا هستن به علاوه اینکه من عاشقشونم
همیشه که دروغه اما گاهی وقتا از تو مغزم بیرون نمیرن


پ.ن 2:
خدا کنه زودتر بشه 15 فروردین که ما کمتر غم نبودنت رو بخوریم


اهنگ وبلاگت فوق زیباس
شاد باشی و سر افراز

سلام عزیز
خواهش می کنم وظیفه بود
من هم دیوونه وار اینها رو می پرستم

استاد شاملو...استاد هدایت...استاد فروغ...

مدتی میشه که داریم زندگکی می کنیم باهاشون
:)

تشکر از اینکه به من لطف داری
:)

مرجان جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

یه تکه دل جا مونده ..

امیدوارم زودتر بیای و تعطیلات هم بهت خوش بگذره

روزبه جون حالت خوبه ؟ چرا دیگه نمیای وبلاگ گروهیمون ؟

فعلا بای

سلام خانم!
خوبی تو ؟
مرجان دستت درد نکنه دیگه
من دیشب همش اونجا بودم
تازه فعلا که هستم
منظورم این بود از ۱۸ اسفند نیستم
قبلنااا بهتر تر بودی هااااا

:(

سپیده (اجق وجق) جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://kh0damokh0dam.blogfa.com

سلام خوبی

چقدر آپت قشنگ وبامفهوم بود خیلی قشنگ بود

راستی این اهنگی که رو وبته نمی دونم چرا اما یه آرامشی

به من میده مخصوصا که امروز دلم خیلی گرفتست

منم آپم تونستی یه سر بزن فعلا بای

سلام
خوبین شما؟
ما هم خوبیم
تشکر که اومدین
این آهنگ رو خودم داشتم از تو سیستم
واسه همین گذاشتمش دیگه
:دی

شهرزاد جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

سلامم روزبه جون:
خوبی عزیزم؟؟
ممنون که به من سر زدی...
نوشته ی زیبایی بود عزیزم..
راست میگی؟؟؟من خودم عاشق پیانواممممم
منم تصمیم دارم که شروع کنم....
به هر جهت موفق باشی عزیزم...
راستی تو ایام عید نوروز ما رو یادت نره هاااااا
دلمون برات تنگ میشه....
موفق باشی و شاد..
فعلا....

سلام خانم
تو خوبی‌؟؟
منم ای بد نیستم
می گذرونمش
آره منم سورع کردم :)
فکر نکنم که بتونم بیام مخصوصا بعد از ۲۷ اسفند
:(
حالا خدا بزرگه :دی
هزاره ی ارتباطات هست دیگه :دی

گیلاس جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

بذار دلشون خوش باشه با این حرفا!!! کیه که گوش کنه!!

منم عروووووسی میخواااااااااام!!!
توی چمدونت جا میشم به نظرت؟؟!!!
هوم!؟؟!!
قلبوونت آقا جغده پیر!!!!

سلام گیلاس!
تو خوبی گیلاس!
هییییییسسسسس چیزی نگو :دی

نه جونم من که با چمدان نمی رم :دی
اگه خواستی کارت بذارم برات ؟؟
اگه وقت آزاد داری تو ؟؟؟

یوسف جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

اما من دیگه نمی خوام در انزوا باشم!!
من دارم روحمو آزاد می کنم...!
برام دعا کن..

تازه یوسف من دارم شروع می کنم...
چرا رها شدن ؟؟
واسه چی؟؟ واسه کی؟؟
تازه می خوام راه هدایت رو در پیش بگیرم!!

~~~

همه از مرگ می ترشند٬ من از زندگی سمج خودم... . . .!!!

آرش جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

از الان معلومه دیگه این حکومت بعد ار انتخابات چی میگه
مردم با حضور گسترده خودشون مشت محکمی بر دهان آمریکا و.. زدن.این کارها و حرفها تکراری شده اما کوووو راه چاره ای؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم تعطیلات عید و عروسیها حسابی بهت خوش بگذره.

سلام آرش جون
خوبی تو ؟
آره دیگه این قاعدشه!!!
یعنی قاعده ی این حکومت!
بذار بیشتر از این حرف نزنیم
آخه دیوار موش داره موشم گوش داره!!!

خوش اومدی
تشکر.. . . .

سروناز شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

سیلام
پس کامنت قبلیه من کوووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوردیش؟؟؟؟؟
ای کلک.
خب عیده و تعطیلی خوش بگذره.
ای ول پیانو
منم پیانو میخوااااااااااااااااااااااااام

سلام خواهر
خوفی تو ؟
چه عجب ما رو منور کردی؟؟
تو کامنت گذشته بودی ؟؟؟
من که ندیدم
شاید نیومده باشه
اگه خواستی دوباره بنویس
...
خوب برو بزن !!
کیه که جلوتو گرفته...

زری شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام
می خواستم بدونم چطوری میشه توی وبلاگمون دانلود فیلم بذاریم
ممنون

خیلی ساده ست!
از تو یه اسپیس شیپر اون رو آپلود می کنین (مثل تاینی پیک) و بعد لینکشو می ذارین همین!

میترا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://khatere1365.blogfa.com/

سلام
آپ اینبارت خیلی کوتاه اما قشنگ بود..ممنونم که خبرم کردید..
من از عروسی خوشم میومد اما حالا دیگه نه..
آخه سخته کسی که یه عمر تو خونه کنار خودت همهدم خودت بود بره بشه ماله یکی دیگه...
هرجارفتی بهت خوش بگذره..راستی یه کم برام خودتو معرفی می کنی؟
البته اگه دوست داشتی..
فعلا بای

سلام
خوشحالم که اومدین
امیدوارم که حالتون خوب باشه
:)
این عروسی ها همش ماله اقوام هست نه خواهرم که :دی
من روزبه...18 سال و 6ماه و 25 روز (تا به امروز)
اهل نا کجا آباد هم هستم!!!
کافی بود ؟؟
فعلناا... . .

ندا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

(همه از مرگ می ترشند٬ من از زندگی سمج خودم..))
ای ول ای ول آقا افاضات فرمودن
جملات قصار؛ به بهههههههههه
که ترشیدی آخییییی دلم سوخت
از دست رفتی تو

ما هم آدمیم حق اشتباه داریم یا نه ؟؟
آره واقعا دارم ترشیده میشم من... . .
تو.. . . .

سارا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://e

سلام آقا روزبه
خوبی؟
شعر زیبایی بود و عکسی جالب که سایه هایشان نشان دهنده سالیان پیش.
واقعا دارن خودشون رو می کشن بسکه التماس می کنن.
خوش بگذره نگفتی مگه چندتا عروسی دارید؟
عاشق شاد و موفق باشی
**************************************سارا*****

سلام سارا خانم
تشکر شما خوبین ؟؟
ممنون که افتخار دادین و اومدین.. . .
والله ما ۴ تا عروسی داریم
:دی
۲۲و۲۳ اسفند
۲۷ اسفند
۲و۳ فروردین
۵و۶ فروردین

تشریف می یارین کارت بنویسم؟؟!!
=))

شیما یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.shainaz.blogfa.com

سلام دیر اومدم؟ می خوام آپ کنم و برم

سبز باش و عاشق و می سپرم به دست هر کی که دوست داشت ادامه بده

به قول خودم!
دیر اومدن بهتر از هرگز نیومدن هست آبجی...
باشه می یام پیبشت
منتظرم باش
:)

امیر یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

عیدت پیشاپیش مبارک ....
اینروزها کمتر عروسی برو! واسه آدم مجردی مثل تو خوب نیستااا ! ;)

اوهااااا
چه زود زود تو عید رو تبریک می گی هاااااااااااا
به وقتش بیا اگه راست می گی زن !!!

دلم می خواد می رم
می ترسی هوو بیارم روت !!!!
ترسو... . .

رضا شکوهی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام مهندس چطوری خوش میگذزه.انشا ا... همیشه عروسی باشه و همیشه امید

سلام آقا رضا
خوبین شما؟؟
آره باید بسوزیمو بسازیم با این عروسی ها دیگه
:)
مرسی از اینکه اومدی :)

یوسف یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

از احساس گفتی..

و الان زمانیه که احساسم داره نتیجه می ده...............!

تشکر...

اما یوسف تو که گفتی مجالی واسه شکفتن اون ها نداری هااااا

ندا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو خودت می دونی.. . . .

کتایون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام
خوب هستین
ببخشید
میدونم که دیر رسیدم برای پاسخ گویی آخه حدود یک ماهی به دلیلی خاص نتونستم بیام نت
خوشحالم که سر زدین و تو این مدت تنهام نذاشتین
امیدوارم همیشه موفق و موید باشین دوست عزیز
بای

به به دوست قدیمی
حال شما خوبه ؟؟
خواهش می کنم این چه حرفیه که شما می زنین؟؟
شما هر موقع بیاین قدمتون رو چشم منه
خوشحالم کردین
:)
فعلنااا... /

+*+سارا+*+ دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

سلام...

پناهی یک آدم فوق العاده بود که در طول حیاتش خیلی ها اذیتش کردند :)

پیانو زدنت رو تبریک میگم...هنوز بودجه خریدش رو بدست نیووردم ... شما بزن تا استاد ما باشی...بعد به من یاد بده...منم بهت سهتار زدن یاد میدم....چطوره؟!

*عروسی جای ما رو هم خالی کن

سلام
تو خوبی عزیز؟
آره یه خورده مث استاد هدایت... . .
خواهش می کنم ولی هنوز نخریدم که...
ایشالله تابستون می خرم
ستا هم می زدم مدتی :)

حتما جای تمام دوستان رو خالی می کنم :)

امیر دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

به حق چیزای نشنیده و ندیده ! جلل الخالق ! یا خداا !!
از کی تا حالا زنا برای مرداشون هوو میارن که تو میخوای واسه من هوو بیاری ؟!!! :)))))))))

اهه وااااا
زنننن
من ۱۰۰۰ بار بهت گفتم که جلو جمع این قدر خودت رو لوس نکن
تو باز شروع کردی
خانوم! قدیما میگن که:
نه تو رخت خواب ماچم کن٬ نه تو جمع خوارم کن!!!

مثل ماجرای من و تو شده دیگه
خسته شدم ازت
طلاقت می دماااا
بیوه می شی هااااا

مریم دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام خوبی؟
من آپیدم یه سربزن

ماراازدرون خویش غافل کردند فهمیدن عشق را چه مشکل کردند انگار کسی به فکرماهی ها نیست سهراب بیا که آب راگل کردند

سلام
بد نیستم ممنون
به به چه عجب که آپ کردی تو ؟؟

حتما می یاماااا.. . . .

دریا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

تو را دیریست من گم کرده ام افسوس
دگر در خواب هم رویت نمی بینم
خوشا برتو که بر آتش نظر داری
من اینجا در پی یک شعله می گردم
مرا حالیست این دوران که می دانم
جنون با من مدارا می کند هرشب
چنان جانم تهی گردیده از روحت
که این یخ کرده را مردار می دانند
دلم فریاد می خواهد ولی افسوس
تنم پژواک نجوا را نمی تابد
کجا دنبال مفهومی برای عشق گردم من
که من این واژه را املا نمی دانم

.
.
.
.
.
.سلام روزبه جان

امیدوارم سال جدید برای همه ما سرشار از موفقیت و بهروزی باشه،از ته قلبم برای اینکه همه به آرزوهای نابشون برسن دعا می کنم

سلام
خوبین شما
اول اینکه مرسی از شعر قشنگتون :)
باسه سال جدید هم
تشکر لطف کردین :)
منم باسه شما سال خوبی رو آرزومندم
قربان شما
فعلنااا... . . .

مریم سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام ممنون که نظر دادی

آرزوهاتو یه جا یادداشت کن و همشون رو یکی یکی از خدا بخواه . خدا یادش نمیره ، ولی تویادت میره که چیزی که امروز داری ، آرزوی دیروزت بود

سلام
خواهش وظیفه بود :)

هدیه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

باهات قهرم ..........
ولی نگفتی روی عکس چی نوشته؟!

:-؟

حالال دیگه اگه قرار بود که بگم چی نوشتم که نمی گفتم حدس بزنین
بی خی... . .

هدیه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ

تا کی باید حدس زد؟!

نمی دونم!!!
تا هر وقت که تو بخوای...؟؟!!!

شاید برگرده به گذشته؟؟
شاید.. . . .

دهکده رویا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ

آپم

می یام بی معرفت !!!

ایمان پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام
من آپم منتظرتم
موفق باشی

به به سلام
چه عجب ما شما رو اینجا دیدیم
حتماااااااا می یام پیشت ایمان
:)

هدیه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

تو خیلی مرموزی.... اصن خیلی هم بدی..... من باهات قهرم...
ولی احساس می کنم گذشته رو زیاد دوس داری :سووووت
تو چرا نمی خوای بزرگ بشی؟!
روزبه... یه چیزیت هستاااا!!! شایدم یه چیزیت بشه....!!!!؟؟؟
اینقدم منو اذیت نکن... گربه شاخه ات میزنه :دی
راستی بی معرفتم هستی اینوووو فراواااااااااان :قهر

اینجا باید مرمور بود ؟! درسته من بد... . .
نه بیشتر دوست دارم از گذشته درس بگیرم که دارم می گیرم
دارم بزرگ می شم !!
آره خودمم داره یه چیزیم میشه‌!
من که اذیتت نمی کنم !
اینم باهات موافقم.. . . .
:)

سحری جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://sahar-n.blogfa.com

شلام
شطولی



ببخش که دیر اودم م م م :(















خوندم
خوب بود
























عروسی هم میری چشات و درویش کن:)
موفق باشی
بابای گلکمممممم

سلام!
خوبین شما؟
حالا چرا این قدر گنده !!؟؟
چشای ما همیشه درویشه !!
:دی
خوش اومدی
لطف کردی.. . .

امیر جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

همینه دیگه! قرصا و دوا داروهاتو نمیخوری دوباره آلزایمرت عود کرد !
همیشه همینجوری بودی ! دواهاتو که مصرف نمیکنی فرق زنو مردو هم تشخیص نمیدی! خودتو مرد میبینی منو زن ! ;)
البته اینجوری بهتره میتونم بخاطر اینکه آلزایمرت خیلی شدید شده طلاقت بدم برم یه زن دیگه بگیرم حالیشوووو بیبرمممممممم ! D:

وای امیر خانم جونم
عروس ناز مامانم!
تو باز قرصاتو شصتی بعد خوردی هااا؟؟
من ۱۰۰ بار گفتم قرص ها رو با آب می خورن نه اینکه با آب می شورنش بعد می خورن
تو کی می خوای دست از این دیوونه بازی هات بر داری
من خسته شدم دیگه!!
همه زن می گیرن حالشو می بیرن من زن گرفتم دارم زجر می کشم
اهههه
خسته شدم
آبرومو بردی اینجا
دیگه طاقتم طاق اومده
...

شهرزاد شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

سلامم روزبه جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
سلامتی؟؟
کجایی؟؟؟کم پیدایی؟؟؟؟بابا هنوز که عید نشده!!!
آپممم بدو بیا بدو بدو....مرسی عزیزم...
قربانت

سیلام 
تو خوبی؟؟
منم ای میگذره..‎ ‎.‎ ‎.‎ ‎
نه یه دونه میان ترم مهم دارم :(
حتما می یام پیشت‎ ‎:-)
منتظرم باش...

سلی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام حضرت عشق..
خوبی شما؟
همیشه معنای اسمت یه حس خوبی رو به من میداد حالا که اومدم وبت حس بهتری دارم..
تلویزیون این مملکت همیشه در حال التماسه..یا برای قعطی گاز یا برای انتخابات....بیخیال..حل شدنی نیس جماعت آ خ و ن د هستن..چه ربطی داش؟:دی :دی :دی:دی

عروسی؟آخ ما هم عروسی داریم ولی مامان و پاپی قصد ندارن منو ببرن میگن درس درس درس بلای جونمه این ۳تا حرف و اینکه منم پیانو رو دوس دارم...
خیلی ..خیلی هم دوس دارم یاد بگیرم..!!!
و در مورد عکس....
چقد قشنگ بود عکس ..و چه معنی نازی داشت...من دوست میدارم این عکس رو..را نمی شه سیو کرد..گریه...
و اینکه بدرود دوست عزیز..دوباره میام..

جدی جدی سلام!!!
من که باورم نمی شه!!!
یه جورایی هنور تو شک این اسمی هستم که کنار این نوشته ست!!!!!!
---
سلام عرض شد!
خوبین شما؟
منم ای میگذره چه خوب چه بد !
واقعا باورم نمی شه
خیلی وقت بود که شادی منتظر بودم این غریب آشنا!!!! بیاد اینجا.. . .
چه روزی اومدی هااا . . .
عکس رو هم که دیگه خودت می دونی سو استفاده زیاد می کنن ... . .
اما...
اصلا بقیه حرفام رو می یام وبت می زنم
:)
پس اینجا فعلا.. . .

امیر شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

آهاااااااااااااااایییییییییییی ملت این دزدو بگیریننننننننننن
چرا یکی از کامنتای منو خوردی دزدیدی ای دزد؟؟؟؟ ۱۰ ساعت نشستم نوشتم که تاییدش نکنی نامرد ؟؟؟
دستم بهت برسه کلتو میکنم میچسبونم به دیوار درس عبرتی شود برای دگر بلاگنویسانی که کامنت قورت میدهند !

زنننننننننننننننننن
به جون خودت به جون آقات که من باشم هیچ کامنتی از تو برام نیومد
فقط یه دونه اومد که اونم تایید زدم
بخدا نیومده
به جون امیر خانمم نیومده
:(
ززززززننننننننن
من آبرو دارماااا
الکی پشت سر مردت حرف بد نزن
:((
اینو خودت خوب می دونی که من تمام کامنت ها رو حتی اگه بد هم باشه تایید می زنم با جواب
:(
حالا ماله زنم رو تایید نکنم هاااا
تو بگو این با عقل جوره ؟؟
:|

امیر یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

خداوند در قرآن فرمود: همانا برای شما مردان از جنس شما زوجه ای آفریدیم که مایه آرامشتان گرددد ......
ای خدااااااااا کجایی که ببینی این زوجه ای که واسه ی من آفریدی موجب عذاب من است نه آرامشششششششش ! اینقدر قوه ی تشخیص نداره که بفهمه من مردشم و اون زنمه!

من قرآن سرم نمی شه
اوستامون رو می یارم جلوتااااااا
...
واقعا راست میگی آرامش رو ازم سلب کردی تو ای عروس بد مامانم
تو هنوز می خوای خودتو جای من بزنی ززززززززززننننننننننننن ؟؟

سلی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ

سلــام
چه جالب !!
شما منو می شناختین؟؟
خوب من بسیار بسیار خوشبختم...
عشق آفلاین برای من یه خاطره اس...یه خاطره ی قشنگ از یه عموی خیلی خیلی دوست داشتنی نتی..!هنوزم که هنوزه بعضی وقت ها صفحه شو که باز میکنم یادم میاد و دلم میگیره...آره منم اسم شمارو خیلی وقته میبینم...همیشه می خواستم بیام وبتون ولی انگار چه میدونم نمی شد دیگه..!:دی.
و اینکه خیلی خیلی خوشحال شدم بابت اون عکس...میسی..و امیدوارم بتونم براتون دوست خوبی باشم..و اینکه
بدرود...

سلام
افتخار دادین خانم
:)
همه ی این خط هایی که نوشتین مشترک هست بین من و شما
:)
این هم خوبه دیگه :)
شد مزیت واسمون
منم با عشق آف لاین شب و روزهای گذروندیم
من...عموت!...دوستم(دو پرنده یک پرواز)
و و و و... . .

به امید دیدار!
پاینده باشی :)

سلی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

راستی شوما کی منو لینک کردید؟چه سرعت عمل فوق العاده یی..به هر حال ممنون..بعد کنکورم جبران میکنم...

دیگه دیگه !!!
:دی
جبرانی لازم نیست واسه یه لینک کردن :)

ندا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

پیش ازآمدن تو آبی آرام اجازه جاری شدن را ندارد
شقایق عاشق عید است و منتظر
آسمان غمگین است و چشم براه
پیش از آمدن تو قلبها بی ستاره و تنها....
غروب بی افق و سپیده دم بی نور....
فاصله ها مبهم و رویاها حقیقتی تلخ...
عشق احساسی غریب است وبهار بی مفهوم و پوچ.
پیش از تو چشمها در حسرت یک نگاه عاشقانه
وچراغ ساحل آسودگی ها در بی کرانی دریا ناپدید
پیش از تو نیازمند چیزی بودم که باورش کنم
و تو در راهی آرام و بی وقفه
اکنون به برکت آمدن توست...
که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم
نشسته ام به انتظاری شیرین تر از هر شاخه نباتی . همین
منتظررررمممممم

من که تو بگب یا نگی یا خبر بدی یا خبر ندی
می یام پیشت.. . .
منتظر باش :)

سلی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:15 ب.ظ

اومدم آپ جدیدتونو بخونم..ولی انگار نیس...یعنی آپ نکردید...کووو؟

عزیز خانم! من که گفتم نمی تونم آپ کنم این مدت همین تا یک ساعت دیگه عازم هستم
نفس های آخر رو تو خونه ی خودمون می کشم
می رم عروسی هاااا....تو وطنم :)
ایشالله ندا خانم لطف می کنه به جای من آپ می کنه
می بینی :)
تو چقدر خوبی :دی

یوسف چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام روزبه جان

هر روز که می گذره این احساس داره سرباز می زنه..
و الانه که بهش مجال دادن و داره خودشو با یک عشق قشنگ نشون می ده..
در همین زمینه به روزم.. :)

تعطیلات خوبی داشته باشی!

سلام یوسف خوبم :)
خودت می دونی که الکی نمی یام پیشت پس بذار با یه دسته گل بیام پیشت
می خونم بعد برات می گم که... . .
منتظرم باش :)
می بینیم :)

یوسف چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

شاید این چندمین بار باشه که گذاشتم آهنگ وبلاگت بخونه و بی اختیار باعث بغض می شه.........

اینو خیلی ها گفتند
اما به نظرم مال تو که خیلی نامردگانه تره !!!!!!
:!

سلی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

حالا انگاد داره میری کجا؟داری میری عروسی دیگه...
خوش بگذره..جای ما هم اکس بترکون.!

آخه یکی دو تا نیست که...
۴ تاست.. . .
ما از این کارها بلد نیستیم خانم :!

دوست پاییزی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام دوست خوبم
به یه تولد دعوت شدی
خوشحالم میکنی بیای
منتظرم

سلام عزیز
چرا که نه ؟؟ ما همیشه دلمون تولد می خواد اما... . .
منتظرم باشین :)

یوسف یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ

ممنون..باشه منتظرم...

خواهش عزیزم
وظیفه ست :)
خوندم اما هنوز درگیرم که بیام... . .
نظرات رو هم به زور تایید می کنم
آخه خونه نیستم :(

مهسا یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://icegirl2007.blogfa.com

ممنون که سر زدی بازم بیا

وظیفه اطلاع رسانی داشتیم که به جا اومد :دی
حتما.. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد