طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

مجازات !

  ...

                          اگر می توانستم مجازاتت کنم

                                         از تو می خواستم.. . .

                                                  به اندازه ای که تو را دوست دارم.. . .

مرا دوست داشته باشی 


!
نظرات 53 + ارسال نظر
سایه ی خیال جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ http://golayepune.blogsky.com


چرا تا شکفتم
چرا تا تو را داغ بودم نگفتم
چرا بی هوا سرد شد باد
چرا از دهان حرف های من افتاد. . .

جا مانده است
چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید

سحر جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ق.ظ http://cold-hell.blogfa.com

چه اهنگی .. وای
روز عشاق .. چه میدونم والا ... من که هیچ سالی همچین روزی نداشتم
هی عاشقا با شماست ها . راس میگه دیگه .. سپندار مزگان داریم ما

مرسی عزیز...
اینو خیلی از هم سن های خودمون نمی دونن...
ذلته!!!....
امیدوارم که بشه...

دلخون جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ق.ظ http://delnevshth.blogfa.com/

سلام پیشاپیش سپندارمنگان مبارک باد ای دوست
دست مریزاد به شما که در اعتلای فرهنگ اصیل ایرانی کوشائید.....

سلام عزیزم
می دونستم که لا اقل تو با منی...
مرسی که اومدی...
تو هم که آخرشی...
موفق باشی...

اشنا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.arghavan2.mihanblog.com

سلام
یاداوری زیبایی برای روز عشاق داشتی !!
ای کاش اینبار که عوضش کردی رنگش روشن تر بشه و از این تیرگی در بیاد.
ممنون از حضور گرمتان٬

سلام
دیگه باید از پیش می گفتم که ملت بدونن :دی
نه شمایل کلی هست٬ تغییرات جزئی است
:دی
تشکر که اومدی

ندا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ

میشه بدونم شما می خوایی با کی جشن بگیری ؟؟؟
اصلا چه معنی داره تو جشن بگیری
به کی می خوایی شکلات بدی؟
هااااااااااا ن . مچتو گرفتم زود اعتراف کن
از وقتی رفتی دانشگاه یه جورایی مشکوک میزنی
زوددددد؛ تند دددد ؛سریعععععععععععع
جواب میخوامممممممممممممممممم

کو سلامت ندا خانومی؟
هاااا؟
شاکیییییی
؟۱۰۰ بار بهت گفتم جایی می ری سلام کن
زشته
بده
عیبه
یه دختر جوون که نباید این قدر ول باشه :دی
من جواب کسایی که سلام نمی کنن رو نمی دم :دی
(اینو بهش می گن اصل کوچه علی چپ :دی)

ندا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

اینم جواب بنده به این پستتون
صبح دم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت:
ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت
ــــــــــــــــ
راستی سره شما درد نکنه دست من درد نمیکنه
میگم روزبه میخواستم اساسی حرصت بدم دلم نیومد
چه کنیم دیگه .خوب حالا این تغیرات چیا هست
مثل رضا عکس خودتو بزن رو زمینه
با حال میشه و دخترا میمیرن برات . بس که ماهی خیر سرت
در ضمن هر وقت تغییرات دادی ملت میفهمن . واسه چی جار میزنی ؟ خوب منتظریم ببینیم شاهکارتون رو
ـــــــــــ
فعلا

خوهش می کنم خانوم شما بزرگین :دی
------------
باشه دارم واست
یکی طلبم!
نه بابا از این خبرا نیست تو دیگه چی کار داری یا می بینی یا نمی بینی
:دی
-----------
فعلا..

... جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

هر آنچه را می شنوی
به نحوی معنایش روشن است
ما همه سرنشینان یک سفینه ایم و به پیش می رویم
از اولین بار که صدای زندگی شنیده شد
تا آخرین صدای انسان در این کره ی خاکی
همیشه سوال این بوده است که
به کجا می رویم؟ به کجا می رویم؟
ادامه بده,ادامه بده
روشنایی نقره فام در کنار توست
بگیر دستی رو که راهنمای توست
تا از این شب به جایی برویم که از آنجا آمده ایم
دامه بده,ادامه بده
وقتی برگ های پائیزی به زمین می افتند
و صدایی می شنوی که تو را به دوردست فرا می خواند
آنگاه هراس مکن به راهت ادامه بده
ادامه بده, ادامه بده
عشق دختر زندگی است
تسلایی برای مبارزه و تلاش
همیشه در کنار توست
تو را در ادامه ی راه یاری می کند
آه, می گویند که ستارگان آسمان
ارواح کسانی هستند که می میرند
آیا زمانی که به مقصدمان می رسیم
آنها را دگر باز خواهیم دید؟

جا مانده است
چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید

سارا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام آقا روزبه
زیبا بود.
حتما باید روز عشاق خودمون رو جشن بگیریم تا به تمام دنیا ثابت کنیم که ما ایرانیان تمدنی کهن داریم.
شاد و موفق باشی
**************************************سارا*****

سلام
خوبین شما؟
آقاتون چطوره :دی
میدونستم که شما هم همراهی مون می کنین
:)
خوشحالم کردی...

مرجان جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

چه مجازات رمانتیکی :) چقده ملوس و لطیف :)

درسته خودمونم روز عشاق داریم ... اصلا رسم و رسومات و مناسبتهایی که از قدیما به جا مونده واسه ما ایرانی ها مثل عید نوروز قشنگترینه ! حالا اگه بعضی ها عید کریسمس و ولنتاین و روز بین المللیه زن رو بهش توجه دارن فقط به خاطر شادیش هست و همین :)

فداتت

:d
ما مجازاتامونم مث خودمون ملوسه :دی
---
آره مرجان تو درست می گی اما چرا باید این جور باشه ؟
والنتاین تو ایران ریشه ی بزرگینداره شاید به ۲۰ سال هم نرسه
حتی آدمهای قدیم هم روز عشاق رو به اسم اسفندگان (روز اول اسفند) می دونن و جشن می گرفتن
اما ما چی؟؟؟؟
شادیش به جا
اما مهم نفس قضیه هست
امیدوارم که بتونم
:(

الهه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

ما قبلن ها خیلی ها رو می شناختیم
خیلی ها...ولی فراموششون نکردیم...اما دارن کم کم فراموش می شن..این تقصیر نویسنده وبلاگ نیست...تقصیر زمانه است...از دوستان قدیمی من کسی نمونده به جز چند نفر...که همونطور که گفتم اونا هم دارن کم کم فراموش می شن...راستش دیگه اون الهه مرد و همینطور تمام یاد و خاطره دوستاش و هم با خودش برد به گور...من نمی خواستم اون الهه قدیم باشم...نمی خواستم...به خاطر همین به هیچ کدوم از دوستام که نزدیک دو سال باهاشون بودم دیگه سر نزدم...و این تو بودی که به یکباره پیدا شدی از میان قصه ها مه آلود..!!
راستش دلایل قابل قبولی رو برای خودم داشتم...
ببخشید که نشد بهت بگم که کجام و با چه وبی دوباره شروع کردم..
البته الهه می تونه اسم خیلی های دیگه باشه...خب هر کی که اسمش الهه باشه که آشنای تو نیست که...دروغ می گم؟
این نظر و تایید نزن..دیگه سفارش نکنم ها؟ تایید نزن...ممنونم
موفق باشی.

دریا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.daryakhanom.blogfa.com

سلام دوست من

فکر کنم که به ضیافت ۲۹ بهمن دعوت شدم درسته؟

چه سعادتی،این روز رو به تموم عاشقا تبریک می گم مخصوصا

به شما و آرزوم برات اینه که هر چه زودتر به عشقت برسی

خوشحال شدم پیشم اومدی مرسی

اگر خبرم نمی کردی باز هم میومدم چون از اینجا خوشم میاد

و از سادگیه نوشتهات لذت می برم

دوست دارم هر چه زودتر تغییراتی که گفتی ببینم

امیدوارم مثل همیشه خوش سلیقه عمل کنی

یا خوشسلیقه تر !

منتظرم

باز هم ممنونم

سلام
خوبین شما؟
تشکر که اومدین
نه ضیافق که همون ۲۹ بهمن
امروز ورودیشه !
:دی
شما به من و اینجا لطف دارین...
قربا شما
فعلا...

مهدی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.khate3evom.blogfa.com

سلام
این ای دی منه
khate3evom_1982@yahoo.com
اونجا میبینمت
زنده باشی
تا بعد....

سلام
خوبی آً مهدی
باشه می یام حتما...
منتظرم باش....

آرش شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اتفاقا من از جمله افرادی هستم که به آداب و سنن ملی خودمون خیلی پایبند هستم.ولی در ارتباط با این موضوع باید بگم عشق اینقدر بزرگ و لایتناهی هست که می تونیم ما هم یک هفته رو به نام عشق نامگذاری منیم که از ولن تاین شروع میشه و به روز عشاق خودمون میرسه.اینجوری دیگه مشکلی پیش نمیاد.پس پیشاپیش هفته عشاق رو به شما دوست عزیز و تمامی عاشقان تبریک می گم.

سلام
خوبین شما؟
خوشحالم که اینو می بینم :)
درسته اما من می خوام از هفته ی دیگه شنبه شروع کنیم
هفته ی عشاق خودمون...
منتظرتونم... . .

تو مرا هرگز نخواهی شناخت...!!؟؟ شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ق.ظ http://dele-zaar.blogfa.com

عجب شبی است که خدا هم میگرید ...

.. . . . .

سروناز شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی خوشی
بببخشیییییییییید
خب؟
افرین پسر خوب
اگه بودم حتما میام باشه
از الان مبارک باشه
ای ول ببین اون عکسه یه کمی ترسناکه عوضش می کنی؟

به به به به ب ب ب ه ه ه ه
س ل ا م
چه عجب آبجی افتخار دادن به ما ؟؟
خوش اومدیننننننننننننن
حتما می یای....
کدوم عکس؟
ما اینجا چون همممون وحشتناکیم این شکلیه
:دی

دهکده رویا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
خوبی؟
با خودت مشورت کردی که اومدی تو وبلاگم؟!!!!!!!!
جالبه....

سیلام
خوبی تو ؟
آره دیگه!
من کسی رو ندارم مجبوری بود
:دی
می گمااا
می یام پیشت...

سحر شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://sahar-n.blogfa.com

سلامممممممممممممممم



خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


چطوریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


میسی که خبرم کردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



خوب بودددددددددددددد



روز ولنتاین هم مبارکککککککککککککککک


البته ما که کسی رو نداریممممممممممممممممممممم

بخوایم جشن بگیریم بالاخره سنی از ما گذشتهههههههههههههههههههههه


نوبت شما جووناسسسسسسسسسسسسسس


موفق باشی

بای

سلام خانم
خوبین شما؟
تشکر وظیفه بود که به دوستان بگیم بیان در جشن نو پا
×××!!!!
از ما هم که گذشته اساسی :دی
شما رو نمی دونم
:دی
می بینمتون
....

الهه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
چه قدر من دارم کیف می کنم که شناسایی شدم!!!!
می گم ها....دوست داشتی لینک کن ولی من و که می بینی .... لینک مرد نمی تونی تو وبلاگم پیدا کنی...فقط لینک ۹ ماه و ۹ روز هستش که اونم یه بابایی هست که واسه گلکش که هنوز دنیا نیومده متن می نویسه...
همین...من فعلا لینک نمی کنم...تا ببینم بعدا چی می شه...اگر خواستی لینک کن و اگر هم نه که...در کل میل خودت...
هنوز هم خوشحالیم که شناسایی شدیممممممممممم!

شیما شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام منتظریم تا تغییرات و ببینیم

۲۹ خوش بگذره

اگه مردم ما ایرانی باشند ۲۹ روز بزرگیست البته اگه .....
!!!!!!!!!!!!!!۱

ببخشید من این رو.زها زیادی سیاسی شدم

سلام آبجی جونم
خوفی تو؟
شیما خانوم ما خیلی وقته سیاسی شدیم
دیوار موش داره موشم گوش داره
:دی
منم منتظرتم :)

الهه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام روزبه جونم!
به هر حال منتظر نظرات غیر خصوصیت هستم که بعدش بتونم راحت تاییدش کنم...
منتظرمممممممم

سلام خوبی؟
آره حتما...
منتظر باش تا صبح دمت.... :دی

صدای تنهایی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام
به نظر من هر روز روز عشاقه
ادم عاشق باید هر روزشو جشن بگیره
ولی من کاملا با تو موافقم تا سنت و فرهنگ خودمون هست چرا ...؟؟؟؟
۲۹بهمن بر همه عشاق مبارک

سلام
خوبی تو ؟
آره این که دسته ولی هر چیزی یه سنبل داره و یه روز خاص
که امیدوارم بتونیم اون روز رو روزی جشن بگیریم که مال خودمون هست
منتظرتم...

صدای تنهایی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

من آپم عزیز بیا سر بزن ...

حتما...

اشنا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.arghavan2.mihanblog.com

سلام
توی ارغوان یه تولد کوچیک بر پاست میای تا گرمترش کنی؟

سلام
چرا که نیام؟؟؟
حتما بهتون سر می زنم :)

م ه د ی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://tarlaan.blogfa.com

سلام
.
.
.

اگر گاهی دلتان می گیرد،
اینجا اندکی درد با کمی لطافت می دهند؛ به دیدارم بیائید.
.
.
.
چشم به راهم

ما هم می آییم تا بیش از این منتظر نمانی!!
:دی

یوسف یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

۲۹ بهمن یا والنتین یا هر چی هس موبالک.. :دی
ببین حتما تغییرات رو لحاظ کن..آخه من گیج شدم با این قالب عجیب غریبت!! :((

یوسسسسسففففففففففففففف
تو هم ؟؟
دلتم بخواد
کلی جون کندم ت ا ساختمش
:((
نامرد...
باهات قهلم

سایه ی خیال یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://golayepune.blogsky

سلام
ممنون از متن بسیار زیبا یی که فرستاده بودی
آیا مایل به تبادل لینک با من هستی
من لینک شمارو قرار دادم
اگه برای شما مقدور بود لینک منو قرار بدید

سلام
خواهش می کنم وظیفه بود
چرا که نه ؟
حتما لینکتون می کنم
به امید دیدار...
فعلا...

ندا دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

اومدم یه اخطاریه بنویسم و برم
یه وقت جو گیر نشی تو اون وب با آقایون همسرایی کنی
چون خودم به شخصه خفت میکنم
وای به حالت اگه بر علیه خانوما چیزی بگی
همین دیگه .
راستی این آهنگ وبت واقعا به دل میشینی
فعلا

آخی
مردم از ترس :دی
ندا خانومی نخیر
تو این کارو نکنی منم نمی کنم
:دی
می بینمت اونجا....

شهرزاد دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام دوست عزیز؟؟؟؟
خوبی؟؟؟
ممنون که به وب من سر زدی....خوشحالم کردی...
از آشنایی با شما خوشبختم...
یوسف راست میگه یه خورده قالبت آدم رو گیج میکنه..ولی در کل وبت خیلی قشنگه....
منم روز والنتاینو تبریک میگم...
میشه اسم واقعیتونو بگید من این طوری یه خورده معضبم....ممنون میشم ؛البته اگر براتون مشکلی نیست...
فدای تو..
یا حق!

سلام عزیز
خوبین شما که ؟
این یوسف نامرد همه جا شایعه سازی می کنه دیگه :دی
در کل خیلی خیلی خوشحالم کردین که اومدین....
تو وبتون بقیه جواب رو دادم :)
قربانت...
فعلا...

یوسف دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

سلااام روزبهههههههههه :دی
آخه ببین من وارد این جا می شم یه عکس گنده می خورم تو سرم با کلی تبلیغات اون زیر..آخه چرا رحم نمی کنی! :((

حالا تو به روی خودت نیار..
بیا یه کم تو وبلاگ خونه ما چفاتی برقصیم.. =))
دگه نمی دونم چی بگم..خب بگم خلی گل و گلابی راضی می شی؟؟ :دی
خب فهلند! :دی :)

سلام ووووووو
یوسف جدی جدی باید خفت کنم !
اونجا گفتم جلو خانومااا یه وقت بد بشه واست :دی چیزی نگفتم اینجا خودمو خالی می کنم
اییییییییییی
نفس کششششششش
منو می سوزونی هااااااااااااا
بیااااااااااا جلووووو بینم
می خوام خفت کنم
اییی واااااییی
دیه زیاد شده دیگه !
از کشتنت منصرف شدم
:(
برو دیگه :(

شهرزاد دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام روزبه جون:
ممنون که منو لینک کردی..منم شما رو لینک کردم...
فدای تو
یا حق!!!!

سلام عزیز
تشکر
وظیفه بود
اونجا می بینمنت
فعلا...

علیرضا دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

ای شادی جان؛ سرو روان ،کز بر من رفتی
از محفل ما چون دل ما، سوی کجا رفتی ؟

ممنون از این که همیشه بهم سر میزنین
ببخشید که من کم میام و بهتون سر میزنم یکم سرم شلوغه
زیبا می نویسید و خواندنی
دستتون درست
یا حق

جالب بود...
~~~
سلام خوبین شما؟
خواهش می کنم
این چه حرفیه که می زنین؟؟
خودم درک می کنم
شما همیشه لطف دارین
قربانت
فعلا...

مینا سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ق.ظ http://van-gogh.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبائی داری ...
افرین به شما که اینقدر وطن دوست هستید...
البته روز عشاق مسلمونها روز عید غدیر است که متاسفا نه بین اکثر مردم کشور ما بد جا افتاده...
در پناه حق موفق وشاد باشید

سلام
خواهش می کنم وظیفه ست !
بله جونم؟؟؟؟
غدیر شده عید عشاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اها شایدم باشه اصلا
ولی مال عرب هاست
نه ایرانی هاااااا
ما هم ایرانی هستیم
نه عرب....
اینو باید بفهمیم در درجه ی اول که متاسفانه...
حرف زیاد است و فرصت کوتاه !!!
شما هم موفق باشین....
به امید دیدار دوباره در اینجا !

داری سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://dariushgold.blogfa.com

فروش کلیپهای امید

جونم ؟؟
ما خیلی بیشتر از اینا از امید چیز داریم !!!

امیر پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

خوبی با معرفت ؟؟
سلام !
آدم کافر و بیگانه پرست باشه ولی بی معرفت نباشه !
نه اینکه وطن پرست و ایرانی دوست باشه ولی بی معرفت باشه !
چطوریایی پسر ؟
اوضاع و احوال روبراست ؟
گفتم بیا با هم دوست بشیما ! اگه دوست میشدیم الان واسه همدیگه ولنتاین میگرفتیم کلی خوش میگذشتااا ! ;)
در هر حال امیدوارم خوش و خوب و در سلامتی کامل به سر ببری و حالشو ببری !
فعلا

امیر.....
امیر.....
امیرم.......
تو رو خدا ببخشم
بخدا بدجوری گیر کرده بودم...
بین آسمون و زمین....
حتی با خودم هم درگیر بودم...
واسه همین بی معرفت بودم
آره هر حرفی زدی قبول می کنم
همه رو...
ولی امیر جونم
درسته که منو تو حتی به یاهو هم کشیده نشدیم و همین جا با نظرات با هم در ارتباط بودیم...اما تو واسه من با خیلی های دیگه که می یان اینجا فرق می کنی...
اینو خودتم می دونی و اغراقم کردی
:دی
خیلی می خوامت...
۴کرتم به جون امیر کوچولو....
خره می خوامتاااااااا
موچ
همین!

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ق.ظ

میدونستم ما ایرونی ها هم یه روز عشاق داریم....ولی ۲۹ بهمن رو نمیدونسم....

به هر حال...

امسال منم تو این روز شرکت میکنم.


شهر در امن و امان است...دزدان همه رفتند...آسوده بخوابید(شعار نگهبانها توی کارتون رابینهود :دی )

سلام خانوم !
خوبین شما؟
منت گذاشتینناااااا
خانم جغده :دی
حالا که می دونین
من یه جشن گنده دارم !!!
....
منتظرتم !

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام دوست گلـــــــــم
به مناسبت روز عشق کلبه ی فرشته ی معصوم یه تکونی به خودش داده...
ولنتاین مبارک
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــــار

سلام
خوبین شما؟؟
ما چقدر حرف زدیماااا....

در مورد ۲۹ بهمن....


نخیر انگار همه ۲۵ بهمن یادشونه.................


خوش باشین.............................

گیلاس پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

اولش اینکه مال تو هم مبارک!! :دییییی
حالا بخواه !! هر کسی به اندازه ظرفیت خودش دوست داره!! فمییییدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
قربونت

اولش ما کسی او نداریم !!! :دی
...
دوم اینکه گیلاس خانومی این چه معنی داشت؟؟
میشه یه بار دیگه واسه ما ترجمه کنی این چند خط گرانبها از خودتون رو !!!!
ما منتظریمااا....
فعلنااا....

مهدی بختیاری کیا پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.khate3evom.blogfa.com

بر تو شاد باد سپندارمذگان
روزگار به کام
تا بعد.....

بر تو هم مبارک...
به زودی...

گیلاس جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

ظرفیت وجودی افراد در همه زمینه ها متفاوته!!! یه بچه ممکنه همه عشقش یه شکلات باشه و بگه هیچی رو بیشتر از اون دوست نداره! و واقعا هم همینجور باشه!
همه آدما اینجورین!! شاید یه نفر فکر کنه و تنها فکر کنه این چیزی رو که اون بالا نوشتی! در صورتی که تمام عشقش به اندازه نصف عشق یه نفر دیگه هم نباشه!
نمیدونم چقدر مفهوم توضیح دادم!
در ضمن تبادل باشه!!
قربونت

اها از اون لحاظ!

ببین منم واقعا بر این عقیده زندگی می کنم چه برسه به باور!!

منم می گم ممکنهخ آNمی یه خودکارم دوست داشته باشه!! خودکار بشه یه بت واسش...

هر آدمی سویی دارد و مکانی...خواه منو بشناس تا بدانی سوی و مکانم را...

لینک شدی عزیز...

می یام پیشت....

گیلاس جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

منظورت رو از اون ردیف کردن اعداد پشت سر هم اصلا نفهمیدم!!!

می یام برات می گم...

امیر جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

من کی باشم که ببخشه روزبه جان. خدا باید همه ی مارو ببخشه ....
باز خوبه تو بین آسمون و زمین گیر کرده بودی ! پس منکه زیر زمین گیر کرده بود چی بگم ؟! ;)
درکت میکنم تا حد زیادی ....
ما که ارادت داریم خدمتتون اونم از طریق دل و موج مثبتی که میفرستی ;)
یاهو کیلو چند حاجی ؟!! تو لطف داری بهم روزبه جون. آره میدونم واست با بقیه فرق میکنم ! نسبت به بقیه با معرفتیو فراموششون نمیکنی ولی نوبت ما که میشه بیمعرفت میشیو یادت میره مارو ! اینم فرقم با بقیه .... درسته ؟! D:
;)
یه جوری میگی میخوامت که هرکی ندونه فکر میکنه من شوهرتم !!! ;)
منم ۹کرتم.... دیدی از تو بیشتر کرتم ؟! تو گفتی ۴کرتم ! ;)
حالا چرا امیر کوچولو ؟!! اگه اثبات بشه که تو کوچول موچولتری چی ؟؟! D:
منم میخوامت یابو علفیییییییییی
منم موچ ماچ بوس بیس!
فعلا

دیگه همونی تو !!!

امیر جونم خوش اومدی تو هااااا

ببین من که خودم بهت گفتم که این مدت نبودم زیاد تا قبل از این پست قبلی...

حالا از این به بعد معرفت رو هم نشونت می دم
ژیگوووووووللللللللللللل

نه جونم ما ان کرتیم !!!
:دی

می گما نه بابا ملت فکر کردند که تو زن منی (نه من زن دوستم!!!)
آخه این مدت همه شاکی شدند این امیر کیه !!!؟؟؟
همه فکر می کنن دختری
:دی:دی:دی

می یام پیشت....
فعلناا...

نرگس جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.nargesb.blogsky.com

تقصیر من نیست که نمیومدم !
تقصیره خودتونه !
یادم میاد که شما خدافظی کردین .
فکر می کردم دیگه رفتین ...
با نظرتون در مورد سپندار مزگان موافقم ...

اها از اون لحاظ !
من که گفتم مدتی نیستم نه اینکه تا ابد !!
امیدوارم که دوشنبه ببینمتون !
...
منتظر !

شهرزاد جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلاممممم روزبه جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
تنبل خان بیا آپ کن دیگهههههههههههههه....
من آپمممممممممممممممم بدو بیا بدو بدو...
ممنون عزیزم..
فدای تو...
یا حق!!!!

سلام عزیز
خوبین شما؟؟
من که گفته بودم چه روزی آپ می کنم...
تو همین پسته اخیرم هم گفتم !!!!؟؟؟
منتظرم باش...
پاینده باشی.. . . .

شادان شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام آقای روزبه. مرسی از اینکه اون آهنگ رو برام فرستادی. واقعا ممنونم. منو شرمنده کردی .
مرسییییییییی ۱۰۰۰ بار

سلام
خواهش می کنم
شما لطف دارین...
تشکر
:)
پاینده باشین...

دلخون شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://delnevshth.blogfa.com

سلام همراه شفیق:

29 بهمن روز عشق ایرانی برشما مبارک باد ..کنون با دلنوشته ای با عنوان« سپندارمذگان» چشم براه عطر افشانی شما همراه گرامی هستم .

http://delnevshth.blogfa.com

سلام دوست خوبم
چرا که نه ؟
منم منتظر همین روزا هستم دیگه... . . .
می یام حتما...

یوسف شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

این روزا همه دلتنگیم..
من..
تو..
همه......
شاید با گفتن اونا بشه یه ذره آروم گرفت..
شاید..
..

دهکده رویا شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

آپ

حتما...

شهرزاد شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلام روزبه جون:
خوبی گلم؟؟؟
عزیزم برات نظر میزارم تایید نمیکنی؟؟؟
فدای تو..
ممنون....

سلام
خوبین شما؟
کی‌؟؟؟
من همه ی نظرات رو تایید کردم
حتما نیومده :(
خوش باشی...

فرزاد شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام
ببین روزبه جان اینکه کامنتتو تایید نکردم اصلا معنیش این نمیشه که خواستم به تو بی احترامی کنم !
شاید خواستم این مسئله بین خودمون دوتا باشه !
----------
روزبه جان نظر اول و یازدهم و چهاردهم که گفتی...
اولی که مال سمانه است !
+ کامنت یازدهم مال منه...
اینم کامنتی که نوشتم
«حال که قرار است از دست برویم بیا دل به هم دادنمان را قصه ای کنیم پر از جرا حت های کاری عاشقانه
بیا آبی که از سرمان میگذرد را قایقی نسازیم و دلی که از راه به در می شود را مرشد نباشیم!
بیا مثل دو پرنده تنها تا میتوانیم عاشق باشیم...
سلام
من آپدیت کردم
این بار قصه ای به نام وداع... »
چهاردهم هم مال منه...
«سلام
چرا نیستی عزیزم
دلم برات تنگ شده
اصلا واسم دعا کردی؟!!!
معلومه که نه!
به هر حال خیلی دوست دارم
من همتونو دوست دارم
کاش بودی.بیا دیگه.روزبه جونم
آهنگ وبلاگت دیوونم کرد
بیا تو رو خدا...
راستی ه کار میکنم نمیتونم لوگوتو کپی کنم
کد لوگوتو برام بفرمن بدون حضرت عشق نمیتونم ادامه بدم
روزبه جون برگرد تو رو خدا... »
روزبه من اصلا نمی فهمم مشکل تو چیه!!!
من هر چی این کامنت ها رو میخونم نمیفهمم کجاش به تو بی احترامی کردم یا به قول خودت ذره ای از ارادتم به تو کم شده !
به هر حال من تو این کامنتا هیچی پیدا نکردم !

ندا شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ



نمی تونم بگم زیباترین گل کدومه
یا با غرورترین قله کجاس
شاید نتونم بگم تئوری نسبیت چیه
یا بهترین رویاء برای انسان کدومه
اما
می دونم عشق چیه
دوست داشتن کدومه
می تونم بهت بگم دوست کیه
بهترینش کدومه
روزبه چیزی شده ؟؟ چته تو؟

تشکر از شعر قشنگت
چیزی نشده عزیز....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد