طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

موجودیت محض تو...!

 ...

           که آن جا

                       تو را

                             کسی به انتظار نیست...!

           که آن جا

                     جنبش شاید

                             اما جمنده یی در کار نیست...!

نه ارواح نه اشباح و نه قدیسان کافورینه به کف

نه عفریتان آتشین گاو سر به مشت

نه شیطان بهتان خورده با کلاه بوقی منگوله دارش

نه ملغمه ی بی قانون مطلق های متنافی

تنها تو...

           آن جا موجودیت مطلقی...

موجودیت محض !

چرا که در غیاب خود ادامه میابی و غیابت

حضور قاطع اعجاز است...!


نظرات 75 + ارسال نظر
شبهای برفی من و تو جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://eshgholanema.blogfa.com/

سلام خوبی بروزیم و منتظرتیم دیر نکنیا فعلا بای.

سلام
ممنونم....منم خوبم
حتما منتظر باشین

احمد جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام
وبلاگت جالب بود چون اسمش یکی از اهنگ های خواننده عزیزم امید بود.
به وبلاگ من هم یه سری بزن ممنون میشم

سلام
ممنون شما لطف دارین
اه اینجوریه ؟ من واسه همین اسمشو گذاشتم **حضرت عشق **

افسانه جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://angeles.blogsky.com

سلام
مطلب خیلی زیبایی بود
مرسی که خبر دادی

سلام
خواهش می کنم !

دختر تنها جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://dokhtaretanhaaaa.blogfa.com

سلام م م گلم م م



ممنون خبرم میکنی و به یادم هستی



قشنگ بود مثل همیشه ه ه ه


موفق باشی

سلام
شما همیشه لطف دارین خانم
به امید دیدار

نادیا ( نانا ) جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.darentezare-marg.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه خبرم کردی..
مثل همیشه عالی..
پاینده باشی..
یاعلی!!!

سلام
شما لطف دارین نادیا خانم
شما هم همین طور

مریم جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ

بیستم

بخوانش

سلام
حتما
!

الهه باران جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام
ممنونم خبر دادی
خوبه که جواب و زیر نظرات بنویسی....
شعرت و هم می رم که بخونم
در ضمن من الان شیراز تشریف دارم! شهر جناب عالی!
از تو کافینت داییم اینا دارم این نظر و می نویسم
دو روزه دستم به اینترنت نرسیده داشتم واسش بال بال می زدم
معتاد اینترنت شدم رفت پی کارش!

سلام
به به چه عجب ؟
جونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش بگذره
معتادم که شدی
دست مریضاد
....
~~~

شیما(سبز اما عاشق) جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام ممنون از اینکه همیشه منو قابل می دونی و به من هم خبر میدی تا بیام و چند لحظه ای با وبلاگت هم نفس شم

حرفی واسه گفتن ندارم شعرهای شاملو دنیایی از فریادست

انتخاب قشنگی بود

گفته بودی که آپ کردنم دیر شده

می خوام سکوت کنم
خسته ام
خسته از ...
همین سه نقطه!!!!

شاید به زودی آپ کردم اما معنای تمام نوشته ای این بارم سکوتی محض است

سلام
شما لطف دارین شیما خانم
شما هم مثل من شدین سکوتی ها ؟
منتظر آپ تون هستم
~~~

[ بدون نام ] جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام عزیزم
سامی هم اسم پسراست هم دخترا
یه چیزی به کسی نگی ها...........
اسم مستعارمه

جونمممممم؟
شما ؟
معرفی می کردین خدمت برسیم !؟!

نگاه عشق جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.negahe-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
در مورد نوشته قبلیت باید بگم........
شب رو صبح کردنات خیلی شبیه منه . نمی دونم چرا همیشه توی زندگی وقتی که تازه سو سوی روشنایی رو می بینیم اون موقع ما دوست داریم خاموش شیم و شاید به همین خاطر باشه که چشممون روی همه روشنایی ها بستست.
یا حق

سلام
نظر لطفتونه !
دقیقا با این آخری خیلی موافقم
چشمامون رو رو به روشنایی بستن
چه تعبیر جالبی
گل گفتی....

عاطفه جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://motahar2.blogfa.com

سلام دوست من. باز هم از شعرهای شاملو بذار. خیلی قشنگن. از اشعار اخوان ثالث هم استفاده کن.
موفق باشی.

سلام
حتما که می ذارم
شاعر مورد علاقه ی خودمه
چشم سعی می کنم از م.امید هم بذارم

سارا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام
زیبا بود.
مرسی از اینکه خبر دادی.
شاد و موفق باشی
**************************************سارا*****

سلام
ممنون ولی فقط همین ؟
خبرتون دادم که بخونین نه....
به هر حال لطف کردین
~~~

علی شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.lovebylike.blogfa.com

سلام . ممنونم که به من سر زدین
_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############ALI ################*
_______#############################*
________###########################*
__________###lovebylike.blogfa.com########*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

مراقب افکارت باش آنها به گفتارت تبدیل می شوند. 2 – مراقب گفتارت باش آنها به کردارتبدیل می شوند. 3 – مراقب کردارت باش آنها به عادت تبدیل می شوند. 4 – مراقب عادتت باش آنها به شخصیت تبدیل می شوند. 5 – مراقب شخصیتت باش که سرنوشت تو خواهد شد

سلام
این تکه ی آخر خیلی برام آشنا بود کی گفتش ؟

افسانه شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
اول شدم؟
ممنون از حضورت
آفرین به این میگن نظر!!!! چقدر از شعرم تعریف کردی دستت درد نکنه!!!!
موفق باشی.

سلام
نه فکر کنم ۱۳ ام ۱۴ ام شدی !
خواهش می کنم
دیگه باید چی گفتم ها ؟
ممنون

لیلا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://barseh81.blosky.com

سکوت
نعش به جا مانده ای است
برای نفش کشیدن
در حضور باران...
موفق باشید دوست خوب

سلام
جالب بود
ولی یه خورده هم گنگ !

مرجان شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://anemone.com

ایندفعه آهنگت با پستت خیلی خیلی جور بود . عجب شعری ! یعنی خوده خودش . نمیدونم چرا یه کمی هم ترسیدم . نمیدونم

سلام روزبه جون جون

خوبی ؟

سلام
لطف داری مرجان خانم ~
چیزی ازم که نموند آب شدم من
....
بازم خوبه که شما پسندیدین !
نعمته این
~~~
~
!

سروناز یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام خوبی روزبه جون
چه خبرا
میدونی نتیجه ها رو میخوان اعلام کنن
من دارم میترسم.
چیکار میکنی دیگه
این اهنگه خیلی ارامبخشه. خیلی زیباست
با پستت خیلی همخونی داره
شاد باشی

سلام
خوبی ؟
بابا بی خیال تو فکرش نرو...
هر چی خدا بخواد همونه

مهدی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
منم فوت خواهر امید رو تسلیت میگم
خوش باشی
فعلا

سلام
خواهش می کنم
روحشون شاد

افسانه یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://angeles.blogsky.com

سلام
من آپم یه سر به من بزن

موفق باشی

سلام
حتما الان می یام خدمتتون !

سارا یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

آن جا که کسی نیست
تو
ای یار
می آیی با من؟
..................................................
شرمنده آخه نمی دونستم دیگه چی بگم.
..................................................
سلام آقا روزبه
آپیدم.
وقت کردی حتما بیا.
منتظرتم..................
شاد و موفق باشی
*************************************سارا******

سلام
خوبی سارا خانم
خواهش می کنم بابا شوخی کردم
الان می یام منتظر باش
فعلا

مهتا یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://khoneyemahta.blogsky.com

سلام آقا روزبه
حال شما؟
دیگه سر نمی زنی به ما
ایراد نداره من که بی معرفت نیستم
وبلاگمو عوض کردم
وقت داشتی یه سر بزن
نظر یادت نره
راستی اگه دوس داشتی لینک کنم؟

سلام
خوبین شما ؟
تو رو خدا ببخشین کم سعادتیه
دیگه
چی کارش کنیم والله
!
حتما می یام
منتظر باشین
فعلا...

زهرا یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

سلام آپ خوبی بود
اما بی تعارف بگم .....به دلم ننشست....نمی دونم....متنی که نوشتی یه حالیه.....
شایدم من یه طوریم شده...

باز هم تکرار و تکرار....
زندگی....مرغی گرفتار
پنجره هم پای مهتاب.....نور می پاشد به دیوار
گل به گلدان سر فرو برد...خم شده از بار عشقت
تو پرنده ای غریبی....تو سکوت آهنینی
جای تو اما چه خالی در غروبی این چنینی

عزیزم بازم مثل همیشه منتظرم تو نظراتمو رونق بدی
بابت مرگ خواهر امید عزیز هم متاسفم
قربونت گل پسر
منتظرتم

*********************فعلا********************

سلام
خوبییییییییییییی زهرا خانومی
منت گذاشتی بابا
افتخار دادی
همین رک گویی تو دوست دارم عزیز
باشه از این به بعد سعی می کنم نوشته هایی بنویسم که به دل تو هم بشینه
بابت شعر قشنگتم ممنون
قربانت
بزام بیا پیشمون
فعلا....

سارا خانم یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام ...روزبه جان معذرت .....این روزها سیستمم قاط زده ..شعر عالی بود .عریان ......
سیگار داغ .......نزدیک پوست دستم .......
به خودم میگم .تو کجائی
میخندی .......مثل همیشه
ببینم پشت چشمای خانمت رو هم میبوسی
نه..........این یکی رو به من خیانت نمیکنی
میدونم
این نشان من و تو بود
بوسه بر پلکها
نبضم سنگین میزنه
چشمام خستن
نکنه معتاد شدم
اره معتاد به فکر کردن به تو .........
به تو .........و نگاهت ..........چرا دنیای پاکم رو کثیف کردی

سلام
خوبین شما ؟
بسیار زیبا بود مثل همیشه
خوشحالم کردین
مثل شالمو هاااا ؟
!

عشاق یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://ilovu.blogfa.com

سلام روزبه جان
امیدوارم حالت خوب باشه.
بابت امید واقعا ناراحت شدم چون صداشو دوست دارم
آرومم میکنه. امکان نداره وقتی امید میخونه گریه نکنم.
در مورد شعرت چون می پسندی منم خوندم.
بابت جواب دادنم ممنون.
راستی من که از این عکسی که گذاشتی خیلی ترسیدم.
مواظب خودت باش.

سلام
خوبین شماها ؟
روحشون شاد...
حالا چرا گریه ؟ از هر می پرسم همین و می گه
امید رو باید شناخت
با صداش زندگی کرد
صداشو فهمید
....

سارا خانم دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ

خالی تر از همیشه
معلق در زمان
بی ابرو به فردا نگاه میکنم
تا گناه فاصله ای نیست
من خود شیطانم.................
----------------------------
سکوت در برابرم زانو زده
گوئی او نیز تسلیم ارزوها دور و دراز من شده

سلام
خوبی ؟
می رسم به خدمتت
!

ندا دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

نوشتم این بار از ...
انسان نامی که نه فرشته است و نه ابلیس ، اما ....
منتظرم. فعلا

سلام
چه عجب اینجا اومدی تو با مرام !
ما که می یام ولی تویی که نمی یای...
فقط خبر آپ کردن می دی....
توقع داشتن هم دردسری هااا

someone دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام ...
من اینجا نظر دادم ...... اما نیست چرا .......


؟؟؟؟

سلام
نمی دونم شاید بال گرفته سحر !

دختری از جنس بلور دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
هه هه هه
من آپم....
زود بیااااااااااااااااااااااا
تو و هدیه آخرش توسط من کشته می شین

سلام
خوبی تو ؟
باشه چشم الان می یام
فعلا...

ندا دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ

خوب عزیز این سر زدن ها باید دو طرفه باشه
یعنی رسم مهمون نوازی این شکلی مگه نه؟
خوب از شوخی که بگذریم من هر وقت فرصت کردم جویای احوال بودم . این شمایی که سر سنگین شدی و کم پیدا
به هر حال من همیشه منتظر ت هستم و از این به بعد هم بیشتر میام سراغت.
فعلا

سلام
به به چطوری ندا خانم خوبی ؟
حتما اگه وقت بشه !!!
شوخی.....
ما هم از این به بعد بیشتر می یایم پیشتون
پس فعلا....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام..
هیلدام!
خب همه می دونن که من عاشق شاملو هستم!...و تموم شعراشو دوست دارم!!...


به امید عزیز شاید باید تسلیت گفت!شایدم.....نه همون تسلیت!

سلام
خوبی هیلدا ؟
اه منم می دونستم !!!!
:دی
تسلیت یا چی ؟
بگو بینم مشکوک می زنی هااا

سارا خانم سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

سرم منگ.......
این یکی بهم نساخت
.........پشت پنجره گنجشکی داره به جوجش پرواز یاد میده
ولی این طرف بال ادمها رو میبرن
..........چقدر داغم.........
پس چرا سردمه
.....شیطان دوباره تن منو به مفت خرید

دوباره ؟

رضا مشتاق سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

آقا عرض سلام
چه طوری رفیق ...
ما بعضیا وقتا کمتر میرسیم واسه حال و احوال پرسی
رفقا مارو ببخشن

* * *
آقا ما به آهنگای امید علاقه داریم به خصوص اون کنسرت چندسال پیش و ترانه باران می بارد امشب

... تا بعد

به به به به سلام رضا جونم
خوبی ؟
چه عجب منت گذاشتی ها
....
باران می بارد امشب دلم غم دارد امشب....
همه به واسطه ی باران امید رو می شناسن
ولی من به واسطه ی *** مرا به خاطر بسپار *** !
بازم بیا
وقت کردی....

hosna سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.midanam0ke0miaee.persianblog.ir

سلام عزیز
خوبی؟
شعرقشنگی بود البته باید بیشتر روش فکر کنم !!!
(کلاسو داشتی؟)
d:
خوب شاد و موفق باشی
یا علی خداحافظ

به به به چه عج یادی از ما کردی
سلام عرض شد
خوبین شما ؟
به به داشتم کلاسو
خوشم اومد
...........................................
~~~

یوسف سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

حیات کنار او ادامه پیدا می کند! :)

منظور ؟

امیر سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
به امید و شما تسلیت میگم
...
عکس این پستت توهّم داشت ! ;)
شاد باشی
فعلا

سلام
خوبی ؟
چه عجب ؟
چی کار کنیم دیگه ما آخر توهمیم !!!

Hossein چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.bihamsafar.blogfa.com

سلام دوستان عزیز. امیدوارم که حالتون خب باشه و از تعطیلات تابستون تا حالا خوب و خوش گذشته باشه براتون.
دوستان بعد از مدتی دوباره اومدم و آپ کردم و امیدوارم که وقت داشته باشین و سری به بلاگ من بزنید و منو با نظر های خودتون خوشحال کنید.
سبز سلامت و موفق باشین

آپت خیلی قشنگه

سلام
خوبین شما ؟
حتما همین الان می یام پیشتون
!

بانوی جنگل چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.banoyejangal.blogfa.com

سلام
خیلی زیباست
یه سوال
تصویر بالای وبلاگ با فلش ساخته شده؟

سلام
خواهش می کنم
چشاتون خوشگل می بینه !
بله با فلش ساختم
چطور ؟

علی چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://alifathi1385.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
آپم
بهم سربزن
وبلاگت خیلی قشنگه
ادت کردم

سلام
باشه چشم.......

سارا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://ehsansara.blogsky.com

آقا روزبه تشکر از حضورسبزت.
پاسخ به نظرم رو خوندم مرسی.
شاد و موفق باشی
**************************************سارا*****

سلام
خوبین شما ؟
آقاتون در چه وضعه ؟!
لطف کردین !!!!!
:دی

مهدی پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ق.ظ http://yasskabood.blogfa.com

سلام بهونه قشنگم برای زندگی خوبی بهترین یارو همدمم

خیلی وبت قشنگه عاشق اینگونه وبلاگهای با احساس هستم

میخواستم نظر گلمو در مورد تبادل لینک ولوگو بشنوم

خیلی زود که من عجولم واسه حس نفسهای گرمت

سلام
خوبین شما ؟
شما لطف داریننننن
هنوز که نیومدم تو وبتون الان می یام همون جا نظرم رو می گم!
پس فعلا....

امیر پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

خودت خوبی اگه راست میگی ؟!
ببین توهّم خوب نیستا ! پز دادن نداره که با غرور میگی ما آخر توهمیم !
خره اگه آخر توهمی باید بری خودتو به دکتری چیزی ! نشون بدی !! ;)
ولی خداییش بیا و یه خورده این عکسو تفسیر کن ما از این توهّم در بیایم !
فهلا !

سلام
خوفی تو آق پسر
امیر نمی دونستم این قدر با مزه شدی هااااا
اینم یه جور اعتماد به نفسه جیجریییییی
پخ پخ نیوفتی
الان می یام پیشت
فعلنااااا
:دی

راضیه پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ب.ظ http://sweetheart-girl.blogfa.com

اگه یه روز فکر کنی عاشق شدی ، یه عشق پاک بر خلاف خیلی ها...
باید چی کار کنی؟؟؟
بهم سر بزنید .خوشحال میشم

سلام
خوبین شما ؟
بهش فکر نکردم
!
یعنی هنوز بهش فکر نکردم !

دوست پاییزی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک

سلام
عید چی ؟

مرجان جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام روزبه جون

ولادت امیر مومنان رو به همه مردای دنیا ، از جمله تو دوسته خوبم تبریک میگم

همیشه موفق باشی

سلام
ها ها یعنی چی مرجان ؟
یعنی بیام
من که صبح تا شب اونجام اینم روش
:دی
اومدم
فعلناااا

امیر جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

منم سیلام !
بد نیستیم...
خودت چطوری موتوری ؟! ;)
ببینم تو قرار بود منو از توهم این عکسی که گذاشتی در بیاری اونوقت میای خودت میری توی توهم ! ؟
داش حضرت ! هر چیزی قدیمیش خوبه ! از آهنگ گرفته تا شیر مرغ ! ;)
خواستی زن بگیری هم بگرد یه دونه قدیمیشو انتخاب کن ! D:
عقش هم همون عقشای قدیم !
میگم تو که اینقدر خوب بلدی پخ پخ کنی پس چرا خودت پخ پخ ؟! ( همون قضیه ی اگه لالایی بلدی پس چرا خودت خوابت نمیبره و ... ! ) D:
ما مخلصیم، چشم گوشت بامزه ست !
فهلا !

بازم سیلام امیر
خوفی ؟
بیام اونجا نظر بدم بیتره نه ؟
اه منم مثل تو ام عشق قدیم !
ولی نه هر کی !
خوب
ماجرای این عکس هم اینه که بین این همه گرگ دختره باید یکی رو انتخاب کنه که باهاش باشه
الان می یام اونجا بیتر می گم !
فعلناااا.....

امیر شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

بطور کاملا مجدداً سلام !
اوضا احوال ریدیفه ؟! ;)
یه قسمتی از نوشته هاتو کنار کامنتت جواب دادم بقیشو گفتم بیام اینجا بگم که به قول خودت بیتر باشه ! ;)
حضرتا ! میگم که میخواستی ابروشو درست کنی زدی چش و چالش ! رو فرستادی ددر !
الان با این چیزی که تو در مورد عکسه گفتی من سوالام بیشتر شد !! :(
1- اصلا اون دختره اونجا چیکار میکنه ؟ میون اونهمه گرگ ! اونم لخت !
2- مهم تر از همه چرا اون دختره باید بره بین اون گرگا به یه گرگ اعتماد کنه ؟!
ژیگول که خودتونید حضرتا ! شکسته بندی می فرمائید ! D:
ولی وضع من فکر کنم از 5 گذشته ها ! به 7 رسیده فکر کنم ! دستم بگیر.... ;)
مخلصیم فراوون
ممنون
فعلا

سیلام عرض شد آقای مزاحم توهم !
(داشتی تیکه رو ؟)
ببین خوب نگاه عکس کن می بینی هر کدوم از این گرگ ها یه جای اون رو پوشوندن
یکی پایین یکی شکم و یکی هم سینه !
ولی اصله کاریه همون کسیه که سینه رو پوشونده !
اما چرا‌؟
چون این قدر دور و برش شلوغه که پایین پشونده میشه توسط چند نفر ولی بالا رو نه
تنها یه نفر می پوشونه می بینی که
این ارزش وفهم اون یه نفر رو بین اون همه آدم نشون می ده
اما این وسط چی کار می کنه اصلا ؟
بببین این یه دختر جوون با هزار آمال و آرزو که دامن گیر هر چی پسر گرگ صفته میشه که یکی بین اونها پیدا می شه که مثلا می یاد کمک
این قصه ی این عکسه
افتاد یا تو هم شدی ۱۰ ؟
فعلنااااااا

ندا شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

عشق را می شود در لحظه جستجو کرد،
عشق را می شود در واژه های خدایی دید و حس کرد...
زندگی را نمیدانم در دستهای کودک فال فروش می بینم،
یا در قنوت یک عاشق، یا در نگاه محبت آمیز مادر به فرزندش
یا در اشکهای آن سفر کرده ...

میدانم که عشق و زندگی هر چه باشند در کلمات ذهن ما جاری هستند
وما مسئول پرورش و اوج دادن به آنها هستیم ،
باید از این امانت خوب استفاده کنیم...
ـــــــــــــــــــــ-
حالا ببین کی کمتر سر میزنه من یا تو
خوبی روزبه ؟ چه خبرا ؟ چیکارا میکنی؟
امیدوارم در همه حالسلامت باشی. فعلا

سلام
به جون ندا شرمنده
این دفعه رو تو خوب اومدی !

امیر شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
حضرتا ! ممنون بخاطر جوابت ولی ....
کارم از 10 هم گذشته به 15 رسیده !! :((
حالا فرض رو بر این بگیریم که این دختر جوون با آمال و آرزو باید بین گرگها باشه ! ولی چرا لخت اومده بین گرگها ؟!! ها ؟!
نگو پول نداشته لباس بخره که قبول نیست !
تو از کجا میفهمی که دختره به کدوم گرگ اعتماد کرده وقتی هر قسمت از بدن دختره رو یه گرگ گرفته پوشونده !؟
بعدشم از همه مهم تر حالا فرض کنیم که یه گرگی پیدا شده که دختره بهش اعتماد کرده! ولی اون گرگه خیلی بی غیرته که گذاشته دختره میون اونهمه گرگ بمونه ! ختم بی غیرتیه !
...
فعلا

سلام
اوها کار تو خیلی به جاهای باریک کشیده شده
این لخت بودن نشونه ی درون جامعه پیر و خسته ی مایه همه همین جوری می یان بیرون ولی کسی نمی بینه !!!!!!
ببین از اونجایی فهمیدم کهسینه شو تنها یه نفر پوشونده به تنهایی
ولی بقیه جاها رو دسته جمعی و با هم پشوندن می تونم بگم یه فرق داره با بقیه اون مرده می فهمی ؟
نه من نگفتم اونی که بهش اعتماد کرده گرگه نه اصلا ! اون یه آدم پپاکیه که اونو می خواد نجات بده تو میون این گرگ ها...
ببین اگه می تونست که بیاره بیرون که حرفی نبود دیگه چه خلی تو.....
مشکل همین بیرون آوردنه !
می فهمی ؟
نگو که باز گیجم
فعلنااااا...........

محبوبه شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.parastto-mohajer.blogfa.com

xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx

میلاد امام علی و روز پدر مبارک
بدو بیا من آپ کردذم

امیر شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
بازم ممنون...
میگم یه عکس چقدر تفسیر داشت !
ولی شاید اونجا بیشتر از یه آدم پاک نباشه ! یعنی شاید بقیه هم میخواستن اونو نجات بدن و همه گرگ نباشن ! ;)
من کی گفتم گیجم ؟! D:
فعلا

کشتیم با این سلام کردنت
!
آره دیگه همه ی عکس ها این جورین کو چشم بصیرت مثل تو !
مواطب خودت باش چشت نزنن
فعلنا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد