طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

روز حضرت عشق !

... 

  تو ای فرشته ی درد آشنایم دوایم کن

رها از غربت مرداب کهنه رهایم کن

چه کرده ای به دلم ؟ ای ستاره ی من

غریب مانده ام انگار، آشنایم کن

 تو ای شبنم گل سرخ ! دوستــــــــت دارم...

بدون اینکه بپرسی چرا، صدایم کن

کنار پنجره ی انتظار پوسیدم

بیا و از همه ی این دلواپسی ها رهایم کن...

نظرات 119 + ارسال نظر
۱۹۹۸ جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

۱۹۹۸

۱۹۹۹ جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

۱۹۹۹

روزبه خان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ


سلام گل پسر
خوبی ؟ (حالا دیشب باهات حرف زدمااا)
می بینم که بازم من شدم 2000 مین
راستشو بخوای از هر لحاظی خوشحالم
ولی روزبه دوست دارم باهات حرف بزنم
پس خوب دقت کن به حرفام (من شدم مامان جی تو شدی نوه )
%%%
می دونی روزبه یادت می یاد پارسال همین موقع ها یا پارسال اواخر تیر ؟ یادت می یاد چه حالی داشتی ؟ نگرون خراب و نمی دونم از همیناااا ولی پیروز شدی نه ؟ تونستی که تموم اون غم و غصه رو جمع کنی تونستی مقاومت کنی نه ؟
شاید هر کی می یاد اینجا فقط می خونه و میگه به به عجب چیز قشنگی بود عکس قشنگی هم بود ولی کتر کسی می گه واسه چی اینو نوشته نه ؟
من خوب می دونم چه حالی داری ؟ (تقلبااا)ولی حالت هر چی باشه بهتر از پارسال نه ؟ نمی دونم می خوای چی کار کنی (می دونمااا) ولی هر کاری می خوای کنی فعلا بذارش کنار فعلا بی خیالش شو من که نمی خوام کنکور بدم تو چته ؟
مگه کنکور نداری تو بچه هاااا
دیشب می خواستم اینا رو بهت بگم ولی نتونستم
نازه بقیه رو هم که خصوصیهههه برات اف می ذارم
خوبه
پس منتظر باش
راستی کرکره ی وبلاگم کشیدم پایین کلن (هههه هاهاهاهاها)
موفق تر باشی به امید خدا
چون پسر خوبی شدی پسورد آخری رو هم بهت می دم
19899891
ولی قسم بخور که به کسی ندیشونااا وگرنه هیچ وقت نمی بخشمت(می خوای با آبروی مردم بازی کنیاااا )
قسم خوریاااا
قربانت
بدرود

به به به
سلامو الان....
ای مردشورتو ببرن بی شعور (ببخشید)
بچه بازم تو
تو سر و کلت از کجا پیدا شد یهو که اومدی
سالی ۲بار ان میشه اونم بد موقع....
نمی خواستم این تو باشی
دوست داشتم یکی دیگه ۲۰۰۰مین شه
گریه گریه
ای خداااااااااااااااااااااااا
بچه پر رو
ولی خارج از شوخی روزبه
مرسی
خوشحالم کردی
نه بری یه چند سال دیگه بیای
منتظرتم
قربانت
فعلا...
------ یا حق‌! --------

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

به نام خدا
سلاممممممممم...خوفی؟
من نمی دونم اول شدم یا نه:ناراحت

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

ولی خوب در تعجبمااااااااااااا:خجالت
ولی خیلی باحالیییییییییییی
مخصوصا این آهنگه که تهشه:خجالت

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

روزبه جوون وقت نشد همه پست و بخونم ولی میرم و بر می گردم.....:قلب
ولی من شاکیمااااااااااااا

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ

تلافی می کنم......:دی
حالا ببین.....
بزار امروز یه حالی بهتون میدم....:دی

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

این آهنگ من و دیوونه داره می کنه........
روزبهههههههههههههههههههههههههه:قلب
خوش به حاله اون کسی که تو به خاطرش از این کارا می کنه:چشمک
خدا بده شانس

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

هدیه یاد بگیر.... من و تو که از این شانسا نداریم که...:نارحت
خوب روزبه جوون من برم میام می خونم می ترکونم..:دی

مرجان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام روزبه جون !
اول شدم ؟

مرجان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

دوم شدم ؟

مرجان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سوم شدم ؟

مرجان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

خوب روزبه جان !
خوش اومدی . اتفاقا منم این آهنگ وبلاگتو خیلی دوست دارم مدتها دنبالش بودم و به زحمت تونستم گیر بیارم .

آلبوم فقط تو رو هم دانلود میکنم . چه با عشق وبلاگتو بروز می کنی پسر گل ؟

موفق باشی

س
ل
ا
م
-----
متاسفانه نشدی
دیگه دیگه
فعلا...
-------- یا حق ! ---------

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

به نام خدا
بارم اومدم....:دی
همش و خوندماااااااااااااا...........
خیلی باحاله مخصوصا این عکسه......
خیلی خوبه که معنی عشق و فهمیدی....
امیدورام هر زمانی عاشق هر کسی که بشه لیاقت عشقت و داشته باشه.....

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

آخه می دونی که آدم نمی شه عاشق هر کسی بشه...
همیشه چشات و قشنگ باز کن......
ببین دورو برت کیا هستن.........
همیشه خوبه که تو زندگیت هدفی داشته باشی....
حتی اگه تو زندگیت کسی هم نباشه.....
ولی سعی کن زندگیت و با هدف پیش ببری....
می دونم که می تونی خوشبخترین آدم روزه زمین بشی....

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ

بعدشم به مامان جوونت بگو که واست اسفند دود کنه هااااااا.... که چشم نخوری....البته دلیلش و بهت نمی گم:دی راستی من تمام این آهنگ ها رو دانلود کردم.... خیلی باحالن....یعنی صدات قشنگه....به دل آدم می شینه:دی
فکر مردی عینه صدایه منه:خنده
خودم صدام و می شنم خندم می گیره وای به حاله بقیه آدماااااا....:دی

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ

خوب روزبه جوون همیشه واست بهترین ها رو آرزو می کنم... امیدورام به هر چیزی که دوست داری برسی:دی
خوب دیگه من نمی گم کی آپ می کنم... ببینم کدومتون اول می شید:دی
خوب دیگه پسر خوب من برم...... بعدا می بینمت....
یا حق!
راستی همیشه اگه می خوای تویه زندگیت موفق باشی احترام خاصی واسه پدر مادرت قائل باش.....

زهرا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام
من لینکت کردم
بذار مفصل بخونم
بعدا نظر بدم

س
ل
ا
م
-----
ممنون
منم لینک کردم
فعلا...
------ یا حق !‌---------

عشاق جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://ilovu.blogfa.com

سلام به حضرت عشق
می خواستم اول بشم اومدم بگم نمیدونی چقدر خوشحال شدم اومدی
می رم متنتو می خونم باز می ام.
دلمون برات تنگ شده بود.
راستی آهنگتم خیلی قشنگه.

س
ل
ا
م
-----
وایییی این چه حرفیه
خواهش می کنم
نظر لطفتونه
فعلا...
----- یا حق !‌--------

سه تا سیب جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.3ta30b.mihanblog.com

سلام
دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
.
با مطالب خوب و پر محتواااا
.

خیلی جالبه
خسته نباشی
اگه وقت کردی به کلبه کوچولو ما هم یه سر بزن
منتظریماااا
قربانت
سه تا سیب مهربووووووووووووووووووووووون
[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

س
ل
ا
م
-----
مرسی
نظر لطفته....
حتما
فعلا...
------ یا حق ! ------

فاطیما جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://fatima-2khtaripak.sub.ir

سلام ممنونم که به من سر زدی
.........
کـاش قلبـــم درد پنـــهانی نداشـت
چهره ام هرگز پریشــانی نداشت
بـرگـــهـای آخـــر تقـویـم عشـــق
حرفی از یک روز بارانی نداشت
کاش می شـد راه سخـت عشــق را
بی خطـر پیـمود و قربانی نداشت

فاطیما جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://fatima-2khtaripak.blogfa.com/

راستی کلی صبر کردم تا موزیک وبت تموم شه نظر بدم

هم پستت هم قالب
هم موزیک

همه عالی بود

عکس هم جالبه

ایول

س
ل
ا
م
-----
خواهش می کنم
نظر لطفته
قربانت
فعلا...
------ یا حق‌! --------

اکبر جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
اول میشم یا سوم نمیدونم

اکبر جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

د نامردی کردی.
ولی خوشحالم که به تعریف درستی از عشق رسیدی و براش ارزش قائلی.
فعلا.

س
ل
ا
م
------
ممنون از اومدنت
خوشحالم کردی
خواهش می کنم
در ضمن نظر لطفته
قربانت
فعلا...
----- یا حق ! --------

نسی جوون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

بس که این آهنگ و گوش دادماااااا صدای وبلاگت در اومده... می گه دختره برو بیرون دیگه:دی
خدا خیر بده اون کسی رو که تو به خاطرش این آهنگ و گذاشتی :دی

خسته نباشی !

سروناز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام خوبی

سروناز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

نمی دونم کسی اومده یا نه
من به خاطر اینکه سوم بشم سه تا نظر بهت میدم
خدا کنه سوم شده باشم

سروناز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ

امید وارم که به عشقت برسی و همه لحظه هات پر از عشق باشه
راستی تو و دوستت هر دو روز به هستین ؟
یا من دارم اشتباه می کنم ؟

عشاق جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://ilovu.blogfa.com

سلام به حضرت عشق
خیلی متن قشنگی نوشتی
امیدوارم بهش برسی و به وصلش نایل شی.
ما هم آپ کردیم منتظرتیمممممممممممممم

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
خیلی زیباست که اینقدر همه چیزو به خاطر داری .. همیشه فکر می کردم از پسرها بعید..اما میون این همه وبلاگ فهمیدم کم نیستن اینجور آدما...هستن کسانی مثل تو...
برات آرزوی موفقیت می کنم
دلت شاد روزبه عزیز

س
ل
ا
م
-------
خوبین شما ؟
مرسی از اومدنتون
نظر لطفتونه
قربانت
فعلا...
------- یا حق‌! -------

زهرا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://mahpishuni.blogfa.com

سلااااااااااااااام.
دوهزارمی دیگه مال منه. به خاطر این موفقیت به خودم تبریک میگم. من همهی اینارو مدیون خانوادم و استادهای عزیزم هستم اونا همیشه منو تشویق می کردن که ۲۰۰۰ امین نظرو بدم....

نه مثل اینکه از موضوع پرت شدم.

ولی بی شوخی. خوشحالم.

دو بیت آخر بدجوری به دلم نشست

بیا و از همه ی این دلواپسی رهایم کن

س
ل
ا
م
--------
خوبین شما
ممنون از اینکه اومدین
ولی ۲۰۰۰ مین رو شما ندادین
معذرت دیگه
موفق باشی
فعلا..
------- یا حق ! --------

آبجی زهرا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.zahre-shirin.blogfa.com

تو نه عاشقی نه حیران نه غریبی و نه پریشان به چنین کسی چه گویم که ‏چه روزگار دارم

hosna جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.midanam0ke0miaee.persianblog.com

سلام عزیز
خوشحالم که آپ کردی
خیلی قشنگ نوشتی
عاشق باشی
در پناه حق

hosna جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.midanam0ke0miaee.persianblog.com

ویلیام شکسپیرمیگه:اون وقتی که فکرمیکنی هیچکسی نیست حرف دلتو بفهمه،کسی هست که برای دیدنت روزشماری میکنه خدابه تو دو تا پا داد تا با اونا راه بری.دو تا دست تا نگه داری.دو تا گوش برای شنیدن و دو چشم برای دیدن.ولی چرا فقط یک قلب به تو داد؟ میدونی قلب دوم تو رو به کسی دیگه داد تا تو اونو پیدا کنی

ندا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ

این نیز بگذرد....مثل همه ی اتفاقات خوب و بد زندگی...
مثل همه دوست داشتنها که در ته صندوق خاک خورده زمان مخفی شد...
و گردی از فراموشی پوشاندشان....
این نیز بگذرد....مثل همه اشکهایی که در انزوا ریخته شد و هیچ کس نفهمیدشان...
.این نیز بگذرد مثل همه بغض هایی که بی پروا گره کور خوردند
و هیچ دست مهربانی هرگز بازشان نکرد....
این نیز بگذرد مثل گذر تلخ ثانیه؛؛؛ ثانیه های تنهایی و بیقراری
و دلتنگی برای اویی که میدانی هرگز نمی آید....
این نیز بگذرد مثل زندگی روزبه مثل زندگی . همین
ـــــــــــــــــــــــ-
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق/ فعلا

کتایون جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

salam khob hastin mamnoon ke khabaram kardin vaghean ali bod mesle hamishe omidvaram movafagho pirooz bashin bye

پسر ایرانی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ http://bikhodahafezi.blogfa.com

سلام
وبلاگت تو نوع خودش بی نظیره
ولی یکم گنگ و شلوغه
اگه یکم بهتر بشه بهتره ها
ولی جالب بود
تا بعد..

لی لی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام حضرت عشق
نمیشه آهنگ رو دانلود کرد لینک نیست

فاطمه جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com

سلام اقا روزبه
خوبی؟
واقعا آپت یه جوری فرق داشت

******************************
دوست داشتن همیشه گفتن نیست
گاه سکوت .... گاه نگاه .....
غریبه این درد مشترک منو توست که گاه نمیتوانیم در چشماهای یکدیگر نگاه کنیم ....
روزی که رفتی و گفتی منتظرم بمون من گریه کردم اما حالا تنها نیستم انتظار با منه و هر دو با هم گریه میکنیم

ندا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ

میبخشی روزبه
این چند خط رو خطاب به آقا رضای مشتاق مینویسم
چون نظر خواهیش رو غیر فعال کرده و منم به دلایلی نمیتونم تو وبم جوابیه بنویسم .
ـــــــــــ
رضل من نه قهرم و نه همچین قصدی دارم
قبل از اینکه آدرس وب جدیدت رو بدی من اونو دیده بودم
یادته گفتم دوستای خوبی داشتم که هر کدوم به دلایلی دیگه نمینویسن و بی خیال همه چی شدن ؟ و بقیه حرفام ...
خوب تو یکیش و شایان هم یکی دیگه . وقتی همچین میشه ناراحت میشم و کلافه . تو وبم جوابت رو ندادم چون بچه ها شاکی میشن و همه انتظار دارن و خلاف ادبه که به یکی جواب بدم و به بقیه نه / پس اگه دلت خواست و تونستی نظر خواهی یکی ار وب هاتو فعال کن . تا مثل قدیم بیام و سر به سرت بذارم . اگه قبول کنی واقعا خوشحالم کردی..
ــــــــــــــــــــ
امیدوارم روزبه ناراحت نشی و رضا هم اینو بخونه
فعلا

نسی جوون شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ

به نام خدا
سلامممممم.....خوفیییییییییی؟
بازم اومدم که آهنگ و گوش بدم...
خیلی هم شاکیم:ناراحت
این همه گفتم میاین می ترکونین...ولی اصلا....دیگه به چه امیدی آپ کنم...البته قراره وبلاگم و حذف کنم....الانم هر کاری می کنم بلاگ فا باز نمی شه که قسمت نظرات و ببندم..
خوب خلاصه خوش باشی.....
یا حق!

نرگس شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://nargesb.blogsky.com

من چندمین نفرم؟!

نرگس شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://nargesb.blogsky.com

نتونستن اهنگ رو دانلود کنم.راهنمایی کن...

مهسا.خ شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://butterfly.blogfa.com

سلام...
قشنگ نوشتی ...مثل همیشه..
موفق باشی...
فعلا..

مرجان شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ق.ظ http://www.baranraha.blogfa.com

سلام گلم ....
امیدوارم همیشه عاشق باشی و پیروز ....
خیلی خوبه که که عشق هم تو زندگیت هست ...
تا بعد جاویدان باشی

دلخون شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام به حضرت عشق
آری به حقیقت آنگاه که عشق بر زندگی مسخر شد زندگی رنگی دیگرگون گرفت
آنگاه که رگبار های بهاری عشق بر کویر لم یزرع تن جاری شد آدمیت متحول گشت
آنگاه که بر دیدگان عشاق خیسی باران لمس شدشور و مستی غلغله انداخت برهستی
مبارک گویمت ای دوست که در ماه اردیبهشت ..بوی بهشت دوست بر مشام خود وهمراهان نشاندی و به آن سوی جان جان کشاندی ...همواره سبز باشید و با نشاط

فرشته شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://mehdi-fereshteh.persianblog.com

سلام
می گما اگه دور آپ کردی ولی فوق العاده بود
موفق باشی

امیر شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.loloknat.blogfa.com

سلام روزبه عزیز
خوش برگشتی آقا .
آپ متفاوتی داشتی منظور عکست هم خیلی واضح و بدون شرح بود .
ولی آهنگ وبلاگت برای من اجرا نمی شه شاید ایراد از سیستم من باشه .
به هر حال موفق باشی.

س
ل
ا
م
------
ممنون
نه فکر کنم اشکای از سیستمته :دی
چون واسه همه که اجرا می شه
قربانت
فعلا...
------- یا حق ! --------

نسی جوون شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

به نام خدا
سلام.....خوبییییییییییی؟
این جا چه خبره؟:دی
امروز زیاد حوصله ندارم بس که آفتاب خورده تو ملاجم هیچی حالیم نیست:ناراحت
مردشور این اهوازم ببرن با این هواش.....
خوب دیگه همین شکلی اومدم هم آهنگ و گوش بدم هم این که یه نظری بدم...
خوش باشی
یا حق!

الهه باران شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
می بینم ۲۰۰۰ مین نظر و این روزبه خان گرفتش و بس!
ای داد بیداد...چنددفعه از دیروز اومدم وبت ولی موفق نشدم مطالب و بخونم...اما حالا خوندم ...راستی روزبه خان!!!!این روز هم بر تو مبارک
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد