طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

شاد باش سال نو مسیحی! (Merry Christmas)

...

تنها دلیل یادداشت  امروزم فرا رسیدن سال نومسیحیِ

آغاز سال نو میلادی رو به تمام مسیحیان جهان و بالاخص هموطنان ارمنی ام تبریک می گم

امیدوارم سال ۲۰۰۷ میلادی برای تمامی ِ مردم دنیا خوش یمن باشه البته که آغاز سال نو با اعدام صدام خوب شروع شد...

.

فعلا....... یا حق !


        

نظرات 18 + ارسال نظر
ح ا م د یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://akharin-eshgh.blogsky.com

به به آقا روزبه گل...
خوبی رفیق ...
میبینم که به کل مارو از یاد بردی ...
راستی عیدت مبارک ....
قررربوون تو ...
من اول شدم .. ولی تو هنوزم آخری ...
فعلا.........

سلام.....
کمی خجالت........./
جبران می کنم آق حامد
فعلا......................///
مرسی

عمو باغبون یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.pardiseshg.blogsky.com

عمو جون سلام ... ممنون از حضور و گل نوشته قشنگت ... من تقریبا هر روز آپ می کنم ...منتظر حضور همیشگی شما هستم ....ضمنا تا یادم نرفته ...وبلاگ قشنگی داری.. مرسی گلم

ندا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

از قدیم گفتن هیچ آدابی و ترتیبی مجو ..... بقیش رو هم که میدونی پس اگه حرفی داری خیلی راحت برام بنویس
بگذریم . چه عجب قدم رنجه فرمودین و سر زدین اونم بی نظر . چون عادت داری منو بدهکار کنی حالا نوبت خودته . ببینم اصلا خوندی چی نوشتم . نخوندی که . تابلو بود . خوبه حالا منم هیچی نگم ؟ نه نمیشه که./ من مثل تو نیستم
خوب حالا منم سال نو رو تبریک میگم ولی عید قربان خودمون یه چیز دیگش . چرا اونو بهانه نوشتن نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی عزیز زحمت نکش شما با خیال راحت زندگی کن من یکی اصلا نمی خوام بشناسم خستگی چیه خودم به حد کافی داغونم . پیش کش خودتون البته می بخشید ها . شنیدیم که هر چه از دوست میرسد نیکوست . اگه راست میگی یه حس خوب کادو پیچ کن . نه اینو لطفا
ــــــــــــــــــــــ---
و دیگه اینکه...
اگر چشمات مشتاق بودند، اگر یاد گرفتی همه چیز و همه کس رو به خاطر خدا دوست داشته باشی. اونوقت بدون تو خیلی خوشبختی، خیلییییییییی به همین آسونی،
همه رو دوست داشته باش، فقط بخاطر اینکه بنده های خدا هستند حتی اگه دلشون سنگه یا خیلی کوچیکه ......
درود و بدرود . ایام بکام

الان می یام برات می نویسم........

تنهاترین عاشق روی زمین یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.kiyon-ki.blogfa.com

سلام خوفی؟ عکس رو چرا دزدیییی هاهاهاهاهاها هپی نیو یر

سلام
بله ؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دزد هم که شدیم.................

ح ا م د دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

آخه داداش من .. وقتی تو مارو قابل نمیدونی دیگه من چی بگم .....
از بابت لینک هم شرمنده ... همه رو پاک کرده بودم دوباره گذاشتم...
چرا دروغ بگم .. لینک تورو یادم رفت بذارم ....
امیدوارم تو هم منو ببخشی...
کمک خواستی اول خدا رو صدا کن بعد منو :P
قررررربون تو ......
فعلا..............

منتطر دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.kiyon-ki.blogfa.com

سلام ارزو من بروز شدم

ندا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ

دیروز را باد برده است
و فردا آمیزه ای از امید
و تصور مبهم یک خوشبختی
کاش...در این دایره ابر بطالت
نقطه ی روشن اکنون را پنهان نکند
__________
منتظرممممم. ایام بکام

ح ا م د دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام روزبه جون ....
دیر اومدم و ناچار زود باید برم ...
آخرین آپ ...
خیلی دلم میخواست ببینمت ... تو .. علی ...و ........
قرربوون تو ... به علی هم سلام برسون بگو به خدا توکل کن همه چیز درست میشه .. همین طور خودت
قرررربون تو
خداحافظ..........

حامد سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ http://setareyezard.blogfa.com

سلام گلم
چه طور آپ کردی من هر وقت نظر میزارم یه سر به ما میزنی
راستی سال میلادیت مبارک
فعلا به امید دیدار

ح ا م د پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ق.ظ

این جوابو همین الان نوشتم .. بعد از نظر تو که واسم نوشتیی:
فدای تو.....
خیلی شرمندم ....
نمیدونم چرا ولی حس می کنم خیلییییییی وقته تورو میشناسم ...
به خدا راست میگم . فکر نکنی الکی میگماااااااا
قرربوون تو
به قول خودت >>>> علی علی

منتظر پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.kiyon-ki.blogfa.com

سلام من بروز شدم منتظر حظور گرم شما هستم

م جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.matroke1990.blogfa.com

سلام خیلی وقتس که میام
و خودم رو با وبت خالی می کنم
وبت بهم ارامش می ده
باور کن
بالاخره امروز تونستم بنویسم

همیشه پایدار باشی

دفتر عشق دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:49 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

گمشده ام ، در یک قفس سرخ ،در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق...
گمشده ام ، در قلب یک عاشق ، در قلب یک مجنون ....
گمشده ام ، در یک آغوش گرم ، در دشت پر از آرزو و امید ...
گمشده ام ، در کنار دریا ، لحظه غروب خورشید ، درون دستهای گرم یک معشوق....
گمشده ام ، در کوهستان و صحرا ، در آسمان و این دنیا!
من یک گمشده پر آوازه ام ، یک گمشده در دنیای قلبها!
سلام. خوبی؟ وب لاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به دفتر عشق هم بیای. شاد باشی. یا حق

فرشته عشق دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک و تهنیت باد.

سروش عشق سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ق.ظ http://rainiboy.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی کم پیدا شدیااااا...
من آپ کردم خوشحال میشم یه سری بزنی...

ندا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ب.ظ

دیشب هم همانند شبهای دیگر غم مهمان دلم بود .
ماهتاب اهسته از افق خارج می شد چند ستاره ی کوچک هم کم کم.....
برگرد درخشش زیبایش اشکار شدند؛چه صحنه زیبایی .
چشمهای نگران و خسته من نیز در حصار نورانی محصور می شد؛؛
پاسی از شب میگذشت؛ سکوتی سنگین حاکم بر محیط بود؛
می اندیشم که دیگر جز من و قلب من وماهتاب و شمع بیدار نیست
ولی هنوز دیگری هم بیدار بود؛.میدانم
شب مثال پرده ای کوچک و ظریف از میان شعاع ماه خارج شد
و اندکی بر فراز بستر سردو خاموش من چرخید؛
احساس کردم با صدای بالهای خویش میگوید:
ای بینوا پایه های کاخ وفا را در هم بریز؛ چرا که ما هم در این سراب جان دادیم
و شبهای بسیار بر گرد صفای یار گشتیم و بر زیبائیش چشم دوختیم
ولی هرگز از آن شمع فروزان صدای نائی نشنیدیم و وفائی ندیدیم عاقبت پر سوختیم وآواره ی کوه و بیابان شدیم.
به شمع چشم دوختم و دیدم که از این اعتراف لرزش سخت بر شعله وجودش افتاد
و سرکشی سوزان وبسیار بر پاره حیات خویش بنهاد؛؛
شب پره کوچک با فاصله زیاد نیم چرخی اورا طواف کرد وبعد سریع وبا شتاب در میان انحنای ظلمات غرق و دور شد
ماه به آرامی میلغزید و پیش می رفت .
افکار من نیز همگام با او در پس تمام تاریکی ها به جستجوی شب پره بود
براستی که شب بهترین همراه آدمیست و رازداری بی مثال. همین
ـــــــــــــــــــــــــــ
باز کم پیدایییییییییییییییی چرااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود و بدرود

استیفان چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ

خداوند سرچشمه عشق است و عشق هم در او تموم میشه . عشق دادن است و دیگر هیچ. عشق سوختن است و گورستانی ندارد جز قلب من و تو.
برادرم عشق را زمانی حس خواهی کرد که هر چه می سر کشی عطش عشق را دوا نکند.
ارزوی عشقهای الهی را دارم براتون تا در روح خداوند زندگی کنید.
متشکرم از تبریک سال نو و از خداوند سالی پراز ارامش و شادی را برای شما میطلبم.

ن......... جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ

اهنگ وبتو عوض کن ادم یاد بدبختی آش میفته اه اه اه.....

سلام عوش شد
یعنی سوم سلام
خوفی ؟
من که خوفم از احوال پرسی هاتون................
باشه
الاساعه عوض می شود
.......................
.......................
آهنگ عوض می کنیییییییییییییییییییییم
ولی از پست بعدی
خوب ؟
مواضب خودت باش
فعلا.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد