طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

عشق گمنام!

                    وای اگر لحظه ی رفتن باشد...

         

                  من چه خوشبختم اگر باز به خون آویزم....

 

نظرات 16 + ارسال نظر
سحر+ شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.saharplus.persianblog.com

سلام دوستِ من
خیلی ممنون که به وبلاگم سرزدی و خوشحالم کردی.
می خوام یه حقیقتی رو بگم...
اولین با که وبلاگتون رو دیدم ترسیدم !ناراحت شدم امّا حالا با اتفاقس که برام افتاده کاملاً درکت می کنم و همه اون عکسهات برام معنی داره ...
حالا تنها شدم فقط خودم هستم و خدام...هیچ کس و ندارم...هیچ کسی رو...
شاد باشی دوست من

سلام
خوشحالم که حداقل یکی پیدا شد که معنی این عکس ها رو بفهمه....
موفق باشی
تو تنها نیستی
خدا رو داشتن یعنی همه چیز رو داشتن..........~~~~

حامد سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ب.ظ http://setareyezard.blogfa.com

سلام وبلاگت ادم یاد مرگ می اندازه اما خیلی جالبه
حرفات برام جالب بود اما کمی سر بسته
هیچ وقت تو زندگیت نا امید نشو
چون مقدمه شکست را به وجود میاری
تنها حرفی که میزنم موفق باشی
منتظرت هستم.......دوست
راستی لینگم بهت دادم

الهام دختر عشق و مهدی پسر عشق چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://elimeti3000.persianblog.com

سلام دوست عزیز .ممنون که سر زدی.خوشحال شدیم در ضمن وظیفمون بود به دوستامون سر بزنیم.می دو نی وبلاگت جالبه چیزهای که توشه با بقیه فرق می کنه و همین باعث می شه آدم جذب وبلاگت بشه.باز هم ممنون که سر زدی خوشحال شدیم.موفق باشی.بازم بیا .خدانگه دار

ندا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

سلاممم خوبی روزبه ؟
ببینم اصلا معلوم هست تو چته ؟ یعنی چی این نوشته ها همش پر شده با طعنه و .. دست پیش گرفتی که پس نیفتی ؟ عقل کل اومدی گفتی آخر های آذر آپ میکنی . میبینی که منم اومدم . دوست ندارم جایی بنویسم که خونده نمیشه . پس حق نداری گلایه کنی . اصلا خودت چی که خبری نمیگیری . اومدی دیدی چی نوشتم ولی دیگه پیگیر نشدی . اونوقت این همه ادعا داری که ما ازت بی خبریم . واقعا که . روزبه خیلی بد شدی . اگه تغییر و تحولت همینه هیچ خوب نیست . بگذریم همش شد گلایه . این عکسی که زدی شاید تعبیر درستی نباشه ولی ... ننویسم بهتره شاید از برداشتی که دارم دیگران خوششون نیاد .پس نمینویسم .
راستی فردا شب هم که شب یلداست . شب خوبی داشته باشی و دیگه اینکه....
یلدا گرفته ام در خزان- دلم
کی این شب میشود تمام
بنگر ستاره ها
بنگر آسمان- پر ستاره را
امشب همه با من یلدایی اند
جز خودم . همین
موفق باشی جناب عقل کل


سلام
خوبی ؟
ندا باز هم تو اومدی....
حالا بهت میگم....
شب یلدای من به
کوتاهی کوتاهترین شادی های لحظات عمرمه....
/////////////////

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام........اینو کی میخونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم یه موقع بخونی که من نباشم .......
به همین زودیا همه چیز برام تموم میشه

منظورت ؟؟؟
اصلا متوجه ی منظورت نشدم ؟
یعنی چی همه چیز برام تموم می شه ؟

.................... پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ

من هیچ وقت معنی کاراتو نفهمیدم.............؟!!!!!!!!!!!!!!!!

تنها عیبتم همین بود....
هنوز زوده
می فهمی...........

......................... شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ

لوس خودت معیوبی نه من

.........////

زهرا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام
نمیدونم این سلامی که میکنم واقعا معنی سلام رو بهت میرسونه یا نه....
روزبه خیییییییییییلی بی معرفتی...اصلا فکر نمیکردم این قده موقعیت نشناس باشی.....تو میدونی من تو چه وضعیت یبوده و هستم چرا خودتو به اون راه میزنی و از دستم گله میکنی.....به خدا به پیر به پیغمبر من به جز این دو هفته اخیر که ۲.۳بار اونم به خاطر جریان علی و مریم آن شدم حدود یه ماه و نیم بود که سراغ نت نیومدم چون نمیتونستم...میفهمی اما به همون راهی که رفتم(مکه)قسم حتی یهروزم نشد که یادت از ذهنم خارج شه....خوبه همیشه سعیم این بود نظر اولت باشم.....اما ببین چی شده که زهرا دیگه سراغ نت نمیاد....فکر نکن تو برام بی اهمیت بود ییا حرفاتو نخوندم ....نههههههههههههههههههههههه
فقط نخاستم چیزی بگم....خوندمشون اما اینم بدون وقتی یکی گیجه نمیتونه به یکی دیگه کوچکترین حرفی بزنه چون میترسه پرت و پلا بگه.
از آرزوام بود که برگردی...که خودتو پیدا کنی....الانم تا یه حدی واسه تو خوشحالم....حرفی نزدم...که خودت بفهمی چی میخوای بکنی......من هر چی باشم...مطمئن باش بی معرفت و بی وفا نیستم...اینو به خیلیااااا ثابت کردم.امیدوارم درکم کنی.
نمیدونم دیگه چی بگم.
اعصابم حسابی از همه چی خورده.....دلم واسه اون دوتا کبابه...واسه علی...واسه....
تو هم که ما رو حذف کردی....آفرین...آدم چیزای زیادی رو حذف میکنه...لابد منم.....

*********************فعلا*********************

سوم سلام
اول از هر چیزی ممنون که خودتو بهم برگردوندی.....
بعدا واست نظر می ذارم می گم بهت در مورد این نظرت
ولی تنها یه چیز بگم
من اصلا دیگه لینک نمی کنم اینو اگه سه ماه پیش که قالب وب لاگم رو عوض کرده بودم می دیدی این حرفو نمی زدی
نه واسه اینکه می خوام از همه جدا باشم نه
واسه اینکه قالب رو این جوری درست کردم
اگه لینک توش باشه زشت میشه....!
حالا بهت می گم
فعلا..........

فاطمه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
بابا نمیخوام بگم بی تقصیرم اما واقعا از اواسط آبان تا اواخر آذر اصلا وقت نداشتم
به هر حال شرمنده ام باید ببخشی
حالا راستی حالت چطوره ؟
میدونی تو اون حرف عشقتو را به این منظور بگیر که به فکرته نه به منزله خودخواهیش
حالا اگه قهر نیستی آقا پسر گل منم به روزم
خوشحالم تو این ۲۰ روز حالت بهتر شده البته امیدوارم بهتر شده باشه راستشو بگم شک دارم
خوب امیدوارم شکم بی مورد باشه
فعلا *******************************

سوم سلام
ممنون....
یه چیز بگم ناراحت نمی شی‌؟
واقعا اگه آپ نمی کردی می یومدی سراغم ؟

حامد سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://setareyezard.blogfa.com

سلام گلم
پس چرا مطلب جدید اپ نمی کنی
من چند روز یه بار سر میزنم ولی شما؟
یه سر بزن بای

سلام
روز کریسمس آپ می کنم

علی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام .....
اولش بگم که اون نظرو من گذاشتم....نه ن...........
که همه چیز برام تموم میشه
میخوام همه چیزو توی همین عروسی تموم کنم
آرزو داشتم تو هم کنارم بودی....
اما میدونم که فایده ای نداره ....
نمیای پیشم میدونم ....
خواهش میکنم یه این شبرو مال ما باش

سوم سلام بر تو
آره خودم فهمیدم بعدش که اون نبوده....
منظورت چیه ؟
فردا بهت می گم....
فعلا.............../////

سحر+ چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ http://saharplus.persianblog.com

اگر عشق بخواندت پیرو باش ،
هر چند که راهش دشوار است و پر نشیب،
و اگر باد گشاید ،براو رام شود،
هر چند تیغی که در پرهایش نهفته بر تو زخم تواند زد.
و اگر با تو سخن گوید ،باورش بدار،هر چند که آوایش رویاهایت را تواند شکست ،همچنان سرد باد شمال که گلستان را می پریشد.
حتی ،در لحظه هایی که بر بلندای تو می خزد،لطیف ترین شاخه هایت را که در زیر آفتاب می لرزد ،می نوازد . هم می تواند به ریشه هایت بخزد و چنگال شان را از زمین سست کند.
عشق ،ترا چون یک دسته گندم در آغوش می کشد.
و می کوبدت تا پوسته ات را جدا کند،
و می پالایدت تا سبوست را دور کند،
و می سایدت تا سفیدت کند،
و خمیر می سازدت تا نرمت کند...

ایمان پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام
احوال شما؟
کم پیدایین؟
من آپم
منتظرتم

نسرین پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام آقا روزبه! وبلاگ جالبی دارید! من خیلی وقته معنی این عکسارو فهمیدم ولی هیچ وقت هیچی نگفتم! نتنها عکسات بلکه نوشته هاتم معنای خاصی داره!
..............................................
اونی که دوسش داری بهش نگو دوسش داری
میرو تنهات می زاره
اگه باور نداری بهش بگو دوسش داری
میره رو دلت پا می زاره
آره می دونم عاشقشی
عاشق اون نگاهش
آره می دونم دربدری
تا ببینیش باز دوباره
منم یه روزی مثل تو عاشق بودم تا پای جوون
عشقمو فریاد زدمو
دربدری شدم نگو
رفتشو تنهام بزاره
روی دلم پا بزاره
قلبه منو سوزوندو رفت
رفت و با دیگری نشست!
یا حق!

سلام
مرسی از لطفت
خوشحالم...

فاطمه جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
نه ناراحت نشدم خیلی هم خوشحالم که بهم میگی فقط به خاطر اینکه آپ کردم اومدم تو بلاگت
آخه بچه اگه میخواستم واسه آپم فقط بیام اینجا همون روز که آپ کردم مییومدم نه ۴ روز بعداش من فکر کردم هنوزم تو اعتصابی و نمیای تو بلاگت
حالا هم که نیومدی تو بلاگم پس مشکلت چیه دیگه نمی خوای بیا باشه هر جور راحتی
اگه تو واقعا شرایط منو داشتی حتی الانم نمیومدی اصلا برام مهم نیست که باور کنی یا نه

اول سلام
دوم اینکه امیدوارم حالت خوب باشه !
سوم اینکه فردا که می خواستم بیام تو وب لاگت می گم همه چیز رو
که این قدر عصبانی نباشی
در ضمن دستتم درد نکنه
.....بچه هم که شدیم.....
حالا...................///

فاطمه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
خوب پس تو هم بدون حتما مهم بودی که ناراحت شدم از حرفت
راستی همون فکر مجهول درباره من درسته

دیگه هم عصبانی نیستم
عیدتم مبارک
فعلا **********************

ممنون
همین کافی ِ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد