طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

شاید خدانگهدار

یک.. دو.. سه.. 

آغاز.. 

طرک یک کویر

 

:) 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ب.ظ

مینا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

واقعا خوش به حال کسی که شما اونو دوست دارین
وبلاگ خیلی قشنگی بود
اگه قابل بدونیین منم یکی از شعرامو بدم
برای تو...

فدای تو همه دار و ندارم
برای تو تمام جسم و جانم
بمیرد این دلم بی تو عزیزم
ببین حال خراب و غصه هایم
نبینم غم نشسته در نگاهت
نریز غم در دل داغ و سیاهم
به آن لب های بی روح تو سوگند
رسد تا آسمان ها ناله هایم
صدایم کن تو ای یار همیشه
صدای تو بگیرد گریه هایم
مشو نالان و گریان و شکسته
بمان با من رفیق هم صدایم
مهربان یار قشنگم ، یار زیبا
بزن خنده بر این درد نهانم
نکن بیش از گذشته غمگسارم
بیا جانم ستان ای جان ستانم
ببینم روی ماهت مهربانم
نگاهم کن تو ای همراه جانم
کنم شکر خدا تا آخر عمر
که من بازم بدیدم روی یارم

خراباتی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:49 ب.ظ http://nasimetanhaayi.blogfa.com

سلام واقعا محشر هست این وبلاگ.

خواهش می کنم نظر لطفتون

مهدی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ

این یعنی چه دوست خوب همشهری؟؟!؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد