طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

گراز های وحشی

از گونه های جانوری وحشی که در ایران، آفریقا، آسیای میانه، آسیای دور،  مناطقی از اروپا، آمریکا و آمریکای جنوبی و همه جا گسترده هستند گراز های وحشی و خوک های وحشی هستند. این حیوانات جثه ای معمولن بزرگ دارند. خوراک آنها حیوانات کوچک و ریز اندام دیگر هستند و در جاهای کثیف و متعقن به زندگی ادامه می دهند.

گاهی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کسی را حیوان خطاب کنید، و صدایش بزنید. این گونه خطاب قرار دادن و صدا زدن فرد دوم می تواند آکنده از توهین و پست قرار دادن وی باشد. در آداب معاشرت محاوره ای کسی را گراز و یا خوک صدا می زنند که یک جای عقل اش خراب است و یا به اصطلاح یک تخته اش کم است و نیاز به درمان دارد.

این حیوانات به ویژه خوک از قدیم مزایایی هم داشته، آن را در مزرعه پرورش می دادند و تا سنی که گوشت اش پرورده شود نگه اش می داشتند و آن زمان آنرا می کشتند و به عنوان خوراک از آن استفاده می کردند. می گویند خوک ها دارای ضریب هوشی متوسط و رو به بالا هستند و قادر به تشخیص روابط ما بین انسان ها و دیگر ارتباط ها هم هستند راست و یا دروغ بودن این ادعا با من نیست.

چیزی  که مسلم هست، در هر جامعه ای این نوع اطلاق گفتاری زننده است و نشانه فقر شدید ذهنی، و عقب ماندگی آن جامعه است.

به یاد داشته باشیم برای نشان دادن زبان گفتاری مان، شخصیت مان را پست و کوچک نکنیم زیرا راه های دیگری برای زندگی کردن نیز هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد