طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

از رهگذر خاک سر کوی شما بود / هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد

چند روزی میشه که قول دادم آهنگ گوش ندم! قول به کی... چی چرا... و الان این موزیک وبلاگ رو گذاشتم میره و می یاد... البته که این آهنگ اون روندی رو نداره که تو بشینی جلوی دوربین و فضاپیمایی کنی... جسارتن!
این یک و شماره دو، آدم های زیادی آدرس این وبلاگ رو دارن. مثل تو، تویی که نمی شناسمت و حتا ندیدمت... مثل ر که مثل یک توده ابر پرفشار اومد و در اون اتاقی که خودم رو حبس کرده بودم زد و ... شُر شُر بارون... وای... رفت! زد و رفت... بازم مثل ر مثل اون کفش های کتونی ش و پاهای باریکش... آه ... این یکی نویسنده شد، صادق گفتنی نویسندگی که شغل نشد ولی اون شد صادقم دوست داشت ولی...

مثل الف که هیچ حرفی باهام نداره. بامن حرف نداشت اما کینه هم نداشت! به قول اون یارو، که چی؟؟ 
مثل میم و مون اش... اوه، نفسم تند تند میشد وقتی ...یعنی باورم نمیشد که توی این دنیای مجازی یکی هست که خیلی باحاله، میدونی حظ میکردم بابت این همه تشابه... 


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام
برای چی قراره تخته شه؟ میخای بری سربازی؟
یه سوال:شناسنامت مال هفت سال پیشه یا به روزه؟
راستی خیلی هم کامل بود
شغل :میگن همه مون سر ِ کاریم
سرگرمی ها: هر کاری که بشه سر خودمون رو باهاش گرم کنیم
علاقه مندی ها :مثل همه ی آدم های معمولی
بگم؟
مینوشتی یه آدم معمولی بهتر بود تا این که زحمت شناسنامه نوشتن به خودت بدی!!!!!!!!!!
به هر حال هر جا میری در پناه خدا و شاد باشی

سلام. چون کسی برام نظر نمیذاره! و شاید هم از گول زدن خودم و دروغ خسته شدم! سربازی؟! تا قسمت مون چی بشه...
شناسنامه یه مدت پیش به روزش کردم، حافظم یاری نمیکنه کی بوده میخوای فشار بیارم؟؟ یادم می یادااا...
اینجوری نگاش کنیم تو با نگاه یه آدم معمولی خوندیش وگرنه... اون پاسخ ها خیلی هم عالی و شفاف بودن!
ممنون

محسن دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

من به این دنیای مجازی میگم مجازی-واقعنی. آدمهایی توش هستن که وجود دارن. آدم هایی هم که وجود ندارند. ولی می نویسند. ینی وبلاگی را دارند که تویش می نویسند بی آن که خودشان باشند. فیزیکی وجود دارند ولی به گونه ای مجازی هستند.
این دنیا به قول یکی در کنار دنیای واقعنی که دوستان و آشنایان و پدر و مادر و بقالی و راننده تاکسی و ووووووووووو ایناست به طور موازی پیش میره.
گاهی از این که یکی نیست نگران می شی. میری میای. میری میای. نه نیست. انگار یه قطره ای بوده و رفته به زمین.
یه وختی یکی از تنهایی این دنیا رو برای خودش درست می کنه و بعدشم که از تنهایی دراومد بهمش می زنه.
من بیشتر به شکل ایرانی نگاش می کنم. خیلی از وبلاگا تعطیل شده و مختص تو نیست. وضعیت من کم از تو نداره. برای کامنت بالا پاسخ نوشتی که کسی نظر نمیزاره. خب نزاره. مگر من، مگر تو، مگر ما برای که می نویسیم؟ برای کسی که میشناسیم و گذری از اینجا می کنه یا نمی کنه؟ البته من نمی دونم که این بلاگ اسکای تا کی برقراره ولی اگر چیزی می نویسم که فکر می کنم ممکنه از من بمونه سعی میکنم توی وبلاگایی که دارم و احتمال موندنشون خیلی بیشتره هم کپی کنم. شاید صد سال دیگه. شاید دویست سال دیگه شاید فردا کسی اومد و خوند و دید و رفت و یه چیزی ازش برداشت کرد. نگذاریم به ما هم بگن که دیدی؟ وبلاگ نویسی مد بود همه رفتن وبلاگ زدن بعدش همه ولش کردن. هنوزم که هنوزه توی کشورهایی که مزد گورکن از آزادی آدمی در آن ها افزون نیست وبلاگ کار خودشو داره می کنه و گاه وبلاگهایی رو میبینی که روزی یک بار آپ شده ولی در طول یک ماه حتا یک کامنت نداشته. نداشته باشه. بهتره که آدم برای خودش بنویسه و شاید برای ماندن در .......... تاریخ. کسی چه می دونه؟ ها؟

درود بر شما. نظر کاملی بود پاسخ دادن من... (خنده) خیلی ضایع است دیگه. تنها در مورد یک اشتباه، دلیلی که من به اولی دادم از روی عصبانیت و شاید هم بلاهتی که من در طرح سوال اوشون دیدم وگرنه هیچ مهم نبوده و نیست. یعنی از ما گذشته این گونه مباحث... ممنون بابت اینکه این روزهای پایانی...

محسن سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

برای آن کامنت نخواندن این را از صادق هدایت بنویسم و بروم:
روزی به یکی با اندوه گفته بود: "هرچه می‌نویسم یا نمی‌خوانند که به درک! یامی‌خوانند ونمی‌فهمند که آنهم به درک! ولی آنها هم که می‌خوانند و می‌فهمند هم خفقان میگیرند!"
:)))

مهرداد یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

از چی میخوای فرار کنی؟حذف وبلاگت یه جور ضعفو نشون میده.

ضعف دیگه چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد