طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

آزادی

زمانیکه سیل خروشان مردم با هم به سوی نقطه ای (خواه  روشن یا تاریک! مهم نیست...) حرکت می کنند و تو از بالا به این جوشش درونی نگاه می کنی تنها تعریف یک واژه به ذهن تو باید بیاید...
آزادی

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://after23.blogsky.com

ما نگفتیم، تو تصویرش کن.........

همیشه فکر می کردم تصویرساز خوبی ام واسه همین رفتم پی تیاتر. ولی این روزا اصلن خوب نیستم. هیچی برام نمونده از چیزایی که وجود داشتن.

محسن دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://after23.blogsky.com

باید جاهای خالی شده رو پر کنی. اگه از اول فکر کردی تصویر ساز خوبی هستی خب هستی. این نیست که اشتباه کرده باشی. مشکل اینجاست که جاهای خالی شده رو پر نکردی.

جاهای خالی سرکوب شد.
وقتی سرکوب ها و مشکلات (چه خودت اونها رو ساخته باشی و چه برات پیش اومده باشن) زیاد بشن همون یه کم اختیاری که از جهان بهت ارث رسیده کمرنگ تر میشه و خودت رو به جبر تقدیم می کنی و این زمان توان تغییرات درونت خیلی کم میشه خیلی...

اصلن روزهای خوبی رو سپری نمی کنم! اصلن. خبر اخراجی یه طرف خبرهای دیگه هم رو×ش!!

ممنون بابت همه چیز.
؟

فروغ ف چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.naerika.blogfa.com

پس از کنکور است و من زنده ام!!!

فروغ جانم شرمنده که دیر جواب دادم و نیومد حالت رو بژرسم.
مدتی میشه به شدت درگیر موضوعی هستم نشد.
کنکور خوب بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد